• Anonym
    Äldre 11 Jun 12:10
    14897 visningar
    138 svar
    138
    14897

    Män! kommer naturliga tuttar alltid på första plats?

    Vad säger ni?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män! kommer naturliga tuttar alltid på första plats?
  • Äldre 11 Jun 12:14
    #1

    Hellre naturliga än implantat men hellre implantat än taxöron.

  • Mamma till flera
    Äldre 11 Jun 12:26
    #2

    Jag har inpalantat, koksalt, se både ser och känns naturliga tycker jag och de flesta under åren jag haft dom ( vänner eller dajter osv) har gillat inplantat pga av att de sitter där du ska i alla lägen ;).

    Men jag gjorde de för jag hade taxöron!
    Nu va frågan till killar men men här kom mitt svar ändå.

    Jag e dessutom bi och jag föredrar fasta bröst, inplantat eller ej

  • Äldre 11 Jun 12:40
    #3

    Röstade på det första även om jag är en assman. För även om det är röven som jag går igång på så skulle det gå över jäkligt fort om det visade sig vara fejk på andra sidan.

  • Äldre 11 Jun 12:55
    #4

    Finns inget passande alternativ. Jag föredrar fina och sköna bröst oavsett om de är naturliga eller implantat. Har träffat på bröst som varit stenhårda (snygga att se på men inte lika sköna att leka med) men även sådana där jag inte kunnat märka att de varit "konstgjorda".


    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Äldre 11 Jun 13:00
    #5

    Skulle ha svårt för dom om jag visste att dom är fejk. Har svårt för fejk överlag.

  • Äldre 11 Jun 13:17
    #6

    Jag röstade på det första, för så tycker jag i princip. Sedan kan det ju förstås finnas fall där brösten ser för hemska ut, och då kanske en operation kan hamna på pluskontot.

  • Anonym (Alt 1)
    Äldre 11 Jun 13:56
    #7

    Det finns lägen när det är befogat att ta till bröstoperationer, men vad jag förstår så är en överväldigande majoritet av alla bröstoperationer som görs idag av kosmetiska skäl och det är en stor turn off för mig.

    Under åren har det varit massor med diskussioner här på FL och på andra forum och det har visats upp bilder och det har länkats till klinikers hemsidor där man kan se före- och efterbilder. I de allra flesta fall tycker jag att det har varit totalt onödigt med en operation och i många fall har brösten sett värre ut efter än före.

    En kvinna som bär sin kropp med stolthet och struntar i dess skavanker är sexigt.

    Ett vanligt argument som kvinnor som vill lägga pengar på en bröstoperation kommer med är att när de fick sin bröstoperation så ökade deras självförtroende. Men ett självförtroende som bygger på att ens bröst ser ut som på en 20-åring eller att de är väsentligt större är ju väldigt bräckligt. Vad kommer härnäst? Plötsligt kanske läpparna måste förstoras, sen ska det sugas fett ur låren för rumpan är för stor etc.

    Nej, hellre en kvinna med hängbröst och naturlig självkänsla än en med toppiga sillisar och som är ett potentiellt nervvrak.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 11 Jun 14:12
    #8
    OlleSQ skrev 2012-06-11 12:40:46 följande:
    Röstade på det första även om jag är en assman. För även om det är röven som jag går igång på så skulle det gå över jäkligt fort om det visade sig vara fejk på andra sidan.
    Varför är just fejk avtändande? Skulle va kul om nån kunde beskriva det, vad det är som avgör
  • Äldre 11 Jun 14:24
    #9
    Anonym skrev 2012-06-11 14:12:34 följande:
    Varför är just fejk avtändande? Skulle va kul om nån kunde beskriva det, vad det är som avgör
    För min del är det inte avtändande alls, utan jag är relativt positivt inställd till implantat.

    Det var inte mig du frågade men nackdelen med implantat för min del är att de tål mindre behandling, det vill säga man får vara lite försiktigare med dem än med vanliga bröst. I övrigt har jag inga som helst problem med dem.
  • Äldre 11 Jun 14:40
    #10
    Anonym skrev 2012-06-11 14:12:34 följande:
    Varför är just fejk avtändande? Skulle va kul om nån kunde beskriva det, vad det är som avgör
    Först och främst är det inte äkta vara. Jämför riktig gräddglass gjord på äkta vanilj med GB Big Pack. Det är liksom inte i närheten.  Det är skillnad.

    Nu är jag obeservant så aovsett hur bra det är gjort så finns det nått ärr nånstans som avslöjar, Det skulle vara om dom gått in via armhålan och sen att hon låtit håret växa där att det skulle vara svårt att hitta ärret men hur stor är den chansen?

    Sen handlar det ännu mer om hur den personen är som person, att skaffa fejk är ju att säga jag tycker inte jag duger. Tyvärr så brukar det inte stanna där. När tuttarna är fixade är det nått annat som inte är ok. En sån person är ingen person jag finner intressant. Det är nått allvarligt fel på dom och det är inte i tuttarna det sitter. Så jag avstår, även för ett ons där hon lovar vild och kinky sex och jag får filmen efteråt.

    Jag ser mig själv inte som perfekt, långt ifrån, skulle jag fått skapa mig istället för mina föräldrar så hade jag ändrat på en del saker helt klart, men jag är född som jag är och jag har accepterat vem jag är och att jag är en bra person iaf för jag har gjort det bästa jag kan utifrån mina förutsättningar och det är väl där