• Anonym (Konfu­nderad­)
    Äldre 29 Feb 09:46
    119695 visningar
    59 svar
    +2
    59
    119695

    Frun ville bli slickad i rumpan

    Hej svejs,

    Jag och min fru har ett bra och fungerande sexliv. Vi tittar gärna på porrfilm tillsammans och det är positivt på många sätt. Bland annat är det en isbrytare för att lättare diskutera vad man vill och inte vill. "Skulle du kunna tänka dig det där?" är ju mycket lättare att fråga när man samtidigt tittar på det på TVn. Jag har alltid fått ganska tydliga indikationer på att hål nummer två är lite "off limits" för hennes del. Hon har inga problem att titta på det på film, men vill inte prova själv. OK, vad synd tänker jag som egentligen är ganska nyfiken men det får man ju respektera.

    När vi senast hade sex gick jag som vanligt ner och slickade henne, något som vi båda gillar! Vi hade båda druckit litegrann och djävulen flög väl i mig och jag började söka mig nedåt och slickade kring mellangården. Hennes reaktion förvånade mig. Hon reagerade starkt och stönade högt. Tjosan tänkte jag och vågade mig lite längre ner och drog tungan över analen några gånger. Hon reagerade ännu starkare. Sedan slutade jag och fortsatte i vanlig ordning kring klitoris. Döm av min förvåning när hon BER mig slicka henne som jag gjorde nyss. Det blev en hel del mer och jag slickade anal och fitta om vartannat. Det var längesen jag hörde henne komma så hårt.

    Tankarna snurrar lite i skallen. Från att det har varit förbjudet område så ber hon mig att slicka henne där mer. Jag kommer såklart att prova igen men frågan är om man skall våga sig på ett finger så småningom och ännu senare kanske till och med föreslå "riktigt" analsex. Jag vågar faktiskt inte riktigt dra upp denna diskussionen med henne eftersom det har varit så tabu förut. Jag blev helt paff!

    Nu är det inte alls så att jag är helt fanatisk på att stoppa kuken i hennes röv. Detta är inte en sån tråd. Men jag måste erkänna att jag är nyfiken eftersom jag är en rumpkille. Men jag kan mycket väl nöja mig med att få slicka då och då.

    Någon som varit med om en sån här helomvändning i sängen? Eller i detta fallet soffan :)

  • Svar på tråden Frun ville bli slickad i rumpan
  • Anonym (NM)
    Äldre 4 Sep 19:12
    #41
    -1
    Lever så skrev 2015-09-04 19:07:16 följande:
    Jag slickar gärna den jag älskar i röven men det är inget jag gör med vem som helst...
    Om man är en hund så kan man bete sig så äckligt!
    Du kanske är en hund? Så sjukt äckligt folk det finns!
  • Lyckli­gaste
    Äldre 4 Sep 21:21
    #42

    Jag slickar min ibland det är upphetsande

  • Äldre 4 Sep 22:41
    #43

    Jag gjorde samma sak med mitt ex fast jag började med ett finger genom att smeka fittan. Sen råkade jag komma ner vid mellangården och hon stönade mer. Tog lite blött från fittan och fortsatte ner mot analen vilket hon tydligen tyckte var skönt. Var med tabu innan med det.

  • Äldre 4 Sep 23:07
    #44
    +1
    Anonym (NM) skrev 2015-09-04 19:12:43 följande:

    Om man är en hund så kan man bete sig så äckligt!

    Du kanske är en hund? Så sjukt äckligt folk det finns!


    Du borde söka för det där.. verkar inte helt friskt att tro att hundar skriver på FL!

    Jag är kinky och det står jag för men lite rimning det är väl närmast vanilj. :D
    never a failure always a lesson
  • Armage­ddon
    Äldre 5 Sep 01:01
    #45

    Min fru älskar att bli slickad analt, och många andra tjejer jag varit med också. Trycker man på lite med tungspetsen kommer man in lite också! Efter det brukar hon vilja ha lite fingrar och kuk också, och gärna en ordentlig sats långt upp i analen.

    Riktigt mysigt är det!

  • Curiou­sJoe
    Äldre 6 Sep 01:36
    #46

    Ja det har hänt flera gånger. Först tydliga direktiv..."inget analsex och inget annat där heller" sen när det hettar till slickar man lite, leker med ett finger i öppningen och då brukar det stönas hejvilt. Inte så ovanligt att man till slut blir ombedd att rövknulla heller. Häftigt och sexiga vändningar!

  • Anonym (Mysig­t)
    Äldre 6 Sep 14:55
    #47

    Hur har det gått TS ?

    Lite nyfiken å veta om det har blivit nåt mer.

    Fingrar kanske tom analsex.

    När du slickar henne till orgasm.

    För in ett finger i den redan uppsmorda anal precis när hon kommer.

    Det kommer bli en sån orgasmförstärkare så hon kommer att bli helt omtumlad.

    Garanterat.

  • Äldre 18 Sep 15:33
    #48
    +1

    Är inte alls så konstigt enligt mig. att bli slickad analt är jätte skönt och har man inte innan testat så vet man inte hur det känns. Att sedan få känna upplevelsen är helt ljuvligt.

