• Anonym (Andre­as)
    Äldre 12 Nov 01:02
    10645 visningar
    7 svar
    7
    10645

    Berätta om fest.

    Jag undrar ni som är tillsammans med någon men inte bor ihop. Och din partner ska på fest, vill ni då att hon/han ska berätta det eller spelar det ingen roll?  

  • Svar på tråden Berätta om fest.
  • Anonym
    Äldre 12 Nov 01:13
    #1

    Jag vill veta det. Så att man har ett hum om vad som pågår i den man är tillsammans meds liv. Sen vore det ju kul om man blev bjuden, även om det inte är ett måste.

    Det är dock inte superviktigt, men det är ju kul att veta så att man inte får höra av en vän dagen efter, jag såg din kille på den festen igår, varför kom inte du...också hade man inte ens en aning om att killen var på fest, då känner man sig som en oinformerad flickvän.

  • whitet­rach86
    Äldre 12 Nov 01:14
    #2

    beror väl lite på.. men jag hade gärna velat att man hojtar till om det så att man själv kan planera något, så att man inte sitter och tror fram tills fredag eftermiddag/kväll att man har en chans till fredagsmys.

  • Anonym (Andre­as) Trådstartaren
    Äldre 12 Nov 01:18
    #3
    Anonym skrev 2011-11-12 01:13:32 följande:
    Jag vill veta det. Så att man har ett hum om vad som pågår i den man är tillsammans meds liv. Sen vore det ju kul om man blev bjuden, även om det inte är ett måste.

    Det är dock inte superviktigt, men det är ju kul att veta så att man inte får höra av en vän dagen efter, jag såg din kille på den festen igår, varför kom inte du...också hade man inte ens en aning om att killen var på fest, då känner man sig som en oinformerad flickvän.
    Jag känner likadant. Jag vill gärna veta om min tjej ska ut och fest, känns lite som det tillhör att man ska upplysa varandra. Men det svåra är om inte frågan dyker under nån konversation så kan man inte be tjejen att hon ska ringa upp mig och säga om hon ska festa.
  • Fiyali
    Äldre 12 Nov 01:18
    #4

    Frågan är ju varför man inte skulle berätta....
    Händer något kul i mitt liv faller det sig naturligt att prata om det, särskillt med den man "är med"...

  • Anonym
    Äldre 12 Nov 01:22
    #5
    Anonym (Andreas) skrev 2011-11-12 01:18:00 följande:
    Jag känner likadant. Jag vill gärna veta om min tjej ska ut och fest, känns lite som det tillhör att man ska upplysa varandra. Men det svåra är om inte frågan dyker under nån konversation så kan man inte be tjejen att hon ska ringa upp mig och säga om hon ska festa.
    Fast det hade jag nog kunnat gjort.
    Du kan väl bara ringa och fråga, vad hon gör och om hon har några planer ikväll?
    Och om ni redan pratat om det och hon sagt kanske en fest eller kanske nått annat.
    Så är det väl bara att du säger, okej men du kan ringa mig sen då så jag vet om du går ut.
    frågar hon varför?
    så svarar du bara ne så jag vet om du kommer hem säkert ikväll.

    Om du inte undrar över det så behöver du ju inte propsa på att hon ska berätta.
  • Anonym (Andre­as) Trådstartaren
    Äldre 12 Nov 01:22
    #6

    Jag träffade tjejen en liten stund förut och hon var onykter och berättade att hon håller på och dricker men några polare. Jag vart lite irriterad att hon inte sa nåt till mig men somsagt så frågade jag inte. Och tyckte det var synd att hon inte frågade om jag ville hänga med och dricka.  

  • Anonym (Andre­as) Trådstartaren
    Äldre 12 Nov 01:26
    #7
    Anonym skrev 2011-11-12 01:22:17 följande:
    Fast det hade jag nog kunnat gjort.
    Du kan väl bara ringa och fråga, vad hon gör och om hon har några planer ikväll?
    Och om ni redan pratat om det och hon sagt kanske en fest eller kanske nått annat.
    Så är det väl bara att du säger, okej men du kan ringa mig sen då så jag vet om du går ut.
    frågar hon varför?
    så svarar du bara ne så jag vet om du kommer hem säkert ikväll.

    Om du inte undrar över det så behöver du ju inte propsa på att hon ska berätta.

    Jag vill eller rättare sagt måste nästan veta att hon kommer hem säkert. Och sa det att sms sen så jag vet att du kommer hem säkert och hon svarade ok. Men vet att hon glömmer väldigt lätt saker. Så det är väldigt stor sanoolikhet att hon inte säger nåt.
Svar på tråden Berätta om fest.