• Anonym (bodyc­ontact­)
    Äldre 22 Mar 11:01
    26069 visningar
    102 svar
    102
    26069

    Alla män på bodycontact verkar ha enorma kukar

    Av en anledning så letar jag på bodycontact emellanåt, problemet är att det är nästan omöjligt att hitta någon som har en kuk i lagom storlek, allt verkar vara koncentrerat till stor större störst modellen. Det andra tråkiga är att männen skriver alldeles för lite om sig själva och vad som själva letar efter, det är ofta bara en eller ett par bilder på kuken och sen är det bra med det.

    Vad har ni andra för erfarenheter av den siten om ni nu befinner er där, har ni andra förslag på siter som inte bara nödvändigtvis har foton på mäns kön hela tiden.

    Verkar vara så fixerat.    

  • Svar på tråden Alla män på bodycontact verkar ha enorma kukar
  • Anonym
    Äldre 22 Mar 11:09
    #1

    vilken typ av sajt tänker du på, sex?
    Jag har varit medlem länge på en sajt där man inte i första hand lägger ut bild på könet även om det förekommer. Mycket bra tycker jag. 

  • Äldre 22 Mar 11:12
    #2

    Jag är medlem på BC och jag har en normal stor (har skrivit det oxå). Herregud, det har ju inte med storleken att göra. Jag har haft många tjejer och de har varit supernöjda.

  • Anonym (kille­)
    Äldre 22 Mar 11:17
    #3

    alla sex-kontaktsidor är väldigt fixerade. och oftast är det ca 90% män som är medlemmar. det man oftast ser hos de tjejer som är med är att det bara vill ha en kille med XL eller 20+ kuk så inte är det så konstigt att de skriver så. klubb6 är en till sida med kanske något mindre kukbilder. den är inte inriktad på kontaktannonser dock. mer en sexcommunity

  • Anonym
    Äldre 22 Mar 11:20
    #4
    Anonym (kille) skrev 2012-03-22 11:17:33 följande:
    alla sex-kontaktsidor är väldigt fixerade. och oftast är det ca 90% män som är medlemmar. det man oftast ser hos de tjejer som är med är att det bara vill ha en kille med XL eller 20+ kuk så inte är det så konstigt att de skriver så. klubb6 är en till sida med kanske något mindre kukbilder. den är inte inriktad på kontaktannonser dock. mer en sexcommunity

    lust att chatta på msn?
  • Anonym (bodyc­ontact­) Trådstartaren
    Äldre 22 Mar 11:24
    #5

    Anonym skrev 2012-03-22 11:09:03 följande:
    vilken typ av sajt tänker du på, sex?
    Jag har varit medlem länge på en sajt där man inte i första hand lägger ut bild på könet även om det förekommer. Mycket bra tycker jag. 
    Vad är det för site?
    Anonym (kille) skrev 2012-03-22 11:17:33 följande:
    alla sex-kontaktsidor är väldigt fixerade. och oftast är det ca 90% män som är medlemmar. det man oftast ser hos de tjejer som är med är att det bara vill ha en kille med XL eller 20+ kuk så inte är det så konstigt att de skriver så. klubb6 är en till sida med kanske något mindre kukbilder. den är inte inriktad på kontaktannonser dock. mer en sexcommunity
    Måste vara något speciellt med 20+ XL då.
    Hannibal06 skrev 2012-03-22 11:12:11 följande:
    Jag är medlem på BC och jag har en normal stor (har skrivit det oxå). Herregud, det har ju inte med storleken att göra. Jag har haft många tjejer och de har varit supernöjda.

    Vad är normal stor isfåfall 20+ XL eller, nej visst finns det fåtal som verkar ha mindre än 20+ XL men fortarande saknas det där extra, som mer presentation och andra bilder
  • padenj­avel
    Äldre 22 Mar 11:24
    #6

    är glad att jag har en normal som får plats i min kvinna som jag kan ta henne hårt med och verkligen få in hela i henne utan att det gör jätte ont inne i henne....det måste ju vara grymt för vissa killar att inte få köra in hela kuken

  • Äldre 22 Mar 11:30
    #7
    Anonym (bodycontact) skrev 2012-03-22 11:24:24 följande:
    Vad är det för site?

