• Anonym (Nyfik­en kille)
    Äldre 22 Jan 19:24
    38350 visningar
    41 svar
    41
    38350

    Tjejer, märker ni om killen kommer ?

    Ja, jag undrar om tjejer märker av eller känner om killen kommer under samlaget eller om det inte märks ifall  han inte säger det eller stönar märkbart ?
    Känns det för er på nåt sätt eller kan det passera utan att ni märker det ?

  • Svar på tråden Tjejer, märker ni om killen kommer ?
  • Äldre 23 Jan 22:00
    #31

    sen e ju den stora frågan menar du komma eller komma, för en kille får ju inte alltid orgasm då han får utlösning å kan få orgasm utan utlösning

  • Anonym (**)
    Äldre 23 Jan 22:26
    #32

    Olika för olika killar, men tycker nog att alla visar det på ett eller annat sätt även om de är rätt tysta. Andningen, spänningar i kroppen, tempot, smekningar och hur många olika sätt som helst.

  • Anonym (Missa­)
    Wed 29 May 2019 11:59
    #33

    Inte går det att missa det märks alltid. Annars har han inte kommit under hela akten 

  • Anonym (D)
    Wed 29 May 2019 12:03
    #34

    Det känns som att hans kuk sväller och blir varmare precis innan han kommer. Det känns oerhört skönt precis då.

    Sen syns det ju på honom också, haha!

  • Anonym (Missa­)
    Wed 29 May 2019 12:09
    #35
    Anonym (D) skrev 2019-05-29 12:03:38 följande:

    Det känns som att hans kuk sväller och blir varmare precis innan han kommer. Det känns oerhört skönt precis då.

    Sen syns det ju på honom också, haha!


    Ja det går ju inte att missa. Tycker du ändå det är härligt om killarna stönar och säger att dom kommer. Har det hänt någon gång att du inte har fått en kille att njuta 
  • Anonym (D)
    Wed 29 May 2019 12:17
    #36
    Anonym (Missa) skrev 2019-05-29 12:09:50 följande:

    Ja det går ju inte att missa. Tycker du ändå det är härligt om killarna stönar och säger att dom kommer. Har det hänt någon gång att du inte har fått en kille att njuta 


    Lite stön är ju alltid trevlig. Om killen säger att han kommer eller inte spelar inte så stor roll. Min kille brukar bara annonsera det om jag suger av honom eller om han håller på att komma tidigare än han tänkt och vill dra ner tempot. Alltså i de fallen jag behöver veta. :)

    Att en kille inte njutit? Nej aldrig. Jag snackade med ett ex om det en gång och han hävdade bestämt att killar inte kan ha dåligt sex, för även om det inte är det bästa sexet så kommer de av penetrerande sex och kommer man så är det ändå bra.
  • Anonym (Missa­)
    Wed 29 May 2019 12:22
    #37
    Anonym (D) skrev 2019-05-29 12:17:17 följande:
    Lite stön är ju alltid trevlig. Om killen säger att han kommer eller inte spelar inte så stor roll. Min kille brukar bara annonsera det om jag suger av honom eller om han håller på att komma tidigare än han tänkt och vill dra ner tempot. Alltså i de fallen jag behöver veta. :)

    Att en kille inte njutit? Nej aldrig. Jag snackade med ett ex om det en gång och han hävdade bestämt att killar inte kan ha dåligt sex, för även om det inte är det bästa sexet så kommer de av penetrerande sex och kommer man så är det ändå bra.
    Säger alla att du är bäst 
  • Anonym (D)
    Wed 29 May 2019 13:22
    #38
    Anonym (Missa) skrev 2019-05-29 12:22:31 följande:

    Säger alla att du är bäst 


    Konstig fråga.

    Har många sagt det till dig?
  • Anonym (A 2)
    Wed 29 May 2019 13:28
    #39

    Absolut

  • Anonym (Missa­)
    Wed 29 May 2019 13:36
    #40
    Anonym (D) skrev 2019-05-29 13:22:06 följande:
    Konstig fråga.

    Har många sagt det till dig?
    Många verkar nöjda men ingen har sagt det rakt ut. Inte du heller då?
  • Anonym (Missa­)
    Wed 29 May 2019 13:37
    #41
    Anonym (A 2) skrev 2019-05-29 13:28:17 följande:

    Absolut


    haha det går inte att missa 
Svar på tråden Tjejer, märker ni om killen kommer ?