• Anonym (uppfi­nnarjo­cke)
    Äldre 17 Mar 12:41
    9134 visningar
    28 svar
    28
    9134

    [fråga] vad tycker ni om sexcykeln?

    Hej!

    Jag funderar allvarligt på att bygga om frugans träningscykel till en knullmaskin ;)
    Men jag vet inte riktigt hur det kommer att fungera.
    Vad tror ni kvinnor? Kan en sådan cykel ge himmelska knull eller är det bara en kul grej?
    Den kommer att vara fullt instälningsbar med vinklar, penetreringslängd och antal penetreringar per minut.
    Så, vad tror ni, hjälp mig att avstyra eller uppmuntra!



     
  • Svar på tråden [fråga] vad tycker ni om sexcykeln?
  • alice8­5
    Äldre 17 Mar 12:54
    #1

    Alltså jag skulle känna mig jättefånig om jag satt på en sån där.... dessutom så tycker jag inte att det är själva in och ut-penetreringen som är skönast, det skönaste är när kuken gnuggar mot g-punkten och man kan smeka klitoris samtidigt. Sen skulle jag bli orolig för att dildon skulle köras upp fel, typ köras upp i rumpan med full kraft Skrikandes 

  • Anonym
    Äldre 17 Mar 13:02
    #2

    Finns det något filmklipp där en sådan används? Känns inte som om den skulle funka rent praktiskt..

  • Äldre 17 Mar 13:05
    #3

    Är din fru minsta intresserad av detta? Har sett en hel del såna här knullmaskiner - alltid byggda av snubbar.

  • Anonym
    Äldre 17 Mar 13:07
    #4

    Om dildon bara satt där utan att åka upp o ned skulle jag nog(som är kvinna) tänka mig att det vore väldigt skönt. 

  • Äldre 17 Mar 13:09
    #5

    Sacha Baron Cohen hade väl någon variant i filmen Bruno  Skrattande

  • Anonym (uppfi­nnarjo­cke) Trådstartaren
    Äldre 17 Mar 13:11
    #6

    Snabba svar Glad

    Den ska som sagt vara väldigt anpassningsbar så gnugg mot g-punkt borde kunna åstakommas.
    Vinkeln får man ju som sagt ställa in så den inte hamnar i rumpan, sen ställer man in den så den vänder innan den lämnat fittan. För övrigt kommer den att vara ganska "svag" ifall att man bommar, man ska inte kunna skada sig.

    Vet inte om det finns videoklipp men här finns fullständig spec och fler bilder: www.motorfun.biz/simulator.html  

  • Äldre 17 Mar 13:31
    #7

    Men fortfarande, vill din fru ha en sån?

  • Anonym (uppfi­nnarjo­cke) Trådstartaren
    Äldre 17 Mar 13:45
    #8
    Run to the hills skrev 2012-03-17 13:31:07 följande:
    Men fortfarande, vill din fru ha en sån?
    Det vet jag inte, vill överraska henne samtidigt som jag utmanar mig själv att bygga en...

    Vore jag kvinna skulle jag nog vilja prova en.

    Jag ser det lite som en kul grej 
  • Anonym
    Äldre 17 Mar 14:00
    #9
    Anonym (uppfinnarjocke) skrev 2012-03-17 13:45:51 följande:
    Det vet jag inte, vill överraska henne samtidigt som jag utmanar mig själv att bygga en...

    Vore jag kvinna skulle jag nog vilja prova en.

    Jag ser det lite som en kul grej 

    Överraskad lär hon säkert bli, kul grej håller jag med om.

    Herregud, vad jag har skrattat, och gör det än.Du har förgyllt min dag i alla fallSolig  
  • Äldre 17 Mar 14:23
    #10

    Du känner din fru bättre än vad jag gör. Jag skulle aldrig gå igång på en sån grej. Har bara sett så jävla många knullmaskiner som är alldeles för komplicerade. Som män byggt till sina fruar för att överraska dem. Som blivit stående. Typ som den ovan, varför ska det ens vara en cykel med?

Svar på tråden [fråga] vad tycker ni om sexcykeln?