  • EFF
    Äldre 18 Sep 16:59
    #49

    För mig är det inte konstigt på något sätt. Inte så att jag dyker ner och slickar där utan att känna av först. Men om hon njuter av det så slickar och smeker jag mer än gärna analt också. Favoriten är om hon står på alla fyra - då kommer jag åt att ge njutning

  • Äldre 18 Sep 22:36
    #50

    Vi ses igen


    EFF skrev 2015-09-18 16:59:28 följande:

    För mig är det inte konstigt på något sätt. Inte så att jag dyker ner och slickar där utan att känna av först. Men om hon njuter av det så slickar och smeker jag mer än gärna analt också. Favoriten är om hon står på alla fyra - då kommer jag åt att ge njutning


  • EFF
    Äldre 19 Sep 12:15
    #51

    Ja, tänk. "Går du här ofta"?

  • Äldre 19 Sep 16:54
    #52

    Jag trodde det var tabu men så slickade jag henne på magen och så lite neråt och hon sa inget och snart nådde jag fittan, då frågade hon om det var äckligt och jag sa nej och kysste henne på munnen, hon tyckte det smakade gott så jag fortsatte och kyssa fittan och efter en stund fortsatte jag till hennes bakre hål.
    hon blev riktigt vild och ville ha både kuk och finger där. nu slickar jag henne i rumpan nästan var gång vi har sex och det är ca 3 -4 gånger veckan.

  • Äldre 1 Nov 20:47
    #53

    Min fru och jag har analsex i bland. I början är hon så där. Sen blir hon extas. hon kommer flera gånger. älskar henne.

  • Anonym (KILLE­)
    Äldre 25 Jun 21:27
    #54

    Puff

  • Anonym (Egna erfare­nheter­.)
    Wed 20 Apr 2022 09:40
    #55

    Min sambo och jag har aldrig pratat om analsex men jag har fått intrycket från början att hon inte vill.
    När jag slickar henne brukar jag slicka hennes anal samtidigt som jag smeker hennes klitta och då klagar hon jäklar inte. Men jag gör det först som att jag råkar slira lite med tungan Oskyldig Har även smekt utanpå och stuckit in ett finger samtidigt som jag är inne i henne, det är upphetsande och det blir mer trångt för kuken Glad

  • Anonym (....)
    Thu 21 Apr 2022 13:55
    #56
    Anonym (Egna erfarenheter.) skrev 2022-04-20 09:40:13 följande:

    Min sambo och jag har aldrig pratat om analsex men jag har fått intrycket från början att hon inte vill.
    När jag slickar henne brukar jag slicka hennes anal samtidigt som jag smeker hennes klitta och då klagar hon jäklar inte. Men jag gör det först som att jag råkar slira lite med tungan // Oskyldig Har även smekt utanpå och stuckit in ett finger samtidigt som jag är inne i henne, det är upphetsande och det blir mer trångt för kuken Glad


    Min är också helneg, men första gången jag satte dit fingret var när det höll på att gå. Resultatet var extremt talande...
    Hon är säkert med i ASTF - Anonyma StjärtTjejers Förening...
  • Anonym (Man 53 år make)
    Thu 21 Apr 2022 14:17
    #57

    Väldigt gammal tråd men ändå slående att så många tjejer verkligen tycker om detta väldigt mycket samtidigt som många är rätt negativa och obekvämt med att testa första gången.

    Jag lever med en kvinna som jag har väldigt försiktigt ibland givit lite smek och slick nån gång då och då när jag slickar "på närliggande vanliga stället". Varje gång släcks dock mina förhoppningar om att få nån signal om att hon skulle uppskatta det. Inte intresserad tyvärr.
    Jag kommer inte ge upp men allt tyder tyvärr på att detta är en no-no grej för henne dessvärre. Suck.

    Det bygger ju på att hon måste våga låta mig få försöka hjälpa henne passera den där "gränsen" för att upptäcka det trevliga som jag tror det skulle kunna bli.
    Eller så är det definitivt stopp och då får jag så klart respektera det. 

    Goda råd? Gärna!

  • Anonym (Egna erfare­nheter­.)
    Sun 24 Apr 2022 20:54
    #58

    Jag har tyvärr inga goda råd då jag har använt samma teknik/list som du (Man 53). Men det kan vara som du säger att hon bara ska gå över den förbjudna tröskeln Flört

  • Anonym (....)
    Mon 25 Apr 2022 19:21
    #59
    +1

    Åh min bil ABSOLUT INTE HA ANALSEX, dvs stoppa in snoppen, men när jag i stridens hetta touchade när hennes orgasm började närma sig så kom hon med ett brunstiga vrål... 

    Hon är helt med på att jag lajjar runt för nere om jag är försiktig. Däremot är snoppen inte tillåten in där, vilket tydligt påtalas när den ibland har råkat toucha där. 

    Har sen jag började läsa den här tråden tagit lite intryck av en del tips. Ska prova lite moves framöver men har inga bra tips än det som skrivits tidigare. Jobbigt om det är helstopp. Kan lite vin hjälpa till, nåt lätt kanske och börja massera ryggen och sen gå vidare mot häcken. Därefter komma lite i närheten med ett finger med olja eller liknande.

Svar på tråden Frun ville bli slickad i rumpan