• Anonym (Konfu­nderad­)
    Äldre 29 Feb 09:46
    119705 visningar
    59 svar
    +2
    59
    119705

    Frun ville bli slickad i rumpan

    Hej svejs,

    Jag och min fru har ett bra och fungerande sexliv. Vi tittar gärna på porrfilm tillsammans och det är positivt på många sätt. Bland annat är det en isbrytare för att lättare diskutera vad man vill och inte vill. "Skulle du kunna tänka dig det där?" är ju mycket lättare att fråga när man samtidigt tittar på det på TVn. Jag har alltid fått ganska tydliga indikationer på att hål nummer två är lite "off limits" för hennes del. Hon har inga problem att titta på det på film, men vill inte prova själv. OK, vad synd tänker jag som egentligen är ganska nyfiken men det får man ju respektera.

    När vi senast hade sex gick jag som vanligt ner och slickade henne, något som vi båda gillar! Vi hade båda druckit litegrann och djävulen flög väl i mig och jag började söka mig nedåt och slickade kring mellangården. Hennes reaktion förvånade mig. Hon reagerade starkt och stönade högt. Tjosan tänkte jag och vågade mig lite längre ner och drog tungan över analen några gånger. Hon reagerade ännu starkare. Sedan slutade jag och fortsatte i vanlig ordning kring klitoris. Döm av min förvåning när hon BER mig slicka henne som jag gjorde nyss. Det blev en hel del mer och jag slickade anal och fitta om vartannat. Det var längesen jag hörde henne komma så hårt.

    Tankarna snurrar lite i skallen. Från att det har varit förbjudet område så ber hon mig att slicka henne där mer. Jag kommer såklart att prova igen men frågan är om man skall våga sig på ett finger så småningom och ännu senare kanske till och med föreslå "riktigt" analsex. Jag vågar faktiskt inte riktigt dra upp denna diskussionen med henne eftersom det har varit så tabu förut. Jag blev helt paff!

    Nu är det inte alls så att jag är helt fanatisk på att stoppa kuken i hennes röv. Detta är inte en sån tråd. Men jag måste erkänna att jag är nyfiken eftersom jag är en rumpkille. Men jag kan mycket väl nöja mig med att få slicka då och då.

    Någon som varit med om en sån här helomvändning i sängen? Eller i detta fallet soffan :)

  • Svar på tråden Frun ville bli slickad i rumpan
  • Äldre 24 Oct 23:42
    #31
    +1

    Vem gillar INTE att ge sin fru en "Rundsmörjning" i dom nedre regionerna. En kvinnlig rumpa är troligtvis DET sexigaste som finns.

  • Zoja
    Äldre 25 Oct 00:09
    #32
    +1

    Bara för att man gillar att bli slickad i rumpan betyder det inte att man gillar att få saker upptryckta i rumpan.

  • Anonym (Hehe)
    Äldre 25 Oct 00:21
    #33
    Zuzanne skrev 2014-10-24 23:06:03 följande:

    Jag var helt anti förut, testat lite med ex tex ett finger men verkligen vantrivts. Så träffade jag min blivande, han började med att smeka mina skinkor och ta sig ner till analen men mun och tunga. Shit vad jag älskar det! Måste bli smekt på/i baken varje dag nu, som ett beroende. Ibland stoppar han in kylen också, när det går. Min anal är liten och trång så det krävs mycket och långvarig uppvärmning, men så värt det. Får orgasmer från både analen och vaginan trots att kuken endast är i baken :O Vi har aldrig brytt oss om att skölja osv, sex sker spontant. Däremot nekar jag honom om jag har varit på toaletten. Han bryr sig inte ^^


    Det var bra jobbat att få in hela kylen! ;)
  • Anonym (Bengt­)
    Äldre 28 Oct 00:05
    #34

    Tycker det låter skitäckligt. Skulle aldrig göra det.

  • Äldre 28 Oct 21:23
    #35
    Anonym (Hehe) skrev 2014-10-25 00:21:11 följande:
    Det var bra jobbat att få in hela kylen! ;)
    Damn you autocorrect! "Kuken" skall det såklart stå!
  • Anonym (Anal kåt)
    Äldre 29 Oct 22:34
    #36
    +1

    Nu blir det hela kuken in i 2.an :).. Jag har världens underbaraste sambo som är lika kinky som jag är :)

  • Anonym (Anal kåt)
    Äldre 29 Oct 22:35
    #37
    +2

    Glömde skriva att det blir allt lite slicka i både mus och anal.. Så porrigt med en nyduschad mus och anal :)

  • Äldre 30 Oct 20:29
    #38
    +1

    Jag älskar att slicka både rumpa och mus. min partner gillar det och det har andra gjort innan också även om dom vart negativa till det från början. dock väldigt få kvinnor som vill slicka en kille i rumpan :(....

  • Äldre 4 Sep 18:55
    #39
    Anonym (Åhhh) skrev 2012-02-29 12:21:28 följande:

    Låter helt fantastiskt, jag vill mä träffa en "rumpkille" gillar att bli smekt o slickad där bak men har inte vågat analsex hittills, min exman var för välutrustad. Mitt senaste ex var för mesig o gosig och vi hade inget spännande sex...längtar efter man som blir riktigt kåt på min bakdel;)) Älskar att bli slickad och knullad ståendes på alla fyra....men det var länge sen nu...tyvärr...


    Åh vad jag skulle vilja träffa dig.
    Älskar att ta en tjej i baken när hon står på knä framför mig...
    Börjar så klart med att smörja upp henne...
    Älskar att slicka rumpa!
    Pelle
  • Äldre 4 Sep 19:07
    #40
    foreman skrev 2014-10-30 20:29:14 följande:

    Jag älskar att slicka både rumpa och mus. min partner gillar det och det har andra gjort innan också även om dom vart negativa till det från början. dock väldigt få kvinnor som vill slicka en kille i rumpan :(....


    Jag slickar gärna den jag älskar i röven men det är inget jag gör med vem som helst...
    never a failure always a lesson
Svar på tråden Frun ville bli slickad i rumpan