• Anonym (behov­)
    Äldre 25 Oct 13:08
    4672 visningar
    38 svar
    38
    4672

    Manliga prostituerade, finns de? Bra idé?

    Ja, tyvärr är det så att jag har ett enormt behov nu efter en rejäl omgång Jag har inte haft en k*k i mig på flera år så det är verkligen dags. Dock har jag blivit tillfredsställd på andra sätt men det hör inte hit.

    Tidigare, när jag var sexuellt aktiv var jag en annan person, en som gärna ville vara andra till lags och också var det, även när det kom till sex. Betydligt mer pryd och inskränkt än vad jag är nu.

    Nu är det så att jag vill ha sex och få det JAG vill ha. Det är inga konstigheter eller särskilt udda saker men jag vill vara medelpunkten och jag vill inte behöva tänka på att åstadkomma något eller prestera för mannens skull. Jag vill att fokus ska ligga på MIN njutning. Jag vill bli "behagad" och kunna hänge mig helt åt min egen njutning utan hänsyn. Om jag sen känner för att själv göra något(vilket väl egentligen är sannolikt) så gör jag det, men det ska inte vara någon förväntning.

    Alltså har jag kommit fram till att den enda som kan ge mig det är en prostituerad. Den enda förväntningen han har är att få betalt  

    Det finns sidor som Bodycontact och liknande där det finns många villiga och även många som säger sig endast vara intresserade av att ge njutning, men jag tror inte riktigt på det. Det kan vara sant såklart, men i mitt huvud kommer jag ändå alltid att tänka att det är bara som de säger och att de ändå innerst inne förväntar sig något av mig och det kan inte jag hantera. Det medför att jag inte kan slappna av helt och känna mig bekväm utan press och då kan jag glömma den orgasmen...som jag har väldigt svårt för som det är.

    Egentligen tycker jag ju inte att det är en höjdaridé att betala för sex med en okänd, men vad annat kan jag göra?  

  • Svar på tråden Manliga prostituerade, finns de? Bra idé?
  • Mr Espres­so
    Äldre 25 Oct 20:11
    #21
    Anonym (behov) skrev 2011-10-25 19:38:29 följande:
    Ja, fast det är den känslan jag aldrig fått utan att det alltid förväntas något av mig. Och därmed kan jag inte heller slappna av helt och gå in i njutningen helt.
    Är det betalningen av en man som ger dig extra njutning?
  • Trust me
    Äldre 25 Oct 20:50
    #22
    Anonym skrev 2011-10-25 17:03:40 följande:
    Mycket tänkvärt och riktigt klokt skrivet - men jag förutsätter att de tillfällen du nämner har handlat om relationer baserade på mer än enbart din alldeles egna sexuella njutning?

    Man kan ju i rättvisans och jämställdhetens namn hävda att TS inte ska vända sig till en giglo av samma anledning som män inte ska gå till prostituerade  - men den generella sanningen kvarstår ju: män går till prostituerade så varför skulle inte TS kunna gå till en gigolo?

    För enligt massor av trådar här på FL så finns ju visst då "den lyckliga horan" som gör EXAKT det hon själv vill och bara mår bra av - då borde det ju i rimlighetens namn vara samma sak med gigolos?

    Själva poängen med hela TS är ju att hon INTE vill ha någon kärleksrelation, inte vill lägga tid på uppvaktning och gullegull, inte behöva fokusera på någon annan än sig själv - är det inte ärligare att vända sig till någon som är införstådd med det då, speciellt som jag tycker mig minnas att det är just de förevändningar som män använder som anledningar till att betala för sex?

    Att jag personligen inte anser att man ska involvera sig i olagliga aktiviteter är en helt annan sak...
    Nu är det så att MÄN inte går till prostituerade. En del män går till prostituerade och det är inte samma sak. I jämställdhetens namn kan man fråga sig varför män behöver betala för sex men inte kvinnor. Frågan ställer jag med utgångspunkt från antalet erbjudanden om sex en man får jämfört med en kvinna. Att betala kan alltså vara att antingen erlägga pengar direkt eller att lägga arbete och tid på att få sex.

    Vi skulle kunna göra ett test om du inte tror mig här på FL. Två stycken trådstarter med en manlig resp en kvinnlig fingerad person. De är nyblivna singlar och helt normala svenssons med barn varannan vecka. Nu söker de en tillfällig förbindelse och undrar var man gör det bäst. Vilken av dessa två skulle få flest erbjudanden på en kvinnodominerad sida som den här?

