• Chazz Michae­l Michae­ls
    Äldre 5 Oct 10:56
    7697 visningar
    43 svar
    43
    7697

    Gjorde bort mig på fyllan i natt

    Helvete. Jag gjorde det klassiska fyllemisstaget, det som man bara hör talas om men man aldrig tror ska hända en själv. I något sorts anfall av hybris skickade jag bilder på min penis till alla i min adressbok.

    Det var inte bara pinsamt, det kostade mig dessutom en förmögenhet i frimärken.

    Trösta mig Gråter


    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd --- My brain is full of fuck. /Kinesisk spammare
  • Svar på tråden Gjorde bort mig på fyllan i natt
  • PAOW
    Äldre 5 Oct 10:57
    #1

    hahahahahahaha


    är det sant????

  • Demete­r
    Äldre 5 Oct 11:00
    #2

    Fick du mängdrabatt på frimärkena? Tant Ulla på jobbet blev nog glad (eller?) när hon fick en sån invit så fokusera istället på att du gjort en god gärning.

  • Chazz Michae­l Michae­ls
    Äldre 5 Oct 11:00
    #3
    PAOW skrev 2011-10-05 10:57:43 följande:

    hahahahahahaha


    är det sant????


    Tyvärr :(
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd --- My brain is full of fuck. /Kinesisk spammare
  • La Lola
    Äldre 5 Oct 11:03
    #4

    Hoppsan!


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • 071001
    Äldre 5 Oct 11:05
    #5

    Om jag hade funnits i din adressbok hade jag bara skrattat lite och tänkt "det var en brakfest". Så, upp med hakan och gå vidare nu!

  • supers­emlan
    Äldre 5 Oct 11:08
    #6
    Om det var "hybris" det handlade om kanske du egentligen inte har någon anledning att skämmas? Var stolt istället! 

    Men använd epost nästa gång du drabbas av hybris istället för papperspost. Det kostar ingenting i frimärken, och det går så mycket snabbare. 
  • moster­Yster
    Äldre 5 Oct 11:24
    #7

    Har jag förstått rätt? Du printade ut bilder på din penis (eller var du iväg till en fotobutik och beställde snabbutskrifter av fotografiet?) och postade till alla i din adressbok - och vilken adressbok? Den lilla svarta med namn, nummer och adress? Eller adressboken i ditt mailprogram, eller i din mobil? Och har du även gatu- och postadresser där, eller skrev du "anna.andersson@hotmail.com" alternativt "Anna Andersson 0703-1234567" på kuvertet, frankerade och skickade? Isf kan jag trösta dig med att dina utskick knappast kommer fram (men någon på posten får sig ett gott skratt).

    Jag förstår inte riktigt, men det är en rolig historia.  

  • knisse
    Äldre 5 Oct 11:27
    #8

    sitter pa fingrarna för att inte skriva nagot som jag tycker är hysteriskt roligt....
    om storlekj och vikt och frimärken....

  • Chazz Michae­l Michae­ls
    Äldre 5 Oct 11:30
    #9
    mosterYster skrev 2011-10-05 11:24:18 följande:
    Har jag förstått rätt? Du printade ut bilder på din penis (eller var du iväg till en fotobutik och beställde snabbutskrifter av fotografiet?) och postade till alla i din adressbok - och vilken adressbok? Den lilla svarta med namn, nummer och adress? Eller adressboken i ditt mailprogram, eller i din mobil? Och har du även gatu- och postadresser där, eller skrev du "anna.andersson@hotmail.com" alternativt "Anna Andersson 0703-1234567" på kuvertet, frankerade och skickade? Isf kan jag trösta dig med att dina utskick knappast kommer fram (men någon på posten får sig ett gott skratt).

    Jag förstår inte riktigt, men det är en rolig historia.  
    Ungefär så ja. Var som sagt ganska packad vid tillfället och minns inte alla detaljer, men min telefon har under morgonen och förmiddagen översvämmats med SMS från polare som berömmer och/eller pikar mig för min redan legendariska fylleurspårning.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd --- My brain is full of fuck. /Kinesisk spammare
  • knisse
    Äldre 5 Oct 11:34
    #10
    Chazz Michael Michaels skrev 2011-10-05 11:30:57 följande:
    Ungefär så ja. Var som sagt ganska packad vid tillfället och minns inte alla detaljer, men min telefon har under morgonen och förmiddagen översvämmats med SMS från polare som berömmer och/eller pikar mig för min redan legendariska fylleurspårning.
    du mms ade din petterniklas i all hans prakt?
Svar på tråden Gjorde bort mig på fyllan i natt