• Anonym (Konfu­nderad­)
    Äldre 29 Feb 09:46
    119703 visningar
    59 svar
    +2
    59
    119703

    Frun ville bli slickad i rumpan

    Hej svejs,

    Jag och min fru har ett bra och fungerande sexliv. Vi tittar gärna på porrfilm tillsammans och det är positivt på många sätt. Bland annat är det en isbrytare för att lättare diskutera vad man vill och inte vill. "Skulle du kunna tänka dig det där?" är ju mycket lättare att fråga när man samtidigt tittar på det på TVn. Jag har alltid fått ganska tydliga indikationer på att hål nummer två är lite "off limits" för hennes del. Hon har inga problem att titta på det på film, men vill inte prova själv. OK, vad synd tänker jag som egentligen är ganska nyfiken men det får man ju respektera.

    När vi senast hade sex gick jag som vanligt ner och slickade henne, något som vi båda gillar! Vi hade båda druckit litegrann och djävulen flög väl i mig och jag började söka mig nedåt och slickade kring mellangården. Hennes reaktion förvånade mig. Hon reagerade starkt och stönade högt. Tjosan tänkte jag och vågade mig lite längre ner och drog tungan över analen några gånger. Hon reagerade ännu starkare. Sedan slutade jag och fortsatte i vanlig ordning kring klitoris. Döm av min förvåning när hon BER mig slicka henne som jag gjorde nyss. Det blev en hel del mer och jag slickade anal och fitta om vartannat. Det var längesen jag hörde henne komma så hårt.

    Tankarna snurrar lite i skallen. Från att det har varit förbjudet område så ber hon mig att slicka henne där mer. Jag kommer såklart att prova igen men frågan är om man skall våga sig på ett finger så småningom och ännu senare kanske till och med föreslå "riktigt" analsex. Jag vågar faktiskt inte riktigt dra upp denna diskussionen med henne eftersom det har varit så tabu förut. Jag blev helt paff!

    Nu är det inte alls så att jag är helt fanatisk på att stoppa kuken i hennes röv. Detta är inte en sån tråd. Men jag måste erkänna att jag är nyfiken eftersom jag är en rumpkille. Men jag kan mycket väl nöja mig med att få slicka då och då.

    Någon som varit med om en sån här helomvändning i sängen? Eller i detta fallet soffan :)

  • Svar på tråden Frun ville bli slickad i rumpan
  • Anonym (Elle)
    Äldre 29 Feb 15:11
    #11
    Anonym (...) skrev 2012-02-29 14:50:25 följande:
    så brukar jag göra. Sprutar in lite vattan sätter mig på toan och bara låter det rinna ut. Visst det låter grymt äckligt men sen kan man ha analsex utan att behöva oroa.

    TS, jag är själv tjej och jag gillade inte alls analsex innan. anledningen var att när jag testade det första gången fick jag en stor jävla kuk intryck i 170 och det gjorde så jävla ont.

    Gör något i den här stilen.. Slicka henne som förra gången, lite runt klitoris neråt och ännu mer neråt mot analen. slicka runt där och lämna gärna lite extra saliv. Samtidigt som du slickar lite längre upp tar du fingret försiktigt och masserar runt analen och typ på "hålet". Sen slickar lite till vid anus och för liksom in fingret 2 cm och sen ut igen.  gör så några gånger och prova sedan att sticka in fingret lite längre.  Låt istället allting ta tid så du hinner vänja dig själv och framförallt din fru.

    Fråga också ifall hon gillar det och gör hon inte det ska du absolut inte fortsätta eller så frågar du henne hur hon vill ha det helt enkelt.

    Har ni någon buttlpugg? Annars kan du göra som så att köp någon sexleksak ni kanske kommer överräns om och samtidigt köp en buttplugg. kom hem med den och säg "vi fick buttpluggen på köpet" och skratta lite sådär ;) Ni kan sedan kolla på en p-rulle där det förekommer lekar med buttpluggs. OBS inte med avsikt. Sedan kan jag garantera att hon provar den när du inte är hemma. Vilket är bra, låt henne exprimentera och utforska själv först..

    Detta är tipsen jag har.

