• Vackert

    Sjuksköterskestudenter!


    En tråd för oss som läser till sjuksköterskor. Här kan vi ställa frågor och prata om precis allt! Välkomna Hjärta
  • Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!
  • Scream4

    Har egentligen bara en termin (eller 10 veckor) kvar men jag hoppar in och är med ett tag Snygg bild förresten

  • Vackert

    Varmt välkomna! Självklart ska ni hoppa in, hela högen Flört


    Momalicious skrev 2012-01-14 23:23:44 följande:
    Jag hoppar in, fastän jag officiellt inte börjat ;) börjar på måndag och är gaaaalet nervös!


    Skrattande Jag kommer ihåg känslan du har i kroppen nu, jag var toknervös och så jäkla taggad Tungan ute

  • minimera
    Momalicious skrev 2012-01-14 23:23:44 följande:
    Jag hoppar in, fastän jag officiellt inte börjat ;) börjar på måndag och är gaaaalet nervös!
    Ja det förstår jag att du är. Jag var också galet nervös innan jag började! Vart i landet ska du gå?
  • Vackert
    Scream4 skrev 2012-01-14 23:21:47 följande:

    Har egentligen bara en termin (eller 10 veckor) kvar men jag hoppar in och är med ett tag Snygg bild förresten



    Ja, visst är den fin, googla vettu.. Haha... Ville ju ha en lite färgklick i tråden!
  • minimera
    Vackert skrev 2012-01-14 23:26:37 följande:
    Ja, visst är den fin, googla vettu.. Haha... Ville ju ha en lite färgklick i tråden!
    Haha google istheshit. Wikipedia är också sjukt bra när man läser anatomi och fysiologi har jag märkt haha
  • Helene 907

    Hoppar in här jag med, läser till undersköterska, andra terminen :)

  • Scream4

    Har ni några funderar på vilket område ni vill jobba inom sedan?

  • Momalicious

    Haha samma här. Har aldrig studerat på högskola och känns som att jag inte fattar hur nånting går till men det lär väl klarna. Och så har jag fått för mig att alla är typ 19-åringar direkt från gymnasiet och att de kommer vara jätteomogna. Vet inte riktigt var det kommer ifrån. Jag är dessutom bara 22 så jag är ju inte lastgammal direkt :p och så ska man försöka få studierna att gå ihop med familjelivet också. Suck. Vet inte hur jag ska kunna sova i natt, eller imorgon :p

Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!