    Att ha sex utan en massa gullegull är för henne inget problem. Är hon öppen med att det är så kommer hon få erbjudanden om just det. Det spelar egentligen ingen roll vilken site hon gör det på. Hon kommer att kunna ha en ny man utanför dörren varje dag om hon vill. Och det behöver inte vara ett urval av 60+ alkisar med dålig hygien. Numera så kan hon välja bland unga män vars enda intresse är att få ha sex med en äldre kvinna.

    Kommer vi till det där med att bara ha sex på sina villkor så tycker jag det är direkt motbjudande. Sex är som ett samtal. Det är en tvåvägskommunikation. Det hon önskar är en monolog som någon ska ställa upp på att vara en intresserad publik till oavsett om de tycker det är intressant eller inte. Hon vill ha en levande dildo. Så här behandlar man inte människor. Sex är ett samspel mellan minst två personer och klarar man inte av att samspela så att det fungerar både för en själv och den andra så ska man låta bli. Att bara ta hänsyn till sig själv strunta i andra är lika socialt inkompetent som att bara ta hänsyn till andra och strunta i sig själv. Har man agerat socialt inkompetent kan man inte få kompensation för det efteråt och inte heller kan man kompensera någon för det.

    Sex är en gemensam aktivitet mellan människor och människor kan inte säljas eller köpas. Även om vi verkar göra precis det på många områden så blir inget bättre för att vi inte gör allt för att freda åtminstone ett område.
    Let me corrupt you
  • Anonym (VM)
    Äldre 25 Oct 22:55
    #23

    Gud vad mycket filosofiskt dravel.. Om du vill knulla och det bara ska handla om sex skulle jag starkt rekommendera att ligga med en upptagen man som är missnöjd med sitt sexliv men nöjd i sitt förhållande i övrigt. Kolla in victoriamilan.se, det finns massor av sådana män där (jag är en av dem..).

  • Äldre 25 Oct 23:36
    #24
    Mr Espresso skrev 2011-10-25 18:13:18 följande:
    Ja det finns manliga prosituerade. En tjejkompis har i sin tur en manlig vän som är det. Bla så sätter han på en gift karriärskvinna inom kommunpolitiken ett par gånger om året!
    Skulle inte förvåna mig om skattebetalarna står för notan :)
  • Äldre 25 Oct 23:43
    #25
    Katt på hett plåttak skrev 2011-10-25 18:52:37 följande:
    Hmmm...är pengarna skattefria? Skrattande

    Om du hittar någon prostituerad kille så knulla säkert...gummi på.
    Nej, prostituerade måste ha F-skatt sedel och deklarera sina inkomster. Fast om man anmäler Fredrik för koppleri händer inget. Var någon prostituerad som betalade in skatt på sina inkomster och gjorde en anmälan mot Göran Persson. Men ingen åklagare som ville ta i det. I mina ögon kan ett koppleri inte vara mer uppenbart. 
  • Living­Easy
    Äldre 26 Oct 23:18
    #26
    Anonym (behov) skrev 2011-10-25 19:38:29 följande:
    Ja, fast det är den känslan jag aldrig fått utan att det alltid förväntas något av mig. Och därmed kan jag inte heller slappna av helt och gå in i njutningen helt.

    Det finns ställen där du kan få precis det du söker...
    Prova gå till en parklubb/swingklubb. Där finns det många villiga singelkillar som inte vill annat än tillfredställa en kvinna. Är du blyg kan du välja en och gå in i Dark room så blir ni inte störda.
    Och som ialla "förhållandden" så är det ju viktigt att man är tydlig med vad man vill ha.
    Jag är övertygad att du kan få detta hos var och vartannat krogragg eller BCragg om du bara är tydlig med vad du vill .
    Lycka till 
  • Äldre 27 Oct 03:11
    #27

    Vore det inte både lättare, säkrare, billigare och bekvämare att skaffa en kk som vill ligga med dig TS på dina villkor.
    Kanske en något undergiven kille.

