• Anonym (nyfiken)

    Stora bröst+liten röv eller stor röv+små bröst

    Vad föredrar ni på en kvinna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-31 13:35
    Lägg gärna in bilder på vad ni tycker är snyggast!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stora bröst+liten röv eller stor röv+små bröst
  • Anonym (MAN)

    Sorry citatet kom till fel inlägg ovan utan var till varför bara för hetrosexuella.....en EDIT funktion vore inte fel. Man kan begränsa den till några minuter så man kan fixa general fel och inte ändra långt senare när snacket är igång!

  • Anonym (Ex-Hunk)

    Sammanfattning av tråden:

    mest attraktiva av alla kvinnor är dom som har

    stora snygga bröst och stor snygg röv!

    Jag har haft en förmåga att träffa tjejer med stora snygga bröst, men sällan sådana med stora snygga rövar.

    Det är väl det att man på krogen kollar ín ansiktet , håret och överkroppen,. Röven kommer in i ett senare skede.

    Om jag hade raggat på ICA hade det nog mest varit rumptjejer, föär vågade jag bara kolla in tjejerna bakifrån.             

  • målar havet blått

    EX-hunk..de va nästan gulligt inlägg ju....


    Toto, i dont think were in Kansas anymore..
  • Anonym (chileno)

    I min värld är alla kvinnor vackra, men om jag måste välja är det ändå lätt: RUMPA och mindre bröst.

  • målar havet blått

    jag gillar nog oxå rumpa ,,så kvinnligt med en sexig röv....Önskar jag hade en stöÖÖÖrre...


    Toto, i dont think we are in Kansas anymore..
  • Anonym (Lars)
    Anonym (chileno) skrev 2012-06-18 20:48:54 följande:
    I min värld är alla kvinnor vackra, men om jag måste välja är det ändå lätt: RUMPA och mindre bröst.
    "I min värld är alla kvinnor vackra:" Typiskt manschauvinistiskt skitsnack som en del använder sig för att verka djupa (för att få ligga)
  • Anonym (Ex-Hunk)
    målar havet blått skrev 2012-06-18 19:03:42 följande:
    EX-hunk..de va nästan gulligt inlägg ju....

    tack
  • målar havet blått
    Kyss på dig ex-hunk..

    ps,jag är inte gay men jag tycker det är snyggt på tjejjer när de har en välsvarvad röv;)
    Toto, i dont think we are in Kansas anymore..
  • Anonym (Ex-Hunk)
    Anonym (MAN) skrev 2012-06-17 11:30:25 följande:
    Trodde det var just homosexuella män som brydde sig om rövar.....själv bryr jag mig om bröst. Det räcker att jag ser min tjejs bröst så går jag igång..

    Ett homo gillar ju rövar som påminner om den manliga röven. En stor välsvarvad historia är ju extremt kvinnligt. Dyrkar man kvinnors kroppar borde man ju tända på det.

    Känner mig lite misstänkt ioma jag förklarar hur bögar tänker.   OBS Jag har läst om det.!!  
  • Anonym (Ex-Hunk)
    målar havet blått skrev 2012-06-19 20:19:01 följande:
    Kyss på dig ex-hunk..

    ps,jag är inte gay men jag tycker det är snyggt på tjejjer när de har en välsvarvad röv;)

    När jag var ung och snygg fick jag alltid beröm för hela min kropp (och speciellt snopp) men min röv var min akilleshäl. Den har aldirg varit i klass med övriga kroppsdelar.

    Och Skrattande puss på DIN rumpa!  
  • målar havet blått
    Anonym (Ex-Hunk) skrev 2012-06-20 13:03:18 följande:
    När jag var ung och snygg fick jag alltid beröm för hela min kropp (och speciellt snopp) men min röv var min akilleshäl. Den har aldirg varit i klass med övriga kroppsdelar.

    Och Skrattande puss på DIN rumpa!  
    Ojj TACK Drömmer
    Toto, i dont think we are in Kansas anymore..
  • Anonym (Trodde)
    The Riddler skrev 2012-06-16 14:54:21 följande:

    Kvinnor från mellanöstern brukar oftast ha huuuge boobies 


    Trodde det såg likadant ut överallt. Är det en så stor skillnad det varierar väl alltid 
     
  • Anonym (Trodde)
    The Riddler skrev 2012-06-16 14:54:21 följande:

     brukar oftast ha boobies 
     


    Har det med gener att göra?
Svar på tråden Stora bröst+liten röv eller stor röv+små bröst