• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Jenzia
    Soliss1 skrev 2020-07-23 20:17:15 följande:

    Vad tror ni om dessa? Det ena är taget imorse och det andra nyss.


    Den ena (till höger) ser svagt positiv ut Hur många dagar efter ÄL är du?
  • Soliss1
    Jenzia skrev 2020-07-23 20:24:49 följande:

    Den ena (till höger) ser svagt positiv ut Hur många dagar efter ÄL är du?


    Jag bör vara mellan 8-10 dagar efter äl
  • Jenzia
    Soliss1 skrev 2020-07-23 20:54:00 följande:

    Jag bör vara mellan 8-10 dagar efter äl


    Då är det ju fortfarande väldigt tidigt.

    Testa igen om två dagar
  • EllisaSweden
    Soliss1 skrev 2020-07-23 20:17:15 följande:

    Vad tror ni om dessa? Det ena är taget imorse och det andra nyss.


    Ser på högra, är dessa från graviditetskollen? Deras test är segare än de flesta andra stickor.
    ellisas.wordpress.com/ - Blogg och kommande webshop, intimhygien för livmoderbärare.
  • cecilian78

    Tänkte testa i morgon men kunde inte hålla mig så jag tog det nu på kvällen trots jag sprungit 4 och kissat hela kvällen haha

  • cecilian78
    cecilian78 skrev 2020-07-24 00:43:33 följande:

    Tänkte testa i morgon men kunde inte hålla mig så jag tog det nu på kvällen trots jag sprungit 4 och kissat hela kvällen haha


    Vet inte hur siffran 4 kom in i texten haha. Skulle stå att jag sprungit och kissat hela kvällen
  • EllisaSweden
    cecilian78 skrev 2020-07-24 00:43:33 följande:

    Tänkte testa i morgon men kunde inte hålla mig så jag tog det nu på kvällen trots jag sprungit 4 och kissat hela kvällen haha


    Grattis!!
    ellisas.wordpress.com/ - Blogg och kommande webshop, intimhygien för livmoderbärare.
  • Cashili33

    Ser tyvärr inget, vilken cd är du på? när har du bim


    IVFmamma skrev 2020-07-24 06:40:14 följande:


    Nån som ser fast det är suddigt?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester