• Äldre 13 Jan 19:15
    2109 visningar
    9 svar
    9
    2109

    Kallelsen har äntligen kommit!

    Idag kom vår kallelse till Rmc i malmö!! Kan inte riktigt ta in det, men herregud vad kul!

    Vi kan rent logiskt sett om allt går bra, vara gravida innan sommaren!!

    Total lycka nu kan jag tala om! Denna fredagkväll kunde inte vara bättre!! Fredag den 13:e är verkligen en lyckodag =)

    Ville bara dela med oss!

    Pussar och kramar till er alla  

  • Svar på tråden Kallelsen har äntligen kommit!
  • Äldre 15 Jan 20:01
    #1

    Roligt!

  • Annie2­012
    Äldre 4 Mar 18:25
    #2

    Va kul! Då är vi ungefär i samma fas skulle jag tro. :) 


  • Äldre 4 Mar 18:42
    #3

    Åh vad kul!! Hur går det för er, har ni börjat inseminera eller står ni i kö fortfarande? Om allt går som planerat gör vi vår första insemination om ca 1,5 vecka!! Glad

  • Annie2­012
    Äldre 5 Mar 11:16
    #4

    Åh vad skoj! Vi väntar på tid hos kuratorn, vilket borde ske inom 2-3 veckor. Sedan ska teamet formellt godkänna oss, men sen är det bara att köra! :) I bästa fall borde vi kunna börja i mitten på april, men mest troligt blir det i maj. 
    Vi var på läkarbesöket i slutet på januari och skrev på pappren om att min fru är med på noterna så att säga, och så gjorde vi även ett UL på äggstockarna och såg massor med friska små äggblåsor, så det kändes bra. :)
    Ska ni använda hormonstimulerande medicin? Jag  ska ta pregotime i fem dagar (tabletter) och sedan en spruta för att trigga ägglosningen. 

    Stort lycka till!  


  • Äldre 9 Apr 17:49
    #5

    vad kul!! vi ska göra våran första insemination nu i april bara vänta in äl så kör vi :) lycka till nu!

  • Annie2­012
    Äldre 9 Apr 20:45
    #6

    Vi inseminerar imorgon! Spännande värre!! :D 

    Lycka till, alla härliga par! :)  


  • Johann­aSofie
    Äldre 3 May 14:40
    #7

    Hej
    vi ska också göra insemenation i malmö, så småningom..

    hur länge stod ni i kö?

  • Äldre 12 May 18:45
    #8

    Hej hej!


    Kul att det är fler som är på G i Malmö!! Glad


    Vi köade i ca 4-5 månader, så det var inte alls så lång tid som vi trodde. Nu i veckan har vi inseminerats för tredje gången, så håll tummarna för oss nu, tredje gången gillt säger vi själva! Nu fan ska det ta sig!! Skrattande

    Annie2012, hur har det gått för er?

  • Äldre 13 May 20:31
    #9

    Lycka till!! :)

Svar på tråden Kallelsen har äntligen kommit!