• Anonym (skäms­)
    Äldre 8 Dec 08:41
    3471 visningar
    26 svar
    26
    3471

    Råkade klappa kollega i rumpan!

    Igår så skulle jag gå förbi en kollega i en korridor och råkade knuffa till honom rätt hårt. Jag sa förlåt och sträckte fram handen lite snett bakåt för att klappa honom lite lätt på axeln. Under tiden hade han böjt sig ner på att plocka upp nåt från golvet, så jag kom åt hans rumpa istället.

    Jag bprde ju givetvis ha sagt nåt, men blev så ställd att jag bara skyndade därifrån. Skäms som en hund över att ha tafsat en kollega i häcken, även om det var ett misstag!

    Det är en man också, och ca två år yngre än jag. Jag tror han fattade att det inte var meningen, men tycker det är så pinsamt ändå!

  • Svar på tråden Råkade klappa kollega i rumpan!
  • prakti­skt
    Äldre 8 Dec 08:45
    #1

    Du skall se att han smeker din rumpa i korridoren idag Tungan ute

  • Anonym (kort.­)
    Äldre 8 Dec 08:45
    #2

    Vadå hur kort är han egentligen eftersom hans rumpa är i samma höjd som hans axlar skulle varit om han itne böjt sig ner? låter konstigt att du ens klappade "så lågt" Något stämmer itne med din historia! Hmmm!

  • Anonym (skäms­) Trådstartaren
    Äldre 8 Dec 08:48
    #3
    Anonym (kort.) skrev 2011-12-08 08:45:19 följande:
    Vadå hur kort är han egentligen eftersom hans rumpa är i samma höjd som hans axlar skulle varit om han itne böjt sig ner? låter konstigt att du ens klappade "så lågt" Något stämmer itne med din historia! Hmmm!
    Tja, jag skulle väl ta på axeln, armen - där nånstans. Så fanns kom jag åt rumpan på nåt himla vänster. Fråga mig inte hur. Fattar inte hur det kunde hända!
  • prakti­skt
    Äldre 8 Dec 08:50
    #4

    Han tyckte nog det var skönt


    Du skall kalla en spade en spade, men en afroafrikan får du inte kalla något
  • Anonym (kort.­)
    Äldre 8 Dec 08:51
    #5
    Anonym (skäms) skrev 2011-12-08 08:48:24 följande:
    Tja, jag skulle väl ta på axeln, armen - där nånstans. Så fanns kom jag åt rumpan på nåt himla vänster. Fråga mig inte hur. Fattar inte hur det kunde hända!
    Ja ja inte hela världen. Jag råkade kupa min hand runt vad jag trodde var min sambos "paket" ute på stan. Vi stod i en kö och jag var SÄKER på att min sambo stod bakom. Han hade gjort det bara några sekunder innan. Men det visade sig att han gått för att kolla på något. Och det inte var min sambo som stod bakom mig utan en annan kille som blev väldigt snopen. Gud vad jag skämdes. men lyckades få fram att jag trodde han var sambon. han skrattade till och sa äh det är lungt. följd av pinsam tystnad. 
  • Anonym (skäms­) Trådstartaren
    Äldre 8 Dec 08:54
    #6
    praktiskt skrev 2011-12-08 08:50:48 följande:
    Han tyckte nog det var skönt
    Han blev nog mest förvånad.
    Anonym (kort.) skrev 2011-12-08 08:51:59 följande:
    Ja ja inte hela världen. Jag råkade kupa min hand runt vad jag trodde var min sambos "paket" ute på stan. Vi stod i en kö och jag var SÄKER på att min sambo stod bakom. Han hade gjort det bara några sekunder innan. Men det visade sig att han gått för att kolla på något. Och det inte var min sambo som stod bakom mig utan en annan kille som blev väldigt snopen. Gud vad jag skämdes. men lyckades få fram att jag trodde han var sambon. han skrattade till och sa äh det är lungt. följd av pinsam tystnad. 
    Hahha! Nu mår jag lite bättre! Kul att höra att nån annan också lyckats tafsa av misstag.
  • Anonym (kort.­)
    Äldre 8 Dec 08:56
    #7
    Anonym (skäms) skrev 2011-12-08 08:54:15 följande:
    Han blev nog mest förvånad.
    Anonym (kort.) skrev 2011-12-08 08:51:59 följande:
    Ja ja inte hela världen. Jag råkade kupa min hand runt vad jag trodde var min sambos "paket" ute på stan. Vi stod i en kö och jag var SÄKER på att min sambo stod bakom. Han hade gjort det bara några sekunder innan. Men det visade sig att han gått för att kolla på något. Och det inte var min sambo som stod bakom mig utan en annan kille som blev väldigt snopen. Gud vad jag skämdes. men lyckades få fram att jag trodde han var sambon. han skrattade till och sa äh det är lungt. följd av pinsam tystnad. 
    Hahha! Nu mår jag lite bättre! Kul att höra att nån annan också lyckats tafsa av misstag.
    ha ha japp din taffsning är en piss i havet i jämförelse. Måste påpeka att jag verkligen "grabbade" tag i denna stackars mans paket innan jag insåg mitt misstag. Gud jag måste blivit helt röd i ansiktet.
  • Anonym (kort.­)
    Äldre 8 Dec 08:59
    #8

    Inte hårt dock men jag grävde in handen ordentligt så "paketet" låg i den .förstår du vad jag menar? Fy nu börjar jag skämmas igen. min sambo skrattade så han grät när jag berättade.

    Jag har också rusat fram till en tjej på stan som bakifrån såg EXAKT ut som min bästis. Jag höll för hennes ögon och sa "gissa vem?" Hon hade ju ingen aning och det visade sig att jag hade ingen aning om vem hon var heller. också pinsamt.

  • Anonym (skäms­) Trådstartaren
    Äldre 8 Dec 09:03
    #9
    Anonym (kort.) skrev 2011-12-08 08:56:41 följande:
    ha ha japp din taffsning är en piss i havet i jämförelse. Måste påpeka att jag verkligen "grabbade" tag i denna stackars mans paket innan jag insåg mitt misstag. Gud jag måste blivit helt röd i ansiktet.
    Hahahhah! Underbart! Ja, en liten klapp i rumpan bleknar i jämförelse. Tur att du slapp att träffa karln du tog mellan benen efter detta iaf. Om det hade varit en kollega så hade du tvingats byta jobb!
  • Anonym (kort.­)
    Äldre 8 Dec 09:09
    #10
    Anonym (skäms) skrev 2011-12-08 09:03:56 följande:
    Hahahhah! Underbart! Ja, en liten klapp i rumpan bleknar i jämförelse. Tur att du slapp att träffa karln du tog mellan benen efter detta iaf. Om det hade varit en kollega så hade du tvingats byta jobb!
    Ja det var ju tur att han inte blev förbannad. Han hade ju kunnat ställa till en teater där och då inför alla andra. Nu blev det lagom diskret och han blev förvånad och lite osäker men arg tror jag inte han blev. Han såg väl hur jag skämdes och jag förklarade varför jag grabbat tag i hans paket.

    Har inte sett honom send ess. han gick väl hem och deppade ihop för att någon främmande kvinna känt på hans paket . ha ha nej men man kan göra pinsamma misstag men man skrattar mest åt det i efterhand. 
Svar på tråden Råkade klappa kollega i rumpan!