• Anonym (Undrande)

    Stav för urinrörspenetrering.

    Hej, är inne och tänder på penetrering av urinröret. Hittade för ett tag sedan en sida på nätet där de sålde stavar för just detta ändamål. Nu kan jag inte hitta sidan igen. Någon som vet vart man kan få tag på liknande produkter?

  • Svar på tråden Stav för urinrörspenetrering.
  • Trust me
    Musen skrev 2012-03-08 19:46:19 följande:
    Alltså att man kopplar in staven i ett el uttag så man får stötar? :) Fy fan..

    Mer typ en TNS.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym (Undrande)

    Tycker själv det är skönt att bara ha något där när man omanerar. Vet att det finns urinrörsstavar med vibrator, har dock aldrig provat. Kanske skulle vara något. Någon som har egen erfarenhet?

  • Anonym (hemlig)

    Man får ju inte länka så mycket här inne men på bdsmshop (med svenskt suffix) så har de det du letar efter. Under medicinska artiklar/ övrigt.

  • Anonym

    Sök efter hegarstift så kanske du hittar vad du vill ha...

  • Anonym (Undrande)

    Ja, precis. Tack så mycket för hjälpen.

  • ginnipig
    Musen skrev 2012-03-08 19:35:05 följande:

    Kan man få orgasm av det? Kommer man åt någon punkt eller nägor? Rör man staven fram och tillbaka eller är den stilla? Lite funderingar som en gammal kvinna har som inte har hört talas om detta :)


    Orgasmer?
    Hoho! Vi alla är vi olika, men för min del så blir hela sessionen som en enda lång orgasm skulle jag vilja påstå, men när själva climax kommer och om dilatorn fortfarande är i så kan jag inte jämföra med någon annat. 
    Skulle vara motsvarande kvinnors multipla orgasmer eller liknande, om jag skulle sticka ut hakan och förklara dvs.
    Men första gången jag hörde talas om det så var jag minst sagt skeptisk, än mindre sugen på att prova - idag vet jag bättre! ;) 
  • ginnipig

    skulle kunna byta material du och jag! ;)


    Anonym skrev 2012-03-08 13:53:15 följande:

    För er som inte hört talas om det förut så är det egentligen inget nytt under solen. Det kallas sounding och det finns hur mycket filmer som helst på nätet för den som är nyfiken att titta ;) Jag skulle aldrig nånsin göra det på mig själv (tjej), men kan tända extremt på att se amatörfilmer där killen leker med en stav samtidigt som han runkar!


  • ginnipig
    Anonym (Undrande) skrev 2012-03-08 22:09:16 följande:

    Tycker själv det är skönt att bara ha något där när man omanerar. Vet att det finns urinrörsstavar med vibrator, har dock aldrig provat. Kanske skulle vara något. Någon som har egen erfarenhet?


    Jag har en liten vibrator som är till för "urethral stimulation", den är steglös och kopplas till usb, så riktigt smidig att ha med och likaså att leka med.
    Om jag inte kommer av bara den så gör den "resan" underbar och behaglig i brist på andra ord. 
  • Perjonsson

    Jag har köpt stav från aliexpress.

    Det är egentligen ett helt kit , dvs en tens apparat för elstötar med elektroder analplugg och en knottrig metalstav. För 110kr och funkar bra. Skönt att även jucka med staven i kuken.

    Rekomenderas men det är inte så att jag får orgasm av bara stötarna men är skönt o annorlunda

  • Anonym (Nyfiken)
    ginnipig skrev 2019-07-28 18:14:05 följande:
    Orgasmer?
    Hoho! Vi alla är vi olika, men för min del så blir hela sessionen som en enda lång orgasm skulle jag vilja påstå, men när själva climax kommer och om dilatorn fortfarande är i så kan jag inte jämföra med någon annat. 
    Skulle vara motsvarande kvinnors multipla orgasmer eller liknande, om jag skulle sticka ut hakan och förklara dvs.
    Men första gången jag hörde talas om det så var jag minst sagt skeptisk, än mindre sugen på att prova - idag vet jag bättre! ;) 
    Känns som något värt att prova. Men samtidigt so scary.
  • Anonym (Buskillen)


    Det förvånar mej att flera här är så sexuellt obildade och ser det som absurt o meningslöst att leka med saker i urinrör.

    Ok visst var jag själv helt ovetande när jag skulle testa tens apparaten på bilden för 115kr men köpte för att den hade en analplugg.

    Men det medföljde flera tillsatser bla en knottrig metall stav och den gled så fint in i urinröret och väldigt skönt att jucka den inne i snorren. Tror säkert att vissa kan komma av bara stavjuckande. Men normalt kopplar jag på ström och med olika program ger den sköna stötar och jag kan gå runt el kolla på tv en hel kväll med den mysigt stimulerande av kuk och anal.

    Ångrar inte alls denna lek.

    Staven är dock bara 11cm och jag ville stimulera med el längre in vid prostatan.

    Köpte en tillsats med gummi oring som man kan ha som penisring, men oringen som är 4mm grov gick att öppna och föra in i urinröret och det var imga problem att föra in den 25cm och kändes bra. Använde med ström på några gånger med den andra strömkopplingen rumt pungen. Följande dagar upplevde jag snorren som större, lite kåtare vilket jag gillade.

    Men tyvärr var strömledningsförmågan dålig och bara ollonet fick all ström och inget nådde in till prostatan. Letar efter annan tillsats som leder strömmen hela vägen in till prostatan men även en anal tillsats som kan styra strömmen direkt på prostatan den vägen.

    Men jag får nog tillverka dessa tillsatser själv..

    Prostata stimulans och massage med fingrar el dildo är väldigt hälsosamt för prostatan men tyvärr är vissa människor så fulla med bögskräck o andra tramstankar att de hellre går med prostatapronlem o riskerar cancer.
  • Anonym (Buskillen)
    Anonym (Crille 70) skrev 2020-03-19 08:08:37 följande:

    Här hittar du nog vad du söker:     www.sex4u.se/sexleksaker

    Under rubriken "Penisrelaterat" klickar på "Penispluggar".  


    Sjukt dyra sajter kopplade till sex4u.

    Min knullmaskin kostar 7500 där men 4500 på andra ställen.

    Även kläder, dildosar.....allt var skitdyrt dvs minst dubbla av normalpris.
  • Anonym (Crille 70)
    Anonym (Buskillen) skrev 2020-03-20 01:59:57 följande:
    Sjukt dyra sajter kopplade till sex4u.

    Min knullmaskin kostar 7500 där men 4500 på andra ställen.

    Även kläder, dildosar.....allt var skitdyrt dvs minst dubbla av normalpris.
    Då kanske du kan berätta vilken knullmaskin det gäller och var den är så mycket billigare?
  • Anonym (Buskillen)
    Anonym (Crille 70) skrev 2020-03-20 03:11:42 följande:

    Då kanske du kan berätta vilken knullmaskin det gäller och var den är så mycket billigare?


    Lovebotz heter den här? men min har ett annat namn

    www.sinful.se/lovebotz-maestro-multi-sexmaskin

    Däremot har jag inte kvar länkarna där jag hittade den billigare.

    Köpte min beg o kollade upp den då och hittade på flera ställen alla under 5000.

    Men som sagt alla priser på dessa sajter är kryddade till max då jag hittade många leksaker som jag har köpt.

    Tex den knottriga metall staven kostar 199. Sjukt dyrt
  • Anonym (Crille 70)
    Anonym (Buskillen) skrev 2020-03-20 23:04:27 följande:
    Lovebotz heter den här? men min har ett annat namn

    www.sinful.se/lovebotz-maestro-multi-sexmaskin

    Däremot har jag inte kvar länkarna där jag hittade den billigare.

    Köpte min beg o kollade upp den då och hittade på flera ställen alla under 5000.

    Men som sagt alla priser på dessa sajter är kryddade till max då jag hittade många leksaker som jag har köpt.

    Tex den knottriga metall staven kostar 199. Sjukt dyrt
    Ok, men vad heter din då?
  • Anonym (Buskillen)
    Anonym (Crille 70) skrev 2020-03-21 12:33:09 följande:

    Ok, men vad heter din då?


    Orkar inte kolla då den står på sitt gömställe.

    Ingår en dong och en stor lösfitta till den.

    Men jag har tillverkat universalfäste för att passa valfria dildosar.

    Har även en annan hembyggd maskin
  • Anonym (Nyfiken)

    Det finns ju en grej som de som sysslar med inseminering med tjursperma har. Stoppar in den i tjurens röv och ger elstötar så han får både båge och kommer i flaskan. Ingen som provat en sån?

  • Anonym (Buskillen)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-03-22 20:56:10 följande:

    Det finns ju en grej som de som sysslar med inseminering med tjursperma har. Stoppar in den i tjurens röv och ger elstötar så han får både båge och kommer i flaskan. Ingen som provat en sån?


    Hittar ingen sådan och har skaffat grejer för att tillverka en.

    Tänkte pricka prostatan men om någon vet vart man ska ge stötar så säg det.
Svar på tråden Stav för urinrörspenetrering.