    Måste vara något speciellt med 20+ XL då.

    Vad är normal stor isfåfall 20+ XL eller, nej visst finns det fåtal som verkar ha mindre än 20+ XL men fortarande saknas det där extra, som mer presentation och andra bilder
    majoriteten har garanterat INTE skitstor kuk även om de skriver det. Det är ändå rätt ovanligt att ha 20+. eftersom de flesta tjejer som är medlemmar söker just det så har de ju ingen chans att få svar om de inte ljuger. hård konkurrens med 90/10 ju =)
    Anonym skrev 2012-03-22 11:20:41 följande:
    lust att chatta på msn?
    haha, använder inte msn
  • Pentra
    Äldre 22 Mar 11:53
    #8

    Ja, TS och övriga, man kan ju börja att undra. Jag själv sorterar oftast bort killar som har 20 cm kuk och över, för jag vet vad smärta vill säga i det läget, när det kommer till sex. Misstänker att det finns många som ljuger på BC och plussar på ang sin kuklängd, för att skryta, men de kan se sig i månen efter att ens få ett snack med mig i cyberrymden, speciellt om de dessutom bara har kukbilder i sin profil . Såå totalt fantasilöst! Hos killar som dessutom har bilder på überhåriga ryamattslurviga oansade kukar blir det också totalstopp eftersom jag tycker att det är bland det mest avtändande som finns. Men, iofs bra, för då vet jag redan från början vilka jag skall sortera bort…


     


    Men, visst finns det en och annan här och var som fyllt i ”normala” kukmått , men att då hitta guldkornen bland dessa, i sin tur, kan nog bli ganska svårt. Det gäller verkligen att ha tålamod… Och när det gäller mig så måste även kemin funka…


     


    /Pentra

  • Ermene­gildo
    Äldre 22 Mar 13:38
    #9
    Anonym (bodycontact) skrev 2012-03-22 11:01:29 följande:

    Av en anledning så letar jag på bodycontact emellanåt, problemet är att det är nästan omöjligt att hitta någon som har en kuk i lagom storlek, allt verkar vara koncentrerat till stor större störst modellen. Det andra tråkiga är att männen skriver alldeles för lite om sig själva och vad som själva letar efter, det är ofta bara en eller ett par bilder på kuken och sen är det bra med det.

    Vad har ni andra för erfarenheter av den siten om ni nu befinner er där, har ni andra förslag på siter som inte bara nödvändigtvis har foton på mäns kön hela tiden.

    Verkar vara så fixerat.    


    Samma på Flashback. En Flashback-dolme är alltid minst 22 cm. Enklaste sättet att räkna ut sin Flashbackpitt är att mäta och sen plussa med 5 cm, skulle det då ändå bli mindre än 22 cm får man helt enkelt plussa på lite extra. Här på Familjeliv är det lite mer blygsamt, här lägger man bara till 2-3 cm.

    Men allvarligt talat, vilken vuxen man håller på o mäter kuken...
  • P30
    Äldre 22 Mar 14:06
    #10

    Jag heter 6instructor på BC, kollar av naturliga skäl inte speciellt mycket på killar, men jag har inte fått uppfattningen att det bara finns stora kukar där.

    Däremot är det ju så att många kvinnor som vill ha stor kuk hellre raggar på BC än på krogen eftersom chansen att dra hem en 20+cm är rätt liten.

    Min är väl lite över snittet. Skulle tro att jag har sett fler erigerade penisar live än de flesta (eftersom jag och sambon är swingers och har ett öppet förhållande - och min sambo gillar extrakillar i sängen).

    Generellt sett är det svårt för män som har 13-15cm att få hugg på den typen av sajter, därför finns det inte många reggade där. Att överdriva sin snoppstorlek på en sådan sajt är ju direkt korkat, så de därifrån som vi träffat som är 20+ är faktiskt 20+ på riktigt i ungefär hälften av fallen. Om man ber om att få titta innan i cam blir det ju svårt att fejka och tydligt för den som vill ha det där. 

Svar på tråden Alla män på bodycontact verkar ha enorma kukar