• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • jhk1988
    Respan skrev 2019-05-12 13:52:26 följande:

    Tog ett predictor early i torsdags som mäter ifrån 10 och det gav ett fint svagt rosa streck med morgon urin. Tog två clearblue igår vi olika tillfällen när jag hållit mig några timmar. Dom mäter ifrån 25 om jag inte har helt fel. Och detta är resultatet. Även tagit två digitala imellan dom dagarna som visa inte gravid men var nog för tidigt. Har ett digitalt kvar som borde visa gravid imorgon om det är något.

    Vad tror ni? :)


    Tycker mig se ett plus!! Hoppas hoppas!! Jag skulle nog lugna mig tills på tisdag innan jag tog ditt sista digitala test =) 
  • Nathiis
    rumpeflin skrev 2019-05-12 09:28:19 följande:

    Är det meningen att alla test ska visa en jättesvag linje? Alla mina test har haft det men de har inte blivit starkare. Jag vet inte när jag ska ha mens så vet inte hur tidigt det är.


    Ser ingenting alls på något av dessa tyvärr. Men det är ju faktiskt så att det finns en remsa med ämnet som ska reagera med hcgn i urinen vid eventuell graviditet. Och oavsett utslag eller ej så kan det ju absolut synas när det blir blött. Men jag personligen tycker ju att då syns det att det är ju det och inte ett streck pga graviditet (:
  • jhk1988
    Muusan skrev 2019-05-12 17:53:25 följande:

    [quote=79620980][quote-nick]jhk1988 skrev 2019-05-12 14:09:48 följande:[/quote-nick]


    Jag ser[/

    Ååååh!!! Tack för att du tog dig tid! <3
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester