• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Sofiee89
    Maya 889 skrev 2019-04-14 12:02:33 följande:

    Är detta ägglossningstest positivt eller ska det bli ÄNNU starkare?


    Jag skulle säga att det ska bli starkare:)
  • Maya 889
    Sofiee89 skrev 2019-04-14 13:50:34 följande:

    Jag skulle säga att det ska bli starkare:)


    Får också känslan av att det kommer bli ännu starkare, i eftermiddag eller imorgon. Tack för svar :) Så kul att se en stegring dock, aldrig använt ägglossningstester innan

  • Andreasvan
    lilagrodautanben skrev 2019-04-14 14:04:05 följande:

    Yes! 4 dagar efter sprutan är gravtest negativt! Jippie!! Aldrig varit så glad för neg test hahaha!


    Jag fick alltid positiva tester upp till 9 eller 10 dagar efter ovitrelle. Undrar vad det beror på att der är så olika för alla?
  • lilagrodautanben

    Ja fertläkaren sa 10 men testade för skojs skull idag ochdet va neg :D


    Andreasvan skrev 2019-04-14 16:18:24 följande:

    Jag fick alltid positiva tester upp till 9 eller 10 dagar efter ovitrelle. Undrar vad det beror på att der är så olika för alla?


  • saca90


    Någon som ser något?

    Det är väl dessa tester som brukar vara mycket spökstreck på va? Har för mig att jag läst det. Så jag tycker jag ser något, men tror stenhårt på spök.
  • lilagrodautanben

    Ja precis det är dom.. så svårt att säga men jag ser. Kolla ett annat märke :)


    saca90 skrev 2019-04-14 20:34:45 följande:

    Någon som ser något?

    Det är väl dessa tester som brukar vara mycket spökstreck på va? Har för mig att jag läst det. Så jag tycker jag ser något, men tror stenhårt på spök.


Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester