• facepr­imer
    Äldre 12 Jan 10:17
    139701 visningar
    3108 svar
    3108
    139701

    fortsättningstråd: vi som väntar marsbebis 2012 :-)

    Nu är det dags att starta en fortsättningstråd för bebisarna från: "Vi som väntar marsbebis 2012 "
    trots att det "bara" är januari just nu, så har bebisar velat titta ut lite tidigare.
    Vi håller tummar och tår allt allting kommer gå fortsatt bra för er!
      
    Allt eftersom tiden går kommer denna tråd fyllas på med våra "marsbebisar" och här kan vi prata om våra små, om tiden efter föslossning, lägga ut bilder, diskutera, stötta... Ja, i princip samma funktion som förra tråden alltså

    och vi säger VÄLKOMMNA TILL VÄRLDEN alla bebisar!
    Ni är efterlängtade!  

    _____________________________________________________
    Prat-tråden:www.familjeliv.se/Forum-11-228/m59819696.html
    Bild-tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59946875.html 
         


    I väntan på vår älskade son - mars 2012 ♥
  • Svar på tråden fortsättningstråd: vi som väntar marsbebis 2012 :-)
  • Äldre 12 Jan 18:15
    #1

    Åh vad spännande! :) undrar vilken turordning era bebisar kommer i! :) Jag ska uppsatsera allt om vår lilla tjej sen när jag får mer tid! Nu springer vi mellan neo o bb hela tiden! Hon föddes inatt i v 31+0!

  • Theres­e83tez­z
    Äldre 12 Jan 18:47
    #2

    Hur har allt gått?

  • StugFr­ugan89
    Äldre 12 Jan 19:56
    #3

    Favoritar :)

  • facepr­imer
    Äldre 12 Jan 20:01
    #4
    Scorpio skrev 2012-01-12 18:15:23 följande:
    Åh vad spännande! :) undrar vilken turordning era bebisar kommer i! :) Jag ska uppsatsera allt om vår lilla tjej sen när jag får mer tid! Nu springer vi mellan neo o bb hela tiden! Hon föddes inatt i v 31+0!

    Stort grattis till er tjej igen! Hon mår bra och så? och du mår bra också hoppas jag   
    I väntan på vår älskade son - mars 2012 ♥
  • Äldre 12 Jan 21:25
    #5

    Grattis scorpio!!! Vad härligt att få träffa Bebisen. Hur gick förlossningen? Hur mår hon? Väntar spänt på berättelsen :).


    My Baby K 091031 Minitroll-troll BF 29/03
  • Äldre 12 Jan 21:43
    #6

    Åh, Scorpio, jag hoppas ni mår bra alla tre!

    Ja visst ska det bli spännande att se vilken ordning de kommer i! Jag längtar efter att få träffa vår grabb, men han får gärna stanna inne ett tag till!


  • Äldre 12 Jan 22:05
    #7

    Roligt att se Scorpio skriva, har lusläst orginaltråden efter uppdatering. Ser fram emot att höra hur ni har det. Hoppas såklart att allt är så bra som möjligt!!

  • Äldre 12 Jan 22:07
    #8

    Grattis till er Scorpio! Hjärta

    På neo kan man känna sig lite undanskuffad som förälder och känna att det är personalens barn. Därför vill jag bara påpeka att det är erat barn, hur löjligt det än kan låta. Efter tio dagar på neo så var det jättekonstigt att komma hem och det inte fanns någon som bestämde hur vi skulle göra med vårt barn. Givetvis var det skönt att komma hem men det blev en stor kontrast. Jag önskar att vi skulle tagit mer plats och meddelat våra önskemål tydligare.

  • Theres­eX
    Äldre 12 Jan 22:35
    #9

    Grattis till era små bebisar. Och skönt att allt gått bra trots bråttom till världen..

  • kristi­nka
    Äldre 12 Jan 22:44
    #10

    Grattis Scorpio Baby

Svar på tråden fortsättningstråd: vi som väntar marsbebis 2012 :-)