    Sedan om hon tycker om buttpluggen ska jag berätta om en sak jag gillar och det är mycket möjligt din fru tycker om det. JAg brukar ha buttpluggen i rumpan när jag står i doggyn samtidigt som min sambo knullar mig i musen. Gudomligt skönt!

    Sen en sak till. Oavsett hur många gånger innan ni har haft analsex, så är det viktigt att ni tar det lugnt varje gång. Analen töjer ihop sig efter varje gång så när du stoppar in vad du nu ska stoppa in i rumpan på henne, buttplugg, finger, kuk eller vad det nu kan vara så stoppa bara in en liten bit --> ta ut den --> stoppa in den lite längre --> ta ut den tills både tycker det känns okej :D
  • Äldre 29 Feb 15:18
    #12
    Anonym (Konfunderad) skrev 2012-02-29 09:46:23 följande:
    Någon som varit med om en sån här helomvändning i sängen? Eller i detta fallet soffan :)
    Jadå.
    Ett ex sa att analsex var inget för henne.
    Vid något tillfälle när jag slickade och pullade henne provade jag med tungan i baken och sedan varsamt masserande med ett finger, det gillades. Nästa gång provade jag att stoppa in ett finger samtidigt som jag slickade hennes klitta, det gillades ännu mer. Sedan sa hon att hennes inställning till analsex berodde på tidigare erfarenheter men detta var helt annorlunda. Hon sa sig vara villig att prova analsex vid tillfälle men det hann ta slut av andra skäl innan vi kom dit.
  • Anonym (....)
    Äldre 29 Feb 16:28
    #13

    Min tjej är också i läget att det är för tabu, men blir helt vild när det börjar närma sig 2an. Tanke och Tarm inte helt i synk för att beskriva det kort... jobbar på det. Får se vad som händer ikväll.

  • Anonym (Älska­r't)
    Äldre 29 Feb 20:53
    #14
    +1

    Jag har varit helt anti analsex - tills mitt ex började pilla! Till min förvåning ÄLSKADE jag det, nu kan jag inte vara utan det. Analsex är det enda sexet som får mig att komma! Så det blir det varje gång jag och min nuvarande älskling ligger :) Fantastiskt skönt! Jag vill ha det HÅRT, snabbt och hela tiden. Men jag kan INTE ha det utan att stimulera klitoris, därför har jag en vibrator som används flitigt ;) Kanske ett tips?! Lovar att analsexet blir så mycket skönare med en klitorisvibrator.

  • Anonym (Konfu­nderad­) Trådstartaren
    Äldre 19 Mar 09:54
    #15

    En liten uppdatering:


    Det är numera grönt ljus att slicka rumpa här i huset. För några dagar när vi blev sugna på varandra så passade jag på att ta det ett steg längre. Tillfället var perfekt med en nyduschad är fräsch kvinna som tydligt var lite extra på hugget. Jag svängde runt henne på mage och drog upp rumpan i en svank. Sen började jag i vanlig ordning slicka försiktigt kring klitoris och dra tungan i skåran. Jag arbetade mig sen uppåt mellangården och fortfarande inga protester, tvärtom uppskattande stön och flämtningar. Jag tog mig längre upp och till sist var det ren och rå rövslickning med stimulering av klitoris samtidigt och med några fingrar i fittan. Hon njöt i fulla drag och det gjorde jag med. Som den stora rumpälskare jag är så kändes det som en dröm som gick i uppfyllelse. Sen vände hon sig på rygg och jag blev nästan lite besviken innerst inne, men när hon sen klämde ur sig ”slicka mig vart du vill” så var det fastställt: Hon tycker om det. Kvinnan som varit anti rumpa i flera år.


    Det är kul att vi efter så många år tillsammans fortfarande kan lägga in nya spännande saker i sexlivet. Vem vet var det slutar? Men just nu skall jag bara ligga lågt och låta henne bestämma takten. Jag är så nöjd ändå :)


    Ja visst ja, rövmotståndare göre sig icke besvär i denna tråd. Det är så uttjatat med kommentarer som ”skitäckligt” och ”vad är det för fel på fittan"...

