• Anonym (Pinsa­mt)
    Äldre 18 Apr 22:18
    122611 visningar
    413 svar
    413
    122611

    Vad är det pinsammaste du sökt vård för?

    Har för närvarande en varböld i storlek av en oingisbill på min ena blygdläpp och även om jag fått råd att avvakta så inser jag att jag måste söka hjälp....

    Stötta mig lite här!!

    Vad är det pinsammaste du sökt vård för?   

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-18 22:19
    oingisbill skall vara pingisboll!!! Förlåt!

  • Svar på tråden Vad är det pinsammaste du sökt vård för?
  • Anonym (inget­)
    Äldre 18 Apr 22:19
    #1

    Inget. 

    Den där pingisbollen hade jag klippt sönder med en bränd nagelsax för länge sen  

  • Anonym
    Äldre 18 Apr 22:20
    #2

    Svår nagelsvamp

  • Anonym (ja)
    Äldre 18 Apr 22:20
    #3

    Ont i stjärten... ledde till världens snyggaste läkares (behandskade) finger i röven Skäms

  • Anonym (hehe)
    Äldre 18 Apr 22:20
    #4
    Anonym (inget) skrev 2012-04-18 22:19:35 följande:
    Inget. 

    Den där pingisbollen hade jag klippt sönder med en bränd nagelsax för länge sen  
    euuuuw
  • Anonym
    Äldre 18 Apr 22:20
    #5

    Bölder har jag haft otaliga gånger där nere,gör jäkligt ont,avvakta och se om några dar,bruka spricka av sej själv.

  • Anonym (böld)
    Äldre 18 Apr 22:21
    #6

    En böld precis under blygläpparna stor som en vindruva. 
    Det mest pinsamma var att ingen ville hjälpa mig utan hänvisa mig hela tiden vidare (per telefon).
    Röt till sist till till VC och sa att någon måste fan ta tag i det och hjälpa mig.

    Visade sig vara en inflammerad körtel, tydligen väldigt vanligt. Han satte bedövning och skar upp den så varet kunde rinna ut sen försvann det! 

  • Anonym (inget­)
    Äldre 18 Apr 22:23
    #7
    Anonym (böld) skrev 2012-04-18 22:21:24 följande:
    En böld precis under blygläpparna stor som en vindruva. 
    Det mest pinsamma var att ingen ville hjälpa mig utan hänvisa mig hela tiden vidare (per telefon).
    Röt till sist till till VC och sa att någon måste fan ta tag i det och hjälpa mig.

    Visade sig vara en inflammerad körtel, tydligen väldigt vanligt. Han satte bedövning och skar upp den så varet kunde rinna ut sen försvann det! 
    Precis såna operationer jag utför på mig själv... De få gånger det hänt, bränd nål, tunn nagelsax och tålamod kommer man långt med!  
  • Anonym (pinit­)
    Äldre 18 Apr 22:26
    #8

    Är inte den som söker vård om det inte är absolut akut. Men det pinsammaste var nog när jag stuka handleden rejält och läkaren undersökte och tyckte att jag borde göra någonting åt vårtorna på mitt ena finger. Jag fattade inte att det var vårtor, hade sett ut så sen jag brände mig när jag lagade mat och det skvätte upp kokhet olja ungefär där. Köpte wartner efteråt och det försvann =) Men ack vad jag skämdes vid undersökningen!

  • Anonym (böld)
    Äldre 18 Apr 22:27
    #9
    Anonym (inget) skrev 2012-04-18 22:23:06 följande:
    Precis såna operationer jag utför på mig själv... De få gånger det hänt, bränd nål, tunn nagelsax och tålamod kommer man långt med!  
    Haha det kan jag tänka mig. Bara jag som är för feg Tungan ute
    Även rädd för infektioner för allt jag gjort har inflamerats! Hål i öronen, navel piercing och även såret efter en operation.
  • mrsSta­tham
    Äldre 18 Apr 22:27
    #10

    Bara en tanke..
    Det kan faktiskt vara en talgproducerande cysta du har råkat ut för.
    Sådana måste opereras bort.

    Med riktig skalpell, inte med synålar och nagelsaxar


    Bara två saker är oändliga
Svar på tråden Vad är det pinsammaste du sökt vård för?