• Äldre 4 Jun 09:07
    7552 visningar
    19 svar
    19
    7552

    Kvinnor som gillar att kissa på sig

    Finns det några kvinnor som gillar att kissa på sig? Gör ni det hemma eller ofentligt?


  • Svar på tråden Kvinnor som gillar att kissa på sig
  • Äldre 4 Jun 09:15
    #1

    Haha

  • HelenN
    Äldre 4 Jun 09:17
    #2

    Öhh näää.... Gör du?

  • glad i livet
    Äldre 4 Jun 09:25
    #3

    Testa att kolla darkside.se istället. Tror det är lättare att hitta sånt där än här..

  • Äldre 4 Jun 17:03
    #4

    Någon måste det ju finnas

  • Äldre 4 Jun 18:06
    #5

    Klart det finns. Säkerligen finns det en eller annan här på fl med, allt annat vore konstigt. Själv föredrar jag dock vara den som tar emot kisset på ett eller annat sätt


    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • och
    Äldre 4 Jun 18:35
    #6

    Det är det roligast jag vet.

    Eller vänta, det kommer på andra plats, efter att ta ut luddet ur torktumlaren.


    The hard way is the right way.
  • Äldre 4 Jun 19:07
    #7
    och skrev 2012-06-04 18:35:48 följande:
    Det är det roligast jag vet.

    Eller vänta, det kommer på andra plats, efter att ta ut luddet ur torktumlaren.
    *skrattar* 
    Även om jag inser att du driver med oss så måste jag få erkänna att jag faktiskt gillar att ta luddet ur torktumlaren och litegrann saknar det när jag inte har någon hemma  
    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Äldre 4 Jun 19:39
    #8
    och skrev 2012-06-04 18:35:48 följande:
    Det är det roligast jag vet.

    Eller vänta, det kommer på andra plats, efter att ta ut luddet ur torktumlaren.

    Ta luddet ur torktumlaren låter som en ursäkt vi skulle kunna säga till ungarna bara för att smita ner i tvättstugan en sväng! Haha
  • och
    Äldre 4 Jun 20:18
    #9

    IsDimma skrev 2012-06-04 19:07:45 följande:
    *skrattar* 
    Även om jag inser att du driver med oss så måste jag få erkänna att jag faktiskt gillar att ta luddet ur torktumlaren och litegrann saknar det när jag inte har någon hemma  
    Jag är en generös människa, du kan få komma hit och göra det hos mig, så får jag mer tid över till roligare aktiviteter. Solig
    The hard way is the right way.
  • Äldre 4 Jun 20:21
    #10
    och skrev 2012-06-04 20:18:15 följande:
    Jag är en generös människa, du kan få komma hit och göra det hos mig, så får jag mer tid över till roligare aktiviteter. Solig
    Om det är så att vi råkar vara grannar så visst Annars är det inte fullt så roligt att jag är villig att åka hur långt som helst
    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Nixon
    Äldre 4 Jun 20:39
    #11

    Ta ut luddret och torka upp kisset med .......

  • Äldre 4 Jun 20:48
    #12

    Jag menar ej wetsex:) jag. Undrar ju om någon gillar att kissa på sig:)


    IsDimma skrev 2012-06-04 18:06:30 följande:
    Klart det finns. Säkerligen finns det en eller annan här på fl med, allt annat vore konstigt. Själv föredrar jag dock vara den som tar emot kisset på ett eller annat sätt

  • Anonym (lite annorl­unda)
    Äldre 4 Jun 23:17
    #13

    Gillar i stället att se tjejer som kissar på sig ofrivilligt. Ganska sadistiskt, jag vet. Men tyvärr är det väldigt sällan man får möjlighet att skåda när det händer.  Några som frivilligt vill berätta?

  • Anonym (lite annorl­unda)
    Äldre 4 Jun 23:28
    #14
    Anonym (lite annorlunda) skrev 2012-06-04 23:17:11 följande:
    Gillar i stället att se tjejer som kissar på sig ofrivilligt. Ganska sadistiskt, jag vet. Men tyvärr är det väldigt sällan man får möjlighet att skåda när det händer.  Några som frivilligt vill berätta?
    Eller någon som har sett det hända?
  • Äldre 4 Jun 23:42
    #15

    Hur menar du att kissa på sig? I samband med sex eller bara kissa på sig?

  • Anonym (lite annorl­unda)
    Äldre 4 Jun 23:59
    #16
    DaVinci skrev 2012-06-04 23:42:29 följande:
    Hur menar du att kissa på sig? I samband med sex eller bara kissa på sig?

    Bara kissa på sig. Helst efter att ha varit riktigt desperat nödig.
  • Anonym (lite annorl­unda)
    Äldre 5 Jun 18:19
    #17

    *Puffar gärna*

  • Äldre 5 Jun 20:41
    #18

    Klart det har med sex att göra. I någon form. Även om det kanske inte behöver utmynna i samlag eller orgasm. Men kissar man på sig (o)frivilligt utan att ha några problem med inkontinens så är det sexuellt.

  • Äldre 9 Jun 17:55
    #19

    Piff och puff

Svar på tråden Kvinnor som gillar att kissa på sig