• Anonym (zoosk­)
    Äldre 30 Jan 19:32
    7269 visningar
    16 svar
    16
    7269

    sambon registrerad på dejtingsajt

    min sambo skulle visa mig nåt på sin mejl. då såg jag att han hade fått mejl från Zoosk om "nya matchningar". visste inte vad det var men fick en aning och kollade upp det. det verkar ju vara en renodlad dejtingsajt. nån som är registrerad där som kan förklara hur det funkar? med matchningar och sånt. vet inte vad jag ska tro, har ingen anledning att misstänka att han söker nåt annat men vi har varit ihop ganska länge nu, avregistrerar man sig inte från dejtingsajter då? särskilt om man får mejlen full med "matchningar"? fan också, jag skulle ha frågat direkt jag såg det istället. jävla gris om han sitter på dejtingforum...

  • Svar på tråden sambon registrerad på dejtingsajt
  • Anonym
    Äldre 30 Jan 19:36
    #1

    Fråga honom rakt ut istället att du såg det mailet. Men sen så verkar det som han inte har något att dölja om han kollar sin mail bredvid dig.

  • Anonym (tjej)
    Äldre 30 Jan 19:36
    #2

    Dålig stil av honom, hur länge har ni varit tillsammans? Man får ju ''matchningar'' till sin mail 1 gång i veckan ungefär har jag för mig, vilka man passar ihop med, om de kommit nya medlemmar och så.. Fråga honom varför han är med...

  • Anonym (zoosk­) Trådstartaren
    Äldre 30 Jan 19:40
    #3

    tack för svar. vi har varit ihop i över ett år nu, så det är ju rätt gott om tid att avregistrera sig. ja ni har rätt, jag ska fråga honom när han kommer hem igen. ville veta hur det funkade först så jag inte drar upp ett gräl utan orsak.

  • Anonym (hmm..­)
    Äldre 30 Jan 19:46
    #4

    kan  berätta att sådana mejl får min dotter med, hon har lyckats trycka på ngn app

    när hon satt på FB. så det kan gott å väl bara vara reklam med.  

  • Anonym
    Äldre 30 Jan 19:48
    #5

    Bli medlem och låtsas vara någon annan, sen raggar du på honom där. Då får du veta sanningen iaf. Att fråga är som 50/50...

  • Anonym (zoosk­) Trådstartaren
    Äldre 30 Jan 19:49
    #6

    ok, bra att veta.

  • Anonym (K6)
    Äldre 30 Jan 19:53
    #7

    Förstår precis hur du känner dej; sårad och kanske lite orolig...

    Min sambo är medlem på Klubb 6 fick jag veta av en olyckshändelse då han åxå skulle visa mej ett mail han fått ang en bil annons och ja, där i inkorgen såg jag mailet fr. k6...

    Jag har inte konfronterat honom.. orkar inte med mer bråk nu. 

  • Äldre 30 Jan 19:54
    #8

    Jag var med i Zoosk innan jag träffade min sambo för tre år sen. Det var via FB och jag har avregistrerat mig därifrån. Ändå får jag hela tiden mail om matchningar. Är sällan inne på just den mailen, men när jag går in har jag massor av mail. Vet ju inget om din sambos datorvanor, men Zoosk är hemskt. Man blir aldrig av med det... Tur att det är jag och inte min sambo som är svartsjuk. :)

  • Äldre 30 Jan 19:56
    #9

    Jag gick också med i Zoosk i början på FB på skoj och jag är gift, jag var verkligen bara nyfiken och jag kan säga att det är inte lätt att avregistrera program som man har accepterat, det krävs en hel del energi. 

    Det kan ju vara så att han inte orkat avregistrera sig, det är ju inte den mest seriösa dejtingsajten om man på allvar vill träffa någon. Har du inte märkt något annat skumt i hans beteende (mobilvanor etc) så hade jag struntat i det. 

  • Anonym (zoosk­) Trådstartaren
    Äldre 30 Jan 20:00
    #10

    tack snälla ni som har svarat. nu känns det bättre. han har inte varit så skum för övrigt så med den här informationen känner jag att jag kan släppa det. KRAAAAAAAM

  • Anonym (zoosk­) Trådstartaren
    Äldre 30 Jan 20:01
    #11
    Anonym skrev 2012-01-30 19:48:53 följande:
    Bli medlem och låtsas vara någon annan, sen raggar du på honom där. Då får du veta sanningen iaf. Att fråga är som 50/50...
    registrerade mig faktiskt för att snoka, men hittade honom inte ens så det var rätt misslyckat...
  • Äldre 30 Jan 20:12
    #12

    Till din sambos försvar, jag har varit ihop med min kille i över 2 år och är fortfarande med på Zoosk, hade det långt innan vi blev ihop. Har iofs aldrig varit aktiv men får ibland mail av dem som jag ignorerar. Borde kanske gå in och avregga mig men det blir bara inte av....

    Så han måste ju inte bara ute efter att ragg, han kan bara vara lika hopplöst lat som jag Skäms 

  • Anonym (Hålle­r med)
    Äldre 1 Feb 15:59
    #13

    Kan bara hålla med. Ångrar att jag en gång reggade mig på zoosk. Blir inte av med det En riktigt dålig sida...

  • Anonym (zoosk­) Trådstartaren
    Äldre 1 Feb 16:02
    #14

    zoosk i sig är straff nog Glad

  • Anonym
    Äldre 9 Feb 10:36
    #15

    Jag har varit tillsammans med min särbo i tre år, när jag skulle kolla något på hans dator för ca 1 mån sedan. Upptäckte jag att han hade gått med i zoosk.

    Jag visste då inte vad det var, misstänkte bara genom den stora "hjärtikonen". Så jag frågade honom och han sa att det bara var en kul grej för att kolla vad det var, men att han skulle avregistrera sig.

    Jag trodde honom, men tiden har gått och inget händer. Jag har påpekat detta flera ggr och undrat varför han är med. Får till svar att det är inget att bry sig om då han inte skriver till ngn. 

    Men eftersom han aldrig tar bort profilen och varje gång han startar datorn är inloggad och det kommer massa grejer därifrån, var jag så ful så jag ville kolla honom.

    Gjorde själv  en profil där, och han nappade direkt och började chatta med mig. Hur många andra som han chattar med vet jag inte.

    Säger att han är singel och vill att vi ska träffas mm 
        

  • Anonym
    Äldre 9 Feb 11:33
    #16

    Det är bara att gå in och av regga sig  sig.Har gjort det och har inte fått ett enda mejl sen dess

Svar på tråden sambon registrerad på dejtingsajt