• Anonym (Nyfiken kille)

    Tjejer, märker ni om killen kommer ?

    Ja, jag undrar om tjejer märker av eller känner om killen kommer under samlaget eller om det inte märks ifall  han inte säger det eller stönar märkbart ?
    Känns det för er på nåt sätt eller kan det passera utan att ni märker det ?

  • Svar på tråden Tjejer, märker ni om killen kommer ?
  • HäckHäxan
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-01-22 21:58:47 följande:
    Killen jag dejtade senast var helt jävla knäpptyst när han kom, vilket inte var så roligt vid avsugningar för jag var totalt oförberedd. Det uppskattas inte kan jag säga.
    Annars väntade han alltid så han kom precis efter mig så jag visste ju att det var på väg och att han bara väntade på att jag skulle bli klar (vilket låter otroligt osexigt när man skriver på det här sättet). 
    Visst gör det, fast jag tycker det är grymt... oftast lyckas man ju få till de så man kommer samtidigt då eller att man själv inte kommit klart när han kommer, i love it!
    Icke korrekturläst.
  • boobens

    Yes jag märker. De få gånger han är "tyst" känner jag av det ändå. Känner hur han rörelserna blir annorlunda och att han ahndas tyngre och snabbare.

  • siamesia

    Ja, det märks, fast det beror nog lite på hur lyhörd man är som tjej också!

    Jag har noterat att det finns två olika varianter av män: variant ett där man tydigt känner ett tick-tick-tick-tick-tick pulserande inuti, och variant två där man mest känner som en het lavaström, ungefär swoooosh...som hettar och fyller en på nåt vis.

    Detta har jag förresten funderat på ett tag eftersom mina två senaste älskare var av varsin av dessa sorter, om det är nåt som andra tjejer också har märkt? Dessa två typer, alltså?

    För mig är mannens orgasm inne i mig orgasmutlösande. Jag kommer automatiskt av hans orgasm.

    Om du funderar på att komma i smyg, TS, eller fejka för den delen, så avråder jag dig! Det verkar väldigt tråkigt bådadera! Tjejer gillar mäns orgasmer, så försök inte dölja det, och kan du inte komma vid nåt tillfälle så säg det istället!

  • Little Miss Fucking Sunshine
    HäxanSurtant skrev 2012-01-22 23:47:58 följande:
    Visst gör det, fast jag tycker det är grymt... oftast lyckas man ju få till de så man kommer samtidigt då eller att man själv inte kommit klart när han kommer, i love it!
    Ja men det är ju så det ska vara tycker jag. Det låter bara så jävla kliniskt när man skriver det så här. 
    When I´m good I´m good, but when I´m bad´I´m better
  • Anonym

    Jag märker det då kuken blir extra hård och pulserar sen kommer det mycke sperma också underbart

  • Anonym (Anders)
    siamesia skrev 2012-01-23 01:05:44 följande:
    Ja, det märks, fast det beror nog lite på hur lyhörd man är som tjej också!

    Jag har noterat att det finns två olika varianter av män: variant ett där man tydigt känner ett tick-tick-tick-tick-tick pulserande inuti, och variant två där man mest känner som en het lavaström, ungefär swoooosh...som hettar och fyller en på nåt vis.

    Detta har jag förresten funderat på ett tag eftersom mina två senaste älskare var av varsin av dessa sorter, om det är nåt som andra tjejer också har märkt? Dessa två typer, alltså?

    För mig är mannens orgasm inne i mig orgasmutlösande. Jag kommer automatiskt av hans orgasm.

    Om du funderar på att komma i smyg, TS, eller fejka för den delen, så avråder jag dig! Det verkar väldigt tråkigt bådadera! Tjejer gillar mäns orgasmer, så försök inte dölja det, och kan du inte komma vid nåt tillfälle så säg det istället!

    Ett klokt inlägg
  • PinkSugar

    Nope + att de fleesta killar är såpass torra att de inte stönar eller gör det minsta ljud ifrån sig vilket gör att man inte har en aning

  • Little Miss Fucking Sunshine
    Hypnotica skrev 2012-01-23 13:20:53 följande:
    va?

    är det bara jag som lyckas sexa med brrrrrrrööööööööölllllllarrrrgh!!!-männen? :d
    Men frågan var ju om man märkte det om han INTE låter. Drömmer
    When I´m good I´m good, but when I´m bad´I´m better
Svar på tråden Tjejer, märker ni om killen kommer ?