• Anonym (Indis­kan)
    Äldre 3 Oct 00:02
    6859 visningar
    51 svar
    51
    6859

    Indier?

    Tycker du folk från Indien är vackra?

    Är själv från Indien men aldrig fått något positivt av det.

  • Svar på tråden Indier?
  • Anonym
    Äldre 17 Oct 01:32
    #41

    Indien är inte särskilt enhetligt befolkningsmässigt/utseendemässigt. Det finns sådana jag tycker är jättevackra och sådana jag inte tycker är snygga alls. Som du säkert egentligen vet själv kan indier vara allt mellan "medelhavsvita" och väldigt mörkhyade, från långa till korta, från runda till slanka, ha runda ansikten (vad jag spontant associerar som indiskt) och ha skarpskurna drag (som ett par Kerala-tjejer jag känner - väldigt snygga och väldigt populära bland killar när de var singlar för övrigt). Sedan finns det givetvis de som föredrar blondiner och då lär ju inte indiskt spontant utseende hamna överst på listan lika lite som råttfärgat hår gör det för sådana som mig som tycker latinoutseende är snyggast -smaken är som baken. Icke att glömma att  utseendet är en god start men utstrålning och personligheten är i längden viktigare. (Senast idag beskrev jag en kille som "tjusig" medan min kompis intryck var "det kanske han är, har jag inte tänkt på, han verkar så gapig." )

  • Äldre 17 Oct 01:42
    #42

    Det finns alla sorter där precis som här.. Men Padma Lakshmi är väldigt fin! Även om jag inte kan undvika att fundera på om det är helt naturlig skönhet eller om hon fått lite hjälp på traven.. nåväl!

  • Äldre 17 Oct 11:36
    #43

    bästa Tälen, önskar dig lycka till med den förestående födseln

    vad jag önska mig av TS är att hon hör av sig så skall jag
    säga vad jag innerst tycker om indire o gemen o särskilt om TS
    någon raggning lilla vän är det inte tal om   

  • Anonym (Indis­kan) Trådstartaren
    Äldre 17 Oct 18:04
    #44
    Tealhawk skrev 2011-10-17 00:52:47 följande:
    Skulle inte höra av mig till honom. Låter som ett dåligt försök till uppraggning.Vad tråkigt att du har dåliga upplevelser pga ditt ursprung. Bor du där det finns mycket rasister eller var det under skolan?

    Själv har jag varit väldigt förskonad. Lite korkade kommentarer under låg-/mellanstadiet. Något riktigt stolpskott till kille slängde ur sig kinesboll (jaha? vad nu det ska betyda, jag var underviktig och långt ifrån kines) och hans bror kallade mig svartskalle. Den sistnämnda fick en käftsmäll ;D Behöver väl inte ens nämna att båda dessa inte klarat sig vidare bra senare i livet heller.
    Skönt att du slapp en massa idioti, tyvärr gjorde ju inte jag det :(
    amorvincitomniia skrev 2011-10-17 01:42:44 följande:
    Det finns alla sorter där precis som här.. Men Padma Lakshmi är väldigt fin! Även om jag inte kan undvika att fundera på om det är helt naturlig skönhet eller om hon fått lite hjälp på traven.. nåväl!
    Ja, varför inte? Padma Lakshmi såg bra ut.
    berth skrev 2011-10-17 11:36:10 följande:
    bästa Tälen, önskar dig lycka till med den förestående födseln

    vad jag önska mig av TS är att hon hör av sig så skall jag
    säga vad jag innerst tycker om indire o gemen o särskilt om TS
    någon raggning lilla vän är det inte tal om   
    Tror du nämnde i ett av inläggen vad du tyckte om indier..
  • Anonym
    Äldre 17 Oct 18:17
    #45

    Det finns väl fina och fula människor av alla "sorter" men rent generellt tycker jag att indiska kvinnor är snygga.

  • Äldre 18 Oct 00:05
    #46

    vill förtydliga det ännu mera, ser du TS

  • Äldre 18 Oct 00:15
    #47

    Ja, jag har haft flera klasskamrater som varit från indien, både adopterade och invandrade, och jag har tyckt att alla varit vackra.

  • Äldre 18 Oct 00:35
    #48

    Jag tycker att indier är vackra! Dock inte alla men dom jag sett. Sj har jag fått höra komplimanger över mitt utseende, spc ögonen o håret! Det e nog d som är vackrast hos indier:)
    Förresten indiska skpådespelerskor är sjukt vackra! Tex Aishwariya Rai från rosa panten 2.
    På miss world tävlingarna blev oftast miss india vinnaren:)

  • Äldre 18 Oct 05:19
    #49

    Min kompis är adopterad från Indien och hon är sjukt vacker! =)

  • Anonym
    Äldre 18 Oct 06:09
    #50

    Många tycker att vi ifrån Asien e fina o titta på. Själv e jag ifrån Sri Lanka och har fått höra mkt positivt om mitt utseende. I längden är det inte utseendet som räknas utan insidan. 

  • Anonym (Indis­kan) Trådstartaren
    Äldre 18 Oct 20:48
    #51

    tack alla, än en gång

Svar på tråden Indier?