  • Anonym (Bengt­)
    Äldre 5 Jun 11:12
    #16
    -1
    Anonym (Konfunderad) skrev 2012-03-19 09:54:16 följande:

    En liten uppdatering:


    Det är numera grönt ljus att slicka rumpa här i huset. För några dagar när vi blev sugna på varandra så passade jag på att ta det ett steg längre. Tillfället var perfekt med en nyduschad är fräsch kvinna som tydligt var lite extra på hugget. Jag svängde runt henne på mage och drog upp rumpan i en svank. Sen började jag i vanlig ordning slicka försiktigt kring klitoris och dra tungan i skåran. Jag arbetade mig sen uppåt mellangården och fortfarande inga protester, tvärtom uppskattande stön och flämtningar. Jag tog mig längre upp och till sist var det ren och rå rövslickning med stimulering av klitoris samtidigt och med några fingrar i fittan. Hon njöt i fulla drag och det gjorde jag med. Som den stora rumpälskare jag är så kändes det som en dröm som gick i uppfyllelse. Sen vände hon sig på rygg och jag blev nästan lite besviken innerst inne, men när hon sen klämde ur sig ”slicka mig vart du vill” så var det fastställt: Hon tycker om det. Kvinnan som varit anti rumpa i flera år.


    Det är kul att vi efter så många år tillsammans fortfarande kan lägga in nya spännande saker i sexlivet. Vem vet var det slutar? Men just nu skall jag bara ligga lågt och låta henne bestämma takten. Jag är så nöjd ändå :)


    Ja visst ja, rövmotståndare göre sig icke besvär i denna tråd. Det är så uttjatat med kommentarer som ”skitäckligt” och ”vad är det för fel på fittan"...


    Fast nu är det ju så at det inte är du som bestämmer vem som ska skriva vad. Att slicka röv kommer aldrig på fråga. Inte blöjsex heller f.ö., eller andra märkliga böjelser.
  • Äldre 5 Jun 11:22
    #17

    Bengt: om det känns bra så för dig tycker jag du ska fortsätta så!

  • 100kgp­appa
    Äldre 8 Jun 07:58
    #18
    +1

    Här gillas det med att slicka i rumpan, givetvis när det är nyduschat och rent. Ibland åker det in ett finger eller 2 med, hon brukar komma riktigt snabbt om man använder 2 fingrar i varje hål samtidigt som man slickar klitoris, då hinner man inte ens stoppa in kuken, för det går för henne på typ 10 sekunderSkrattande

    Hon har aldrig gjort sig rent inuti analen med skölj eller nått, ytterst sällan det kommet nått på kuken, 2-3 ggr under de 13 år vi varit tillsammans. Och skulle det hända är det inte hela världen, att som kille börja hulka och få panik är ju bara tramsigt, är man inte mentalt förberedd på att det kan bli si om man har otur, då har man inte i baken att göra.

    Lycka till till Ts, och hoppas ni finner fler sätt att njuta av rumpan på!


    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Äldre 8 Jun 08:28
    #19

    Nästa gång när hon vill bli rumpslickad.
    Se till att ha gömt glidmedel vid fotändan i sängen (eller mellan kuddarna i soffan om ni kollar film)
    Sedan när hon kommer så för du in ett välsmort finger sakta men bestämt i hennes stjärt, precis innan eller när hon kommer.
    Kan nog garantera att du kommer få se din kvinna få sin livs orgasm, och det kommer ge mersmak.
    Eller ett blåöga....
    Men tror mer på det första, vissa behöver lite hjälp på traven att komma över sina tabun....
    Det behövde även jag.....

  • Anonym (kärle­k)
    Äldre 8 Jun 08:53
    #20
    +1

    Jag gillar också att bli slickad där bak. Går inte för mig vid oralsex men kommer verkligen igång. När jag rider min man vill jag ha ett finger i rumpan samtidigt. Har till och med gått så långt att jag blir beskiven annars och då går det inte för mig. Krävs alltså ett finger i rumpan samtidigt som jag rider för orgasm. Jag kan ha analsex men inte heller då går det för mig utan vi har hittat vår grej. Är nog att det är lite tabu som gör det så upphetsande. 

Svar på tråden Frun ville bli slickad i rumpan