• Äldre 31 Dec 14:05
    11549 visningar
    361 svar
    361
    11549

    nu kämpar vi vidare, start: 2/1, mål: midsommar

    Kom igen nu tjejer, nu kämpar vi vidare! Jag fixade då inte ens hälften av mitt mål i höstas så ännu är det många kilon kvar. Nu är det nya friska tag, vi går mot ljusare tider och förhoppningsvis kommer energin tillbaka.

    Alla har vi olika mål, olika förutsättningar och olika "metoder", men alla kan vi peppa, tipsa, puscha och inspirera varandra.

    Välkomna hit, alla ni från gamla tråden ( www.familjeliv.se/Forum-24-64/m61257250.html) men även alla nya!


    Ebba, Alexander, Matteus. Älskade barn!
  • Svar på tråden nu kämpar vi vidare, start: 2/1, mål: midsommar
  • Äldre 31 Dec 14:08
    #1

    Jag tycker att vi nollar resultatet på listan, känns bättre så Fyll gärna på eftersom {#emotions_dlg.flower}  RESULTAT  {#emotions_dlg.flower}Magda start: 2/1. kg, cm.               NU:  kg, cm.


    Ebba, Alexander, Matteus. Älskade barn!
  • Äldre 1 Jan 11:33
    #2

    Hej får man vara med? :) fast ska gå ner 22 kg till midsommar! :)

  • Svalöv­smamma
    Äldre 1 Jan 14:00
    #3

    Toppen! Återkommer mer "start"vikt imorgon när jag vägt mig. Gick upp lite julveckan men har skärpt mig nu igen så nu är det nya friska tag till midsommar!

  • Äldre 1 Jan 14:01
    #4

    Hej hej! Får man vara med här?! Är visserligen gravid men har bf om 5 veckor och 2012 är året jag ska bli snygg!

  • Äldre 1 Jan 15:40
    #5
    starliiight: välkommen! här får alla vara med, inte bara vi som följdes åt i gamla tråden. 22 kg är mycke, men inte omöjligt! jag ahr själv gått ner ca 20 kg 2 ggr, så jag vet att det går

    missIce
    : självklart får du vara med, men så länge du är gravid får du inte gå ner i vikt
    Ebba, Alexander, Matteus. Älskade barn!
  • Äldre 1 Jan 15:44
    #6

    har idag min sista "svullar-dag"! har verkligen ätit sjukt mycke godis å fika nu i jul, helt galet! men nu är det slut på de. invägning i morgon! har även dammat av min gamla blogg, får se om nån ids läsa, men hoppas att det ska sporra mig att sköta mig och vilja redovisa bra resultat varje vecka. ingen återvändo nu!

    varit och handlat idag, fyllt på med mycke frukt och grönt!

    kom igen nu tjejer, i morgon kör vi!!


    Ebba, Alexander, Matteus. Älskade barn!
  • Äldre 2 Jan 08:27
    #7

    så var de då dax. måndag mordgon. 2/1. invägning. nu kör vi!!!

    {#emotions_dlg.flower}  RESULTAT  {#emotions_dlg.flower}Magda start: 2/1. 79,7 kg, 106 cm.               NU:  79,7 kg, 106 cm.


    Ebba, Alexander, Matteus. Älskade barn!
  • Äldre 2 Jan 09:18
    #8

    Jag hoppar gärna också in här! Sara heter jag, 22 år som från barnsben tampas med övervikt. Har gått upp och ner ett par gånger, men har en stor tendens att äta när jag är ledsen/nere (=tröstäta). Det senaste året har det hänt mycket som har fått mig att må dåligt, därav en stor viktuppgång. Men nu ska det bort! Har cirka 25 kg att tappa, har satt 15 kg som mål till midsommar. =)

  • Äldre 2 Jan 09:20
    #9
    {#emotions_dlg.flower}  RESULTAT  {#emotions_dlg.flower}Magda start: 2/1. 79,7 kg, 106 cm.               NU:  79,7 kg, 106 cm.
    Mindran start: 2/1. 101,1 kg, 103 cm.               NU:  101,1 kg, 103 cm.
  • Äldre 2 Jan 09:40
    #10

    mindran: välkommen! 25 kg är mycke men det är absolut inte omöjligt! Låter klokt att du sätter ett lite lägre mål som första mål. kämpa på! hur har du tänkt göra för att lyckas?


    Ebba, Alexander, Matteus. Älskade barn!
Svar på tråden nu kämpar vi vidare, start: 2/1, mål: midsommar