• Anonym (bodyc­ontact­)
    Äldre 22 Mar 11:01
    25936 visningar
    102 svar
    102
    25936

    Alla män på bodycontact verkar ha enorma kukar

    Av en anledning så letar jag på bodycontact emellanåt, problemet är att det är nästan omöjligt att hitta någon som har en kuk i lagom storlek, allt verkar vara koncentrerat till stor större störst modellen. Det andra tråkiga är att männen skriver alldeles för lite om sig själva och vad som själva letar efter, det är ofta bara en eller ett par bilder på kuken och sen är det bra med det.

    Vad har ni andra för erfarenheter av den siten om ni nu befinner er där, har ni andra förslag på siter som inte bara nödvändigtvis har foton på mäns kön hela tiden.

    Verkar vara så fixerat.    

  • Svar på tråden Alla män på bodycontact verkar ha enorma kukar
  • P30
    Äldre 25 Mar 15:46
    #91
    HäxanSurtant skrev 2012-03-24 17:18:09 följande:
    vad en press egentligen betyder:

     


    "Välutrustad" = Har en penis.

    "Uthållig" = Orkar hålla på tills det har gått för en själv.

    "Vältränad"
    = Orkar resa sig upp ur tv-soffan utan hjälp, och gå hela långa vägen
    till kylskåpet varje gång det är reklamavbrott i matchen på Eurosport.

    "Erfaren"
    = Har ägnat 6-8 timmar om dagen under många års tid åt att porrsurfa på
    Internet, och har därigenom tillägnat sig allt som är värt att veta om
    kvinnors behov och önskemål.

    "Ser bra ut enligt andra" = Ser bra ut enligt mamma.

    "Jag
    tänder mest på mogna, mulliga kvinnor" = Det fattar väl vem som helst
    att jag hellre vill träffa unga, snygga tjejer, men de svarar ju aldrig
    på mina mess!!!

    "Välutbildad", "har uniformsyrke" = Har
    extraknäckt som taxichaffis under alla år som man kämpat med att läsa in
    grundskolekompetens på Komvux.

    "Vän av tvål och vatten" = Tar sitt årliga bad varje jul oavsett om det behövs eller inte.

    "Jag
    är en man som söker par" = Vill helst bara ha sex med kvinnor som redan
    har en man som tar hand om henne. På så sätt slipper man ju ifrån det
    känslomässiga engagemanget som så många kvinnor tjatar om. Och så
    undviker man alla obehagliga överraskningar som annars lätt kan uppstå
    när man blir tagen på bar gärning med att knulla någon annans fru!

    "Seriös
    tjej"= Tjej som insett att hon faktiskt är skyldig att ställa upp på
    snabba sexkontakter med alla som frågar, bara för att hon överhuvudtaget
    har registrerat sig som medlem


    Det är mycket tydligt att du hängt en del på BC - och träffat folk live! :)

    Dagens skratt!
  • Anonym (Ex-Hu­nk)
    Äldre 26 Mar 12:47
    #92

    För kontakt med kvinnor: Tacka vet jag krogen!

    Där kan man se och förnimma om det som står på nätet  I R L!

    SKall jag ut och ragga mer blir det INTE via nätet!    

  • Anonym (bodyc­ontact­) Trådstartaren
    Äldre 26 Mar 13:21
    #93
    HäxanSurtant skrev 2012-03-24 17:18:09 följande:
    vad en press egentligen betyder:

     


    "Välutrustad" = Har en penis.

    "Uthållig" = Orkar hålla på tills det har gått för en själv.

    "Vältränad"
    = Orkar resa sig upp ur tv-soffan utan hjälp, och gå hela långa vägen
    till kylskåpet varje gång det är reklamavbrott i matchen på Eurosport.

    "Erfaren"
    = Har ägnat 6-8 timmar om dagen under många års tid åt att porrsurfa på
    Internet, och har därigenom tillägnat sig allt som är värt att veta om
    kvinnors behov och önskemål.

    "Ser bra ut enligt andra" = Ser bra ut enligt mamma.

    "Jag
    tänder mest på mogna, mulliga kvinnor" = Det fattar väl vem som helst
    att jag hellre vill träffa unga, snygga tjejer, men de svarar ju aldrig
    på mina mess!!!

    "Välutbildad", "har uniformsyrke" = Har
    extraknäckt som taxichaffis under alla år som man kämpat med att läsa in
    grundskolekompetens på Komvux.

    "Vän av tvål och vatten" = Tar sitt årliga bad varje jul oavsett om det behövs eller inte.

    "Jag
    är en man som söker par" = Vill helst bara ha sex med kvinnor som redan
    har en man som tar hand om henne. På så sätt slipper man ju ifrån det
    känslomässiga engagemanget som så många kvinnor tjatar om. Och så
    undviker man alla obehagliga överraskningar som annars lätt kan uppstå
    när man blir tagen på bar gärning med att knulla någon annans fru!

    "Seriös
    tjej"= Tjej som insett att hon faktiskt är skyldig att ställa upp på
    snabba sexkontakter med alla som frågar, bara för att hon överhuvudtaget
    har registrerat sig som medlem



    YOU MADE MY DAY :)))))))))))))))
  • Anonym (Kvinn­an)
    Äldre 26 Mar 13:59
    #94

    Eftersom jag specifikt vill ha män som är välutrustade så är BC utmärkt för mig.
    Sen får man ju jobba hårt med sållningen eftersom det finns så många stolpskott där.
    Men jag har lyckats hitta några guldkorn som jag verkligen håller fast vid. En bra, dominant, välutrustad älskare är svårt att hitta.

  • Anonym (Biggu­s Dickus­)
    Äldre 26 Mar 14:12
    #95
    Anonym (Kvinnan) skrev 2012-03-26 13:59:43 följande:
    Eftersom jag specifikt vill ha män som är välutrustade så är BC utmärkt för mig.
    Sen får man ju jobba hårt med sållningen eftersom det finns så många stolpskott där.
    Men jag har lyckats hitta några guldkorn som jag verkligen håller fast vid. En bra, dominant, välutrustad älskare är svårt att hitta.
    Ja vi är nog inte så många...men vad spelar attributen för roll om man inte klickar mentalt?
  • Anonym (fakti­skt)
    Äldre 26 Mar 14:23
    #96
    Anonym (Kvinnan) skrev 2012-03-26 13:59:43 följande:
    Eftersom jag specifikt vill ha män som är välutrustade så är BC utmärkt för mig.
    Sen får man ju jobba hårt med sållningen eftersom det finns så många stolpskott där.
    Kunde inte sagt det bättre själv!
  • Anonym (Kvinn­an)
    Äldre 26 Mar 15:38
    #97
    Anonym (Biggus Dickus) skrev 2012-03-26 14:12:46 följande:
    Ja vi är nog inte så många...men vad spelar attributen för roll om man inte klickar mentalt?
    Naturligtvis är det viktigt att det klickar mentalt. Utan det så finns det ingen möjlighet att jag skulle gå vidare med mannen
    .
    Jag har haft turen att ha funnit en oerhört skärpt och trevlig man i 30-årsåldern. Allt finns där; kemi, intelligens, humor, "rätt smak" sexuellt. Man måste ju trots allt kunna prata med varandra medan man laddar om för nästa vända.
  • Anonym (Kvinn­an)
    Äldre 26 Mar 15:40
    #98
    P30 skrev 2012-03-25 15:46:43 följande:
    Det är mycket tydligt att du hängt en del på BC - och träffat folk live! :)

    Dagens skratt!
    Den här ligger ute i diverse versioner på åtskilliga profiler på BC.
  • Äldre 26 Mar 15:51
    #99
    HäxanSurtant skrev 2012-03-24 17:18:09 följande:
    vad en press egentligen betyder:

     


    "Välutrustad" = Har en penis.

    "Uthållig" = Orkar hålla på tills det har gått för en själv.

    "Vältränad"
    = Orkar resa sig upp ur tv-soffan utan hjälp, och gå hela långa vägen
    till kylskåpet varje gång det är reklamavbrott i matchen på Eurosport.

    "Erfaren"
    = Har ägnat 6-8 timmar om dagen under många års tid åt att porrsurfa på
    Internet, och har därigenom tillägnat sig allt som är värt att veta om
    kvinnors behov och önskemål.

    "Ser bra ut enligt andra" = Ser bra ut enligt mamma.

    "Jag
    tänder mest på mogna, mulliga kvinnor" = Det fattar väl vem som helst
    att jag hellre vill träffa unga, snygga tjejer, men de svarar ju aldrig
    på mina mess!!!

    "Välutbildad", "har uniformsyrke" = Har
    extraknäckt som taxichaffis under alla år som man kämpat med att läsa in
    grundskolekompetens på Komvux.

    "Vän av tvål och vatten" = Tar sitt årliga bad varje jul oavsett om det behövs eller inte.

    "Jag
    är en man som söker par" = Vill helst bara ha sex med kvinnor som redan
    har en man som tar hand om henne. På så sätt slipper man ju ifrån det
    känslomässiga engagemanget som så många kvinnor tjatar om. Och så
    undviker man alla obehagliga överraskningar som annars lätt kan uppstå
    när man blir tagen på bar gärning med att knulla någon annans fru!

    "Seriös
    tjej"= Tjej som insett att hon faktiskt är skyldig att ställa upp på
    snabba sexkontakter med alla som frågar, bara för att hon överhuvudtaget
    har registrerat sig som medlem


    Hahaha... riktigt bra!! Och troligen också sant i de flesta fall!! :)
  • Äldre 26 Mar 15:53
    Anonym (Kvinnan) skrev 2012-03-26 15:40:46 följande:
    Den här ligger ute i diverse versioner på åtskilliga profiler på BC.
    Men ändå lika rolig och sann varje gång.. Glad
  • Anonym (Biggu­s Dickus­)
    Äldre 26 Mar 17:28

    Nio varianter av BC brudar:


    1. Bekräftelse junkie. En tjej som är missbelåten med uppmärksamhet från sin partner och därför söker den här. Har ingen tanke på träff IRL.


    2. Teaser. En tjej som gillar att retas med vissa killar. Kan mötas IRL men endast på hennes villkor.


    3. Mejlbruden. Älskar att skriva mejl. Möter killen efter ca 6 mån i hopp om att fånga en man. Om han har stått ut så länge och då förtjänar de förmodligen varann.


    4. Hybrisbruden. Tror att hon är skitsnygg och dissar alla som inte ser ut som fotmodeller. Finns i storlek small till xxxl.


    5. Svårflörtade bruden. Vänder orden till sin fördel och killens nackdel hela tiden. Har ingen eller i vart fall mikroskopisk tanke på möte IRL.


    6. IRL tjejen. Den som verkligen är ute efter vad den säger sig vara ute efter. Träff IRL och en tjej som vet att endast IRL ger besked om det blir ngt sex eller inte. Oftast så stämmer kemin och tjejen visar sig vara en diamant.


    7. Kravbruden. Ställer orimliga krav på både sig själv och den hon söker. Hallå världen består av ofullkomliga människor.


    8. Fakebruden. Kille som utger sig för att vara tjej. Svarar aldrig på killars brev. Hoppas lura tjejer att skicka bilder eller gå med på dejt i hopp om att tjejen accepterar faktum. En s.k. Looser


    9. Impulsiva tjejen. En tjej som är öppen och pratar, bestämd i sin person. En som du vill träffa men som håller dej kort. Som helt plötsligt går med på en dejt -  bara för att.

  • P30
    Äldre 26 Mar 18:38
    Anonym (bc) skrev 2012-03-24 13:47:52 följande:

    Jag och min man träffades då vi var 22 (nu 37) och inte mycket erfarna. Jag pratade redan då om swingers och olika lekar och annat, men min man var inte intresserad så mycket och vi körde våra varianter av vad som var lite "ovanligt" ha sex hos föräldrar eller ute i naturen eller annat. Sen med tiden utvecklades vi och min man visade allt mer sina sidor och vi provade massa saker och utforskade våra kroppar. Vi träffade några par och min man fick bättre självförtroende då han kunde göra fler kvinnor nöjda och är nu i ett stadium då han vågar prova på allt. Jag är så glad nu och fick min man att blomstra och vara riktig vild och galen. Han är annars verkligen ordentlig i allt och inga risker tar han och så. Jag är lite som en boll kan studsa överallt och ingenstans och jag vill att han ¨håller koll på mig. Jag vill att han dominerar mera i sängen att han binder mig och bestämmer allt. Men där är vi inte än, för han är så inlärd i att kvinnor skall behandlas på ett visst sätt och speciellt ens fru. Han är riktig gentleman och snäll och så, men jag skulle kunna tända på att vara hans hora eller något sådant. Men det kommer väl . Vi provade lite av varje och nu så skall vi fortsätta att utvecklas och leva lite i vår fantasi värld. Jag undrar om vi tar in en extra man som är lite mera dominant om det skulle kunna hjälpa att min man ser hur jag skulle vilja bli behandlad eller är det dumt? Vi brukar prova alla nya saker själva innan någon annan får dela den glädje med oss.


    Klart ni skall ta in en extraman, eller alternativt om du vågar låta honom träffa en undergiven tjej själv. Min sambo och jag lever ett väldigt jämställt liv och jag tror ofta att det efter många år tillsammans är svårt att styra om och plötsligt börja dominera. Det kommer att kännas som alldeles för mycket teater.

    Min sambo släppte iväg mig för att prova med en undergiven tjej och då insåg jag att jag inte bara kan vara dominant, jag gillar det verkligen. Det där håller på att förändra både min syn på mig och vårt sexliv så att jag även med min sambo kan vara mer dominant, inte bara när jag träffar andra.

    Den sista meningen - att ni brukar prova nya saker själva är naturligtvis både smart och bra, i en trygg och lugn hemmamiljö kan man vara mer avslappnad. Men med just detta tror jag kanske att det snarare är tvärt om. Den första gången jag ville testa de dominanta sidorna visste hon naturligtvis inte att jag inte gjort det förut. Eftersom man inte gärna kan fråga hur vill du ha det utan får gå på magkänsla är det rätt bra att testa med någon man inte behöver träffa igen.

    Sen - som tjej är det nog väldigt viktigt att man litar på den andre och kanske har med sin man som backup om det är en främling. Som man är det viktigt att få testa med någon som är undergiven på riktigt första gången, annars tror ju i alla fall jag att det blir mer teater än sex - och att det känns för båda att det är för långt från på riktigt för att det skall vara en turn-on.

    Sedan blev det tydligt för mig här med en tjej jag diskuterade med - att man har väldigt varierande bild av vad en dominant man är. För mig betyder det att jag är den som tar initiativet, bestämmer, ger uppdrag och visar med hela handen.

    För henne innebar det breath control, riktig smärta och förnedring. I min värld har man transporterat sig över till S:et från D:et i BDSM då.
    Båda kan givetvis vara rätt, men det betyder att ni båda behöver vara tydliga med vad ni tror att ni gillar och vad ni är ute efter, att hitta nivån mellan D och S.

    Du som vill diskutera detta mer, fast inte såhär synligt för alla - inboxa mig!
Svar på tråden Alla män på bodycontact verkar ha enorma kukar