• Äldre 27 Nov 16:05
    26085 visningar
    29 svar
    29
    26085

    tidig utlösning trots start/stopptekningen

    hejsan!
    har sökt runt massor här och även på andra sidor men det spårar ju i princip ut efter några svar..

    jjag är en ung kille som är singel just nu.. har varit det i några månader. det är såhär att ja har problem med att få tidig utlösning vid vaginalt sex.
    för 2 år sedan så hade ja en tjej som hjälpte mig att jobba på det och vi hade bra sex och gjorde det skönt för varandra och ja ville verkligen ge henne njutning och ja gjorde det och hon tyckte det var skit bra. med tiden så kunde ja hålla mig längre med start/stopp tekniken. men de var endast när hon runkade av mig och sög av mig.. men så fort ja stoppade in den i henne så tog de ca 1-2 minuter trots pauser och att ja bara stimulerade henne med fingrarna.
    vi testade att ge mig en orgasm först och sedan så fort ja fick stånd igen så körde ja in den i henne och de gick lika fort.. när hon runkade och sög av miug kunde de hålla på mycket längre.

    ja vet inte vad ja ska göra nu! ja är så satans trött på detta! hur ska man gå till väga?`ska ja behöva slipa med sandpapper på ollonet för att de ska bli mindre känsligt eller? ska man behöva gå med förhuden uppdragen i kalsongerna för att de ska bli mindre känsligt? för det måste väl va att de är ollonet som är så käsnligT?

    snälla hjälp mig!!! känner mig så värdelös så fort de kommer till sex när man träffar en tjej..

     

  • Svar på tråden tidig utlösning trots start/stopptekningen
  • Anonym
    Äldre 27 Nov 16:32
    #1

    Du får väl tillfredsställa tjejen på annat sätt än vaginalsex med tex smeksex eller oralsex annars tröttnar man nog rätt snabbt på dig. Jag vill ha orgasm när jag har sex. Sen kan det självklart vara skönt med riktigt knull också som varar längre än 1-2 min så du borde nog fixa det där. Gå till en läkare, finns ju medicin mot för tidig utlösning.

  • Äldre 27 Nov 16:40
    #2

    ja smekte henne till orgasm och så,, de som fattades va bara ett "riktigt knull!"

  • Trivel­ina73
    Äldre 27 Nov 17:01
    #3

    Hahaa! Va skön du är! Slipa med sandpapper.... hahahha...

    Men ärligt, de är ju som nytt me henne så de tar väll sin lilla tid innan du landar? Fortsätt med att göra de skönt för henne först och sen öva upp igen uthålligheten.


  • Anonym (mimmi­)
    Äldre 27 Nov 17:09
    #4

    Hade ett förhållande med en kille som också hade lätt för att komma. Vi var tillsammans i över tre år och hade olika tekniker för att få det att fungera. Absolut inga problem att lösa det så att både han och jag var nöjda.

    Jag fick alltid ordentligt med uppvärmning och förspel och på så sätt minskade risken att jag skulle känna att han kom fort och allt var över på en stund. Hann jag inte komma innan honom blev det oralsex och dildo för mig så att jag också blev tillfredställd. (Han blev en mästare på oralsex ;))

    Provade "stop och start" tekniken, funkade till och från. Varvade med oralsex, smek och vaginalsex. Var han för ivrig brukade jag få oralsex tills han var redo att köra igen.

    Provade även "kukring" som knep åt ordentligt och gjorde att han blev mindre känslig, fungerade bra för oss.

  • Äldre 27 Nov 17:13
    #5

    kan det även va så att ja inte haft jätte långa förhållanden? med den tjejen ja nämde i första inlägget så va ja tsm med henne i 6 månader ungefär

  • Äldre 27 Nov 17:14
    #6
    Trivelina73 skrev 2011-11-27 17:01:55 följande:
    Hahaa! Va skön du är! Slipa med sandpapper.... hahahha...

    Men ärligt, de är ju som nytt me henne så de tar väll sin lilla tid innan du landar? Fortsätt med att göra de skönt för henne först och sen öva upp igen uthålligheten.
    hahaha kul att ngn gillar det brutala som finns hos mig :D
  • Anonym (mimmi­)
    Äldre 27 Nov 17:25
    #7
    creative skrev 2011-11-27 17:13:40 följande:
    kan det även va så att ja inte haft jätte långa förhållanden? med den tjejen ja nämde i första inlägget så va ja tsm med henne i 6 månader ungefär
    Personligen tror jag inte att det har något med förhållandets längd att göra (i början av ett förhållande lär man ju iofs känna varandra så det kanske är lite annorlunda då)

    Att komma tidigt är något som kan "komma och gå" så att säga, iaf enligt mina erfarenheter. Har haft partners som har haft perioder på flera flera månader då de är j*vligt heta och inte kan hålla sig alls för att senare bli mer uthålliga igen. Men som sagt jag pratar bara om mina erfarenheter. Har det alltid varit så som du beskriver i ts
  • Äldre 27 Nov 17:30
    #8

    tar inte tiden på de där men har väl hänt att man kunnat hålla på lite längre ngn gång..
    ja det har alltid varit så.. lusten försvinner verkligen när de är såhär!  

  • Anonym
    Äldre 27 Nov 22:00
    #9
    creative skrev 2011-11-27 17:30:49 följande:
    tar inte tiden på de där men har väl hänt att man kunnat hålla på lite längre ngn gång..
    ja det har alltid varit så.. lusten försvinner verkligen när de är såhär!  

    gå till läkare, finns ju medicin!!
  • Äldre 27 Nov 22:41
    #10
    Anonym skrev 2011-11-27 22:00:30 följande:
    gå till läkare, finns ju medicin!!
    till ungdomsmottagningen då eller något annat?
Svar på tråden tidig utlösning trots start/stopptekningen