• Anonym
    Äldre 18 Mar 10:14
    63590 visningar
    158 svar
    158
    63590

    min snart 9 månaders bebis har fått i sig lite klorin!!

    dumma dumma mig! jag skulle gå in och duscha plockade bort skurhink och alla farliga och vassa föremål som min bebis kunde få tag på. satte h*n sen på golvet med lite leksaker och gick in i duschen. tittade till h*n mellan schampoonering och avsköljning. i ett kort obevakat tillfälle får h*n tag i toalettborsten( som jag totalt glömde bort) och i där har jag klorin blandat med rengöringsmedel. h*n fick på händerna och i munnen..vet inte hur stor mängd. hoppade ur duschen och klädde av och satte h*n i duschen och sköljde i munnen. tror inte h*n fick i sig så mycket..men en halvtimme senare vart h*n väldigt trött och ligger nu och sover. tror ni de är nån fara?? usch har så dåligt samvete och känner mig som världens sämsta!

  • Svar på tråden min snart 9 månaders bebis har fått i sig lite klorin!!
  • Äldre 18 Mar 10:15
    #1

    Ring 1177

  • Äldre 18 Mar 10:16
    #2

    Ring sjukvårdupplysningen. De vet nog mer än vi här.

  • Äldre 18 Mar 10:18
    #3

    Ring 112 och begär giftinfo! Ej framkalla kräkning

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 18 Mar 10:18
    #4

    jag kan inte ringa.. därför jag rådfrågar här!

  • Äldre 18 Mar 10:21
    #5

    Vaddå inte kan ringa?
    Låna en telefon av grannen om du inte har någon.
    Vi är ju inte utbildade här.

  • Bregot­t
    Äldre 18 Mar 10:22
    #6

    Har du ingen telefon? Har du nån granne att låna telefon av?

  • Äldre 18 Mar 10:22
    #7

    Har du ingen tel?

  • Äldre 18 Mar 10:24
    #8

    du har ju bevisligen tillgång till internet.. Kolla www.vardguiden.se om det går att kontakta dem på annat sätt! Annars ta dig till närmsta akutmottagning. Bättre att ta det säkra före det osäkra!


    KOMMUNIKATION är a och o i ALLA förhållanden!!
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 18 Mar 10:27
    #9

    nej jag har ingen telefon.. den är urladdad och min laddade är inte här! kan inte gå till grannen nu då mitt barn sover. ville rådfråga här och se om nån visste nått..men de var ju uppenbarligen en väldigt dum idé

  • Anonym (Otäck­t)
    Äldre 18 Mar 10:30
    #10

    Ts, det var en bra idé. Att folk reagerar så beror på att man tycker att det kan vara allvarligt. Vore jag dig skulle jag ta med barnet ändå och låna telefon av en granne.

Svar på tråden min snart 9 månaders bebis har fått i sig lite klorin!!