• Anonym (oroli­g/nyfi­ken)
    Äldre 8 Feb 21:39
    8336 visningar
    61 svar
    61
    8336

    Vill bli slagen på rumpan, varför?

    Hej Alla Glada människor

    Vet inte om jag är gamalmodig, men jag anser att sex ska vara skönt. Gärna för båda, gärna så ömsesidigt som möjligt. Min senaste parter (hon är något yngre än jag), vill att jag ska slå henne medans vi har sex, Inte BARA daska lite i rumpan utan Hårt och gärna med något tillhygge som en hårborste eller träslev. Samma sak vill hon gärna att jag ska ta stryp grepp på henne och hon har bett mig (Aldrig gjort dock) att jag ska spotta henne i ansiktet och kalla henne hemska saker (Hora och dylikt).

    För mig är detta extremt avtändande, och jag vet inte vad jag ska göra, jag gillar verkligen den här kvinnan och vill fortsätta se henne. Men jag vet inte hur jag ska tackla situvationen?

    Finns det någon där ute Man eller kvinna, som har varit med om liknade eller kan förklara vad som är så upphättsande att bli slaggen och förnedrad när man Älskar? Alla råd uppskattas.

    //orolig/nyfiken man 42          

  • Svar på tråden Vill bli slagen på rumpan, varför?
  • Pwen
    Äldre 9 Feb 14:55
    #51
    Trust me skrev 2012-02-09 14:11:58 följande:
    Det jag huvudsakligen reagerar mot är den här "men det är väl bara att prova"-attityden. Nu gäller den inte er båda på samma sätt. De flesta skulle säkert tycka att det vore väldigt olämpligt eller helt enkelt misshandel om en vaniljkvinna skulle "prova på" sex med mig som jag kan vilja ha det. Den här attityden är vanligt förekommande bland kvinnor som vill ha. Kvinnor som vill ha brukar också vara snabba att prata om behovet av samtycke från den som får och när det finns så är frågan om samtycke hanterad för båda parter.

    Huruvida de ska fortsätta vara tillsammans eller inte är inte en fråga för mig att svara på utan något de själva måste avgöra.

    Måste säga att jag börjar bli förbannat trött då de av båda könen som anser att de har rätt till sex på det sätt de vill ha. Skulle jag mötas av det, och avsaknad av acceptans för att jag vill och kommer att ge vad jag kan för att det ska fungera för båda, så skulle jag antingen gå eller kräva betalt. Ingen har rätt till någon annans kropp och inte heller någon annans hjärna!
    Försöker förstå vad du vill ha sagt med det du skriver ovan? Får läsa om igen inser jag.
    Ok, för det första, varför citera mig när jag inte på ngt sätt har skrivit att det är brukligt eller ens okej att prova på ngt man inte alls är intresserad eller lockad av?
    Förstår faktiskt inte alls att du citerar mig överhuvudtaget?
    Ingen har "rätt" att utöva ngn som helst form av sex med/på någon som inte önskar det. Man har däremot rätt till sin sexualitet och också ansvar för den. 
    Matchar man inte sin partner får man antingen kompromissa om man känner att det är värt det och genomförbart? Eller så får man inse att det kanske krockar för mkt för att det ska fungera? Allt det här är för mig en självklarhet och jag kan bara tala för mig själv när jag skriver att jag personligen inte är villig att kompromissa särskilt mkt när det gäller mitt sexliv. Mitt val och min lust.
    Det där du skriver om att man inte har rätt till någon annans kropp eller hjärna är väl något av det mest självklara som finns.
     Varför poängterar du det? har tex jag skrivit motsatsen någon stans?
    Lite svårt att försöka bena ut vad du riktar åt just mig, när du väljer att citera två olika skribenter samtidigt?
    Jag har ingen aning om hur du väljer att tolka det jag skriver. Du får gärna vara mer direkt mot mig om du vill ha en konversation som ligger på en vettig och förståelig nivå.
    Tack på förhand!
  • Anonym (Josef­in)
    Äldre 9 Feb 14:58
    #52

    Jag tyckersjälv om att få smisk av min kille. Ibland känner jag får hårdare smisk och ibland lättare. Det kan mycket väl hänga ihop med att jag fick smisk under min uppväxt. Men det kan faktiskt vara en väldigt erotisk känsla att ligga över sin killes knän, känna hans styvnad mot mig medan han daskar hårt mot skinkorna. Sedan så strömmar blodet till de nedre regionerna vilket ökar upphetsningen. Jag tycker själv om att känna mig so men olydig flicka som blir uppforstrad men det behöver man säkert inte göra för att gilla det. Sedan tycker jag att dallret i skinkorna som uppstår vid daskarna liksom fortplantar sig till klittan. Sedan älskar jag hur min kille smeker försiktigt mina skinkor och håller dom med sina stora händer medan rumpan svider som eld. Skönare smek finns inte och ibland har jag fått orgasm av när han smeker och knådar mig försiktigt efteråt. Jag älskar smisk med handen men ibland även med platta baksidan av en trähårborste. Finns flera saker man kan prova. Vet inte om TS blev klarare av detta?

  • Pwen
    Äldre 9 Feb 15:36
    #53
    Trust me skrev 2012-02-09 14:32:53 följande:

    Var i trådstarten står det att han vill testa? Det enda jag kan hitta är detta:
    "För mig är detta extremt avtändande, och jag vet inte vad jag ska göra, jag gillar verkligen den här kvinnan och vill fortsätta se henne. Men jag vet inte hur jag ska tackla situvationen?"
    Låter inte direkt som att han vill testa.

    Visst jag kan vara tydlig med vad jag tycker om. Om hon skulle tycka det är extremt avtändande så ska jag naturligtvis tolka det som att man nånstans får förmoda att hon vill testa det.


    Så du skriver alltid i förhållande vad som efterfrågas i ts? Tycker inte alls att det är en naturligt att diskussionen i tråden tar andra vägar?
    Dessutom, han frågar hur han ska tackla situationen? Är det på ngt vis ett sidospår att då skriva att han inte ska kompromissa om han känner ett starkt obehag, att det märks tydligt om han inte egentligen är med på det?

    Det andra stycket du skriver är det så låg nivå på att jag med enkelhet skulle kunna byta ut ord och innehåll i det, men ändå få fram samma syfte och mening om jag skulle sätta mig vid valfri sandlåda och återge ett samtal mellan två st fyraåringar som tjafsar lika ologiskt över ngn struntsak.
  • Stella Jaded
    Äldre 9 Feb 15:41
    #54
    Pwen skrev 2012-02-09 15:36:17 följande:
    Så du skriver alltid i förhållande vad som efterfrågas i ts? Tycker inte alls att det är en naturligt att diskussionen i tråden tar andra vägar?
    Dessutom, han frågar hur han ska tackla situationen? Är det på ngt vis ett sidospår att då skriva att han inte ska kompromissa om han känner ett starkt obehag, att det märks tydligt om han inte egentligen är med på det?

    Det andra stycket du skriver är det så låg nivå på att jag med enkelhet skulle kunna byta ut ord och innehåll i det, men ändå få fram samma syfte och mening om jag skulle sätta mig vid valfri sandlåda och återge ett samtal mellan två st fyraåringar som tjafsar lika ologiskt över ngn struntsak.
    Jag måste erkänna att jag inte riktigt ens förstått exakt vad det är herr Trust me opponerar sig emot. Obestämd
    Första inlägget gör gällande att det är sunt att skilja våld från sex. Att det är skillnad på våld och våld och att man kan samtycka till misshandel är vi visst överens om. Det är dock uppenbart att ironi och humor inte biter.
    Jag tror att vi är mer överens än det verkar men det skulle vara mer givande om han var tydlig och höll sig något mer saklig, men det är tydligt att det finns starka känslor inblandade här.
    Man kan bara spekulera...   
  • Pwen
    Äldre 9 Feb 15:50
    #55
    Stella Stella Jaded skrev 2012-02-09 15:41:01 följande:
    Jag måste erkänna att jag inte riktigt ens förstått exakt vad det är herr Trust me opponerar sig emot. Obestämd
    Första inlägget gör gällande att det är sunt att skilja våld från sex. Att det är skillnad på våld och våld och att man kan samtycka till misshandel är vi visst överens om. Det är dock uppenbart att ironi och humor inte biter.
    Jag tror att vi är mer överens än det verkar men det skulle vara mer givande om han var tydlig och höll sig något mer saklig, men det är tydligt att det finns starka känslor inblandade här.
    Man kan bara spekulera...   
    Trust me, har nog inte som syfte att vi ska förstå? Han är medveten om vad han skriver och på vilket sätt. 
    Sarkasm skulle jag sätta som etikett på hans inlägg.
     
  • Stella Jaded
    Äldre 9 Feb 15:54
    #56
    Pwen skrev 2012-02-09 15:50:36 följande:
    Trust me, har nog inte som syfte att vi ska förstå? Han är medveten om vad han skriver och på vilket sätt. 
    Sarkasm skulle jag sätta som etikett på hans inlägg.
     
    Hoppas att iallafall TS fått ut något av herr Trust me och hans sunda värderingar?
    Ja.  

    Jag är tillfreds med att inte förstå.  
  • Pwen
    Äldre 9 Feb 15:59
    #57
    Stella Stella Jaded skrev 2012-02-09 15:54:18 följande:
    Hoppas att iallafall TS fått ut något av herr Trust me och hans sunda värderingar?
    Ja.  

    Jag är tillfreds med att inte förstå.  
    Du är coolare än mig som är tillfreds med att inte förstå  
    Jag själv har svårt att förstå syftet med att göra sig dummare än vad man är och provoceras av det. 
  • Stella Jaded
    Äldre 9 Feb 16:01
    #58
    Pwen skrev 2012-02-09 15:59:50 följande:
    Du är coolare än mig som är tillfreds med att inte förstå  
    Jag själv har svårt att förstå syftet med att göra sig dummare än vad man är och provoceras av det. 
    Kanske han bara behöver lite smisk? FörvånadTystRynkar på näsanDrömmer

    Har en hårborste här.  
  • Pwen
    Äldre 9 Feb 16:04
    #59
    Stella Stella Jaded skrev 2012-02-09 16:01:34 följande:
    Kanske han bara behöver lite smisk? FörvånadTystRynkar på näsanDrömmer

    Har en hårborste här.  
    Don´t even go there!
  • Äldre 9 Feb 22:46
    #60
    Stella Stella Jaded skrev 2012-02-09 15:41:01 följande:
    Jag måste erkänna att jag inte riktigt ens förstått exakt vad det är herr Trust me opponerar sig emot. Obestämd
    Första inlägget gör gällande att det är sunt att skilja våld från sex. Att det är skillnad på våld och våld och att man kan samtycka till misshandel är vi visst överens om. Det är dock uppenbart att ironi och humor inte biter.
    Jag tror att vi är mer överens än det verkar men det skulle vara mer givande om han var tydlig och höll sig något mer saklig, men det är tydligt att det finns starka känslor inblandade här.
    Man kan bara spekulera...   
    Herr Trust me/RUSI2 tycker om att diskutera för diskuterandets egen skull. Finns det inte en oenighet om något så hittar han den. Inte konstigare än så tror jag .
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Stella Jaded
    Äldre 9 Feb 22:57
    #61
    PrimitivMan skrev 2012-02-09 22:46:28 följande:
    Herr Trust me/RUSI2 tycker om att diskutera för diskuterandets egen skull. Finns det inte en oenighet om något så hittar han den. Inte konstigare än så tror jag .
    Men tulle då.
Svar på tråden Vill bli slagen på rumpan, varför?