• Anonym (förvi­rrad)
    Äldre 2 Mar 10:42
    17182 visningar
    36 svar
    36
    17182

    Mens i två dagar?

    Vi försöker få barn och vi trodde att vi prickat in äl ganska bra den här månaden. Fick min mens en dag sen. Men den varade bara i två dagar? Jag brukar ha sju dagar. Inga klumpar bara färskt rött blod. Kan jag vara gravid ändå? Någon med erfarenhet om detta?

  • Svar på tråden Mens i två dagar?
  • Anonym (förvi­rrad) Trådstartaren
    Äldre 2 Mar 10:48
    #1

    Någon?

  • Anonym (A)
    Äldre 2 Mar 10:54
    #2

    Nidblödning?

  • Anonym (förvi­rrad) Trådstartaren
    Äldre 2 Mar 10:55
    #3

    Vad betyder nidblödning?

  • Anonym
    Äldre 2 Mar 10:56
    #4

    hur brukar din mens vara då?
    ta ett test, man vet aldrig :) 

  • Anonym (förvi­rrad) Trådstartaren
    Äldre 2 Mar 10:56
    #5

    Brukar ha sju dagar och ordentligt klumpig till och från....

  • Anonym (A)
    Äldre 2 Mar 10:57
    #6

    Det är när ägget fäster då kan de uppstå en blödning.
    Ta ett test? 

  • Anonym (förvi­rrad) Trådstartaren
    Äldre 2 Mar 10:59
    #7

    Jag ska nog göra ett test, men vill inte bli besviken (dålig ursäkt) Och just nu sitter jag på nålar och kan inte komma iväg för att köpa ett test förens i kväll!

  • Anonym (A)
    Äldre 2 Mar 11:03
    #8

    Nää jag vet hur det känns, men om du inte testar så får du ju inte veta? (om du nu inte skulle få din mens)
    Jag fick en nidblödning när jag va gravid, men det fattade jag inte då att det var utan trodde de va nån slags mellanblödning (har oregelbunden mens) i väntan på mens, men den kom ju aldrig ;)
     

  • Anonym (S)
    Äldre 2 Mar 11:03
    #9

    Nidblödning: När det befruktade ägget har vandrat ner från äggledaren och fäster på/bäddar in sig i livmoderväggen. Händer inte alla gånger men det är vanligt. Uppkommer ca 2 v efter befruktning så man misstar det ofta för mens. Gör ett graviditetstest! Lycka till!

  • Anonym (förvi­rrad) Trådstartaren
    Äldre 2 Mar 11:07
    #10

    Kan en nidblödning vara i två dagar och yttra sig som en mens? Är det inte mer som droppar bara?

    Fan vad man är duktig på att hetsa upp sig själv

Svar på tråden Mens i två dagar?