  • Anonym (behov­) Trådstartaren
    Äldre 27 Oct 07:11
    #28
    LivingEasy skrev 2011-10-26 23:18:47 följande:
    Det finns ställen där du kan få precis det du söker...
    Prova gå till en parklubb/swingklubb. Där finns det många villiga singelkillar som inte vill annat än tillfredställa en kvinna. Är du blyg kan du välja en och gå in i Dark room så blir ni inte störda.
    Och som ialla "förhållandden" så är det ju viktigt att man är tydlig med vad man vill ha.
    Jag är övertygad att du kan få detta hos var och vartannat krogragg eller BCragg om du bara är tydlig med vad du vill .
    Lycka till 
    Tom Araya skrev 2011-10-27 03:11:32 följande:
    Vore det inte både lättare, säkrare, billigare och bekvämare att skaffa en kk som vill ligga med dig TS på dina villkor.
    Kanske en något undergiven kille.
    Jo, alltså ni har båda rätt såklart. Problemet är JAG. Även om jag hittar någon som säger sig endast vilja ge njutning så kan jag ändå aldrig riktigt tro på det och därmed uppnår jag inte heller den totalt avslappnade känslan utan tror ändå att "han" innerst inne förväntar sig något av mig.
  • Trust me
    Äldre 27 Oct 08:01
    #29
    Anonym (behov) skrev 2011-10-27 07:11:33 följande:
    Tom Araya skrev 2011-10-27 03:11:32 följande:
    Vore det inte både lättare, säkrare, billigare och bekvämare att skaffa en kk som vill ligga med dig TS på dina villkor.
    Kanske en något undergiven kille.
    Jo, alltså ni har båda rätt såklart. Problemet är JAG. Även om jag hittar någon som säger sig endast vilja ge njutning så kan jag ändå aldrig riktigt tro på det och därmed uppnår jag inte heller den totalt avslappnade känslan utan tror ändå att "han" innerst inne förväntar sig något av mig.
    Välkommen till mänskligheten.
    Let me corrupt you
  • Anonym
    Äldre 27 Oct 09:20
    #30

    Att berätta i vilket område du vill hitta en kan ju vara en bra ide. Jag vet om ett par som håller på i östersundsområdet. De flesta kunderna är kvinnor runt 40 som inte vill ha mer än någon timmes tillfredsställelse.

  • Trust me
    Äldre 27 Oct 09:26
    #31
    Anonym skrev 2011-10-27 09:20:36 följande:
    Att berätta i vilket område du vill hitta en kan ju vara en bra ide. Jag vet om ett par som håller på i östersundsområdet. De flesta kunderna är kvinnor runt 40 som inte vill ha mer än någon timmes tillfredsställelse.
    Koppleri
    Let me corrupt you
  • Anonym (kille­)
    Äldre 27 Oct 09:36
    #32
    Trust me skrev 2011-10-25 20:50:20 följande:
    [...]
    Vi skulle kunna göra ett test om du inte tror mig här på FL. Två stycken trådstarter med en manlig resp en kvinnlig fingerad person. De är nyblivna singlar och helt normala svenssons med barn varannan vecka. Nu söker de en tillfällig förbindelse och undrar var man gör det bäst. Vilken av dessa två skulle få flest erbjudanden på en kvinnodominerad sida som den här?

    Att ha sex utan en massa gullegull är för henne inget problem. Är hon öppen med att det är så kommer hon få erbjudanden om just det. Det spelar egentligen ingen roll vilken site hon gör det på. Hon kommer att kunna ha en ny man utanför dörren varje dag om hon vill. Och det behöver inte vara ett urval av 60+ alkisar med dålig hygien. Numera så kan hon välja bland unga män vars enda intresse är att få ha sex med en äldre kvinna.
    [...]
    Man skulle förmodligen kunna ta ditt exempel ännu längre. Å ena sidan en hyfsat snygg och vältränad kille på 20-nånting kontra en kvinna på 35-40 med barn varannan vecka. Hon skulle förmodligen få betydligt fler erbjudanden än killen. Men det är ju den mossigare sidan av våra könsroller som spelar in här, kvinnor tror att män gillar "jakten" och är vana vid att slippa lägga energi på sånt själva och män vet att de förväntas jaga vara sig de vill eller inte och accepterar detta, resultatet blir att en kille som inte jagar aktivt inte får några sexpartners medan kvinnorna kan "luta sig tillbaka" och ändå träffa någon i alla fall...
  • Anonym (out of busine­ss)
    Äldre 27 Oct 12:53
    #33

    Får man vara så krass att man tar in prisfrågan i debatten?   Vad har ni kvinnor tänkt er att betala för en timmes underhållning. Finns det en prislista som varierar med utseendet på horkarlen? Det är ju så det fungerar för den omvända handeln.

  • Trust me
    Äldre 27 Oct 13:53
    #34
    Anonym (kille) skrev 2011-10-27 09:36:23 följande:
    Man skulle förmodligen kunna ta ditt exempel ännu längre. Å ena sidan en hyfsat snygg och vältränad kille på 20-nånting kontra en kvinna på 35-40 med barn varannan vecka. Hon skulle förmodligen få betydligt fler erbjudanden än killen. Men det är ju den mossigare sidan av våra könsroller som spelar in här, kvinnor tror att män gillar "jakten" och är vana vid att slippa lägga energi på sånt själva och män vet att de förväntas jaga vara sig de vill eller inte och accepterar detta, resultatet blir att en kille som inte jagar aktivt inte får några sexpartners medan kvinnorna kan "luta sig tillbaka" och ändå träffa någon i alla fall...
    Du får ändra lite på mannen. Gör honom till 37 år. Stenrik efter att ha byggt upp ett stort företag och ägnar nu sin tid åt att stödja forskning kring barncancer. Anledningen är att han sedan ett år då hans älskade fru och flickvän sedan gymnasiet dog tillsammans med barnet vid förlossningen. Att fortsätta jobba som VD och ägare gick inte längre efter förlusten och sorgen av livskamraten och barnet. Det barn som de kämpat med att få under tio års tid. Så älskat och efterlängtat. Nu vet han inte om han är redo att inleda en ny relation då sorgen fortfarande är stor men han inser att ingen människa är gjord för att leva ensam. Att börja ett nytt liv med någon som redan har barn vore bara att öka kärleken i förhållandet.

    Kvinnan kan vara 20, ensamstående och utan jobb. Två barn som heter Kevin och Ronny varav den ena är rullstolsbunden pga ett stort handikapp som kräver omsorg 24/7. Hon har haft kortare förhållanden med män som alla varit elaka mot henne. Hennes TS och pres är alla illa stavade och de största intressena i hennes liv är hennes barn, hennes fyra hundar och att vara bitter.

    Nu kanske fördelningen av erbjudanden har minskat till 70-30 till hennes fördel.
    Let me corrupt you
  • Anonym
    Äldre 28 Oct 00:16
    #35
    Trust me skrev 2011-10-27 09:26:26 följande:
    Koppleri
    Nej nej, dom gör det helt själva för att dryga ut studiemedlet. Har funderat på det själv men jag gillar ju yngre tjejer...
  • Trust me
    Äldre 28 Oct 00:37
    #36
    Anonym skrev 2011-10-28 00:16:20 följande:
    Nej nej, dom gör det helt själva för att dryga ut studiemedlet. Har funderat på det själv men jag gillar ju yngre tjejer...
    Det är du som är i färd med att förmedla sexuella tjänster
    Let me corrupt you
  • Bye baby Buntin­g
    Äldre 28 Oct 00:44
    #37
    Anonym (behov) skrev 2011-10-25 19:22:55 följande:
    Nja, det lär inte bli någon "affär" och då finns inget brott. Jag är alldeles för mesig för att nappa på anonyma erbjudanden på nätet och haringen lust att "köpa grisen i säcken"

    EGentligen vill jag inte gå till någon prostituerad heller, det var mest ett uttryck för min "desperation" tror jag. SKulle nog banga ur om det väl kom till kritan misstänker jag.

    Bara det at t jag vill slippa känna press att "prestera" för en gångs skull och bara koncentrera mig på att njuta. Ja, det kanske faktiskt finns män som är villiga till det, men i mitt huvud skulle jag inte tro på det fullt ut. Ja, problemet är mitt, jag är medveten om det....
    Oj, vilket dilemma. Hur har du tänkt träffa någon som eventuellt kan motsvara dina önskningar? Tycker mer att det låter som "trust issues"
  • Äldre 28 May 04:15
    #39
    Anonym (behov) skrev 2011-10-27 07:11:33 följande:
    Jo, alltså ni har båda rätt såklart. Problemet är JAG. Även om jag hittar någon som säger sig endast vilja ge njutning så kan jag ändå aldrig riktigt tro på det och därmed uppnår jag inte heller den totalt avslappnade känslan utan tror ändå att "han" innerst inne förväntar sig något av mig.
    Är det betalningen som garanterar dig full avslappning och är du säker på att det fungerar?

    Eftersom killar har något som kallas erektion, i vardagstal hård kuk och potens, i vardagstal förmågan att få hård kuk och en sexakt med penetration är helt beroende av denna funktion som i sin tur är beroende av kåthet och njutning så är jag lite tveksam på att det fullt ut kan fungera som du tänkt TS.
    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • Anonym (Dexte­r)
    Äldre 28 May 07:54
    #38

    Den enda åsikt man får ha i detta forum är ju att män och kvinnor har precis lika stor sexlust (vilket jag tror är total bullshit). Att det finns så få manliga prostituerade är väl det yttersta beviset för det.

Svar på tråden Manliga prostituerade, finns de? Bra idé?