• Äldre 16 Jan 12:46
    4323 visningar
    6 svar
    6
    4323

    Nån som testat Total Core (eller liknande produkter)? (TV-shop)

    Ja, som rubriken lyder alltså... Glad

    Är det nån som provat denna träningsmaskin för mage/rygg och kan uttala sig om resultatet? Man blir ju lite nyfiken på om detta bara är en i raden av meningslösa grejer som TV-Shop försöker "lura" på folk, eller om det verkligen fungerar... Som alltid så visar dom ju vilket resultat en massa människor fått; x antal centimeter runt magen som försvunnit och x antal kilon som dom gått ner i vikt, men man undrar ju hur mycket dom har fått betalt för att säga så... Flört   


    ¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
  • Svar på tråden Nån som testat Total Core (eller liknande produkter)? (TV-shop)
  • Äldre 17 Jan 22:23
    #1

    Ingen? Glad


    ¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
  • Äldre 7 Sep 12:34
    #2
    jannah skrev 2012-01-17 22:23:04 följande:
    Ingen? Glad
    Sålt min orbitrek som inte mitt knä klarade och har precis beställt en, kunde inte låta bli :p
    jag återkommer :)
  • Äldre 9 Sep 23:38
    #3
    Christin3 skrev 2012-09-07 12:34:46 följande:
    Sålt min orbitrek som inte mitt knä klarade och har precis beställt en, kunde inte låta bli :p
    jag återkommer :)

    Gör gärna det! Glad
    ¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
  • Äldre 10 Sep 08:01
    #4

    Tror inte så mycket på detta tyvärr. Den hjälper säkert till att stärka och träna just mittsektionen av kroppen, men den är knappast något att ha vad gäller viktnedgång. Varför skulle man bli smal av dessa produkter?

    Jag är övertygad om att du kan göra allt det den här apparaten säger sig göra själv, och helt gratis, och ännu bättre.

     


    Behold, i come as a thief.
  • Äldre 18 Jan 22:39
    #5

    Den funkar, o den är bra efter ett gympass, då känns det rejält i magen. Har man inte tränat innan så känns det inte alls, men man får tänka på att andas rätt och spänna magen precis som det sägs på videon, då funkar det.

  • Hannib­al
    Äldre 22 Feb 18:26
    #6

    Ren skit.

Svar på tråden Nån som testat Total Core (eller liknande produkter)? (TV-shop)