• Vacker­t
    Äldre 22 Dec 13:01
    12187 visningar
    8 svar
    8
    12187

    Någon som vet vad ett reflektionsprotokoll är?

    Vi har fått en uppgift där vi ska göra ett reflektionsprotokoll. Vi har fått en bok att utgå ifrån. Lärarna svarar inte på vad ett reflektionsprotokoll är för någonting, frustrerande. Vet ni vad det är för någonting??

  • Svar på tråden Någon som vet vad ett reflektionsprotokoll är?
  • Anonym (öskfj­dgvskö­jng)
    Äldre 22 Dec 13:03
    #1

    Skulle gissa på att du ska reflektera kring boken, och skriva ner det i "protokollform".

  • Anonym (öskfj­dgvskö­jng)
    Äldre 22 Dec 13:04
    #2

    Om läraren dessutom inte svarar på vad det är, så kan dom inte förvänta sig att det ska bli så som dom tycker heller. Hör med dina klasskamrater hur dom tänker skriva eller hur dom tolkar uppgiften

  • Anonym (Ts)
    Äldre 22 Dec 13:05
    #3

    Ja, men är det någonting speciellt jag bör vara extra observant på? För att bara läsa, då kan jag ju komma på hur mycket som helst att reflektera kring.

  • Anonym
    Äldre 22 Dec 13:38
    #4

    Här verkar det finnas någon slags kortfattad beskrivning av vad det är. http://www.scribd.com/doc/47592775/EFO228-inlamningsuppgift-1-2011

  • Anonym (Ts)
    Äldre 22 Dec 14:13
    #5
    Anonym skrev 2011-12-22 13:38:36 följande:
    Här verkar det finnas någon slags kortfattad beskrivning av vad det är. www.scribd.com/doc/47592775/EFO228-inlamnings...

    Tack, jag har kikat lite på det. Ja kommer helt enkelt föröska finna budskapet i boken och sedan skriva upp det som jag funderar lite på. Jag får väl göra om ifall jag har gjort någonting helt galet.
  • Äldre 22 Dec 15:17
    #6

    Googla

  • Anonym (Ts)
    Äldre 22 Dec 21:42
    #7
    lenabolin skrev 2011-12-22 15:17:47 följande:
    Googla

    Gjort det! Men det står inte mycket som jag inte redan vet!
  • Äldre 4 May 13:05
    #8

    jag har samma problem i min ena kurs

    finns ingen info om det men när man gjort lite som en bokrecention får man svar att det inte ska vara så men man får inget svar på hur det ska vara :/  

Svar på tråden Någon som vet vad ett reflektionsprotokoll är?