• Anonym (Fanta­sier)
    Äldre 7 Nov 21:14
    26619 visningar
    35 svar
    35
    26619

    Erotiska Böcker med djursex

    Är en tjej som Tänder på fantasier om sex med hundar (skulle aldrig göra det i verkligheten är bara en fantasi!) Kan ngn tipsa om böcker med sexnoveller där tjejer som har djursex finns med?

  • Svar på tråden Erotiska Böcker med djursex
  • Anonym (D)
    Äldre 8 Nov 12:55
    #21
    hannis skrev 2011-11-08 06:42:55 följande:
    Så barnsex är ok i novellform?
    Blanda inte in barn i den här tråden
  • Trust me
    Äldre 8 Nov 13:48
    #24

    Varje deckare är full av beskrivningar av olagliga handlingar.


    Let me corrupt you
  • Anonym (fler?­)
    Äldre 8 Nov 14:43
    #25

    Finns fler noveller?

  • Anonym (Samma­)
    Äldre 8 Nov 16:13
    #26

    Ja fler noveller med detta tema tack!

  • Anonym (Först­år)
    Äldre 8 Nov 17:15
    #27

    Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med tips om noveller. Hade jag vetat några hade jag mer än gärna delat med mig.

    Och till er andra som kränker dessa personers fantasier. Vad är det med er?
    Tycker inte ni att det är bättre att dom lever ut sina fantasier i textform än att dom går ut och ger sig på djur/barn ?
    Sålänge ingen kommer till skada och det bara är i textform tycker jag det är helt okej. Sen kan jag inte förstå hur man kan tända på det men alla är olika och alla ska få tända på olika saker. Så är det.
    Ingen som kan tala om för någon om det är rätt eller fel.
    Men självklart, att ge sig på ett barn och våldta eller ha sex med en hund IRL är fel. För varken ett barn eller ett djur kan tala om om den vill eller ej. (förstå mig rätt)
    Men i textform kan ingen tala om vad som är rätt eller fel!

  • Anonym (Fanta­sier) Trådstartaren
    Äldre 8 Nov 17:30
    #28

    Är det några som borde söka hjälp så är det ni som inte kan skilja på fantasi och verklighet. Farliga saker ;)

  • Trust me
    Äldre 8 Nov 17:45
    #29

    Här har vi annars en fin samling perversiteter. http://www.harlequin.se/sortiment/paranormal-romance.html

    Sex och kärlek med vargar som förvandlas till människor och med varelser som lever av att dricka andras blod och göra dessa till blodsugare. Fy fan vad äckligt. Men tydligen helt ok för det går att se på både TV och bio numera.

    Finns det kvinnor som vill kunna hitta någon sån typ och kära ner sig i och sedan leva hela sitt liv med? Det är värre än Norman Bates, som också bara var en figur i en film. Värre för att han framställdes som en sjuk typ och inte fullständigt normal som heroinerna tenderar att vara i filmerna och böckerna.

    Kan vi få lite perspektiv på det här och skilja på fantasi och verklighet, tack.


    Let me corrupt you
  • Anonym (delad­)
    Äldre 8 Nov 18:49
    #30

    Hm vet inte vad jag ska tycka när det kommer till såna här saker... jag kan förstå och även vid vissa tillfällen dela upphetsningen, men samtidigt så är det ju hemskt och omoraliskt att utnyttja ett djur... :(

  • Kallan
    Äldre 8 Nov 19:28
    #31

    Djur är lika försvarslösa som barn. Att ens i fantasin tycka det är ok, äcklar mig. Ett tamt djur är helt beroende av sin ägare, påstå inget att. Djursex är sjukt.

  • Trust me
    Äldre 8 Nov 20:13
    #32

    Det här handlar om FANTASIER. Inga verkliga djur är inblandade.

    Varför är det värre att tänka sig sex med djur än med andra vuxna människor. Ett fantasidjur och en fantasimänniska över 18 år är lika mycket försvarslösa. Vad är värst av alternativen att fantisera om ett fantasidjur eller fantisera om en verklig människa?

    Att fantisera om en kändis ser jag som en form av övergrepp då denne inte har någon möjlighet att freda sig mot en annans föreställningar om ens person. En objektifiering av grov sort. Jämför det med en fantasi om ett påhittat "djur" som t.ex en varulv, alltså en stor hund, som då den inte existerar inte kan uppleva sig vara använd som sexuell fantasi av andra människor.

    Ett annat exempel kan vara en väldigt ung person (barn) som fantiserar om sex med en verklig äldre person. Gör det den äldre personen till pedofil, utnyttjad eller ens på något sätt delaktig i fantasin på ett sätt som har effekt i verkligheten?

    Eftersom det är fantasier vi pratar om så kan vi tänka oss att hunden är en särskild ras som är speciellt framavlad för att tycka om att ha sex med människor. Ett steg till kan vara att vi tänker oss leva i en parallell dimension där sex med hundar är det normala och sex för fortplantningen inte förekommer.

    Jag kan dra det här några varv till men kontentan kommer förbli att det är skillnad på fantasi och verklighet. Detta är också anledningen till att vi inte har lagar mot tankar och en åsiktsfrihet som gäller ända till vi uttrycker åsikter som faktiskt skadar andra.


    Let me corrupt you
  • Kallan
    Äldre 8 Nov 20:56
    #31

    Ja, herregud!

  • Trust me
    Äldre 8 Nov 22:27
    #32
    Kallan skrev 2011-11-08 20:56:30 följande:
    Ja, herregud!
    Betyder det att poletten ramlat ner?
    Let me corrupt you
  • Kallan
    Äldre 8 Nov 23:12
    #33

    Ja, att det inte ens är någon mening att försöka förstår er, så jag ger upp. Och hoppas att tidelag snart kommer att förbjudet

  • Anonym (delad­)
    Äldre 8 Nov 23:13
    #34
    Kallan skrev 2011-11-08 23:12:58 följande:
    Ja, att det inte ens är någon mening att försöka förstår er, så jag ger upp. Och hoppas att tidelag snart kommer att förbjudet
    Även i fantasin? 
  • Trust me
    Äldre 8 Nov 23:39
    #35
    Anonym (delad) skrev 2011-11-08 23:13:47 följande:
    Även i fantasin? 
    Vi kan nog tolka det som att poletten fastnade, hjulet snurrar men hamstern har rymt... Solig
    Let me corrupt you
Svar på tråden Erotiska Böcker med djursex