• Anonym (Undrande)

    Stav för urinrörspenetrering.

    Hej, är inne och tänder på penetrering av urinröret. Hittade för ett tag sedan en sida på nätet där de sålde stavar för just detta ändamål. Nu kan jag inte hitta sidan igen. Någon som vet vart man kan få tag på liknande produkter?

  • Svar på tråden Stav för urinrörspenetrering.
  • Anonym

    För er som inte hört talas om det förut så är det egentligen inget nytt under solen. Det kallas sounding och det finns hur mycket filmer som helst på nätet för den som är nyfiken att titta ;) Jag skulle aldrig nånsin göra det på mig själv (tjej), men kan tända extremt på att se amatörfilmer där killen leker med en stav samtidigt som han runkar!

  • Anonym

    Har man varit med om cystoskopi ett antal gånger är det lite svårt att se hur det skulle kunna vara skönt att stoppa upp grejer just där....

    Men, alla kan vi inte vara lika heller.

  • Anonym (Undrande)

    Vilken kul sida, tack för tipset.

  • robertsson

    Ring braun medical och beställ lite sår sonder eller liknande? Har en katalog på sin amerikanska site om jag inte minns fel.
    kanske inte direkt sexiga men i kirurgiskt stål är de väl :)

  • Kattdamen

    Öh, om den är till för män, varför är det en kvinna på förpackningen?


    En kopp te, tack.
  • Trust me

    För om det är en man på förpackningen så är det en produkt för bögar.


    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Musen

    Kan man få orgasm av det? Kommer man åt någon punkt eller nägor? Rör man staven fram och tillbaka eller är den stilla? Lite funderingar som en gammal kvinna har som inte har hört talas om detta :)

  • Trust me
    Musen skrev 2012-03-08 19:35:05 följande:
    Kan man få orgasm av det? Kommer man åt någon punkt eller nägor? Rör man staven fram och tillbaka eller är den stilla? Lite funderingar som en gammal kvinna har som inte har hört talas om detta :)

    Ingen aning men intressant. Jag funderade på om det gicka att kombinera med el.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Musen

    Alltså att man kopplar in staven i ett el uttag så man får stötar? :) Fy fan..

Svar på tråden Stav för urinrörspenetrering.