• smurfi­sar
    Äldre 14 Jan 13:07
    186034 visningar
    743 svar
    743
    186034

    Vad sa ni till era respektive under förlossningen..... Hihi

    Vad sa ni för hemskt eller roligt till era respektive under förslossningen. Slängde ni kanske ut dem tillockmed..... Berätta nu

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-01-14 13:20:45:
    Jag sa till Thomas. När huvudet skulle fram VAD HAR DU GJORT DET ÖR EN JÄTTE BEBIS: Han har sagt om blickar kunde döda skulle han varit sten död....

  • Svar på tråden Vad sa ni till era respektive under förlossningen..... Hihi
  • elinin­a
    Äldre 14 Jan 13:10
    #1

    när sonen just kommit ut så säger jag

    -titta Per... vi har fått en alien

    (hans huvud va kraftigt konformat och han såg ut som en i Conehead )

    sen gav jag bm drinktips med...heh

  • TheBlu­eRose
    Äldre 14 Jan 13:11
    #2

    Heminredning??

  • Snowgi­rl
    Äldre 14 Jan 13:11
    #3

    Inget till honom....men jag hade tydligen frågat en utav barmorskorna ifall hon hade någon vedbod ! Kommer inte ihåg själv, för detta var efter ca 30 timmar med intensiva värkar och jag var helt borta, har inget minne av timman innan krystvärkarna satte igång.

  • Suzann­a
    Äldre 14 Jan 13:13
    #4

    Jag skrek till John att han skulle gå uuuuut för jag trodde jag skulle bajsa på mig när krystvärkarna kom. Sen ropade jag tilll honom att komma iiiiin, nuuuuu! Sen ut igen och in och ut igen och in Till slut fick bm säga till mig att han kanske kunde få stanna i rummet om jag inte ville att han skulle missa bebis ankomst

  • 1malle
    Äldre 14 Jan 13:15
    #5

    Jag hade fått Petidin o började prata osammanhängande.
    Sa bla:
    "Hur e det med dig då? När fick du ditt barn o vad blev det?"
    När min dåvarande pojkvän o min sons far (samma person alltså) undrade vad jag sa så skrek jag till honom att hålla käften för jag pratade inte med honom.
    Då undrade han vem jag pratade med.
    Jag svarade "Tessan"...en tjej som jag sett uppe på sjukan o utan magen fast hon skulle ha efter mig...
    Snacka om att kan blev lite orolig för mig där...*asgarv*

    Senare så började han själv titta ut genom fönstret o stog då o redovisade för mig att snuten jagade en patient som rymt från psyket i skogen utan för fönstret..
    "Hallå din idiot, jag föder barn här o ska du vara med om det så för faan dra ner persiennen o kom hit o håll i huvet" vrålade jag då...
    Sen höll han mitt huvud upptryckt mot bröstet så jag kunde krysta mer, efteråt sa han att hans armar domnade bort för länge sen men atthan inte vågade släppa för jag var ju folkilsken...hihih....
    Återstår att se hur det blir denna gång...

  • smurfi­sar
    Äldre 14 Jan 13:19
    #6

    En sak till kom jag på. Första lustgasen jag tog så domnade jag bort i huvudet och frågae Thomas om vi skulle sprita och började fnittra..... Sammtidigt kom BM in med röd safft och då sa Thomas här har du röd vin..... Han bara skrattade åt mig

  • smurfi­sar
    Äldre 14 Jan 13:29
    #7

    Inga mer som vill dela med sig

  • Alegni
    Äldre 14 Jan 13:32
    #8
    Heminredning??? Menar ni att ni har ramat in era citat eller?
  • Suzann­a
    Äldre 14 Jan 13:36
    #9

    Heminredning? Det står det väl inget om?

  • smurfi­sar
    Äldre 14 Jan 13:39
    #10

    puff

Svar på tråden Vad sa ni till era respektive under förlossningen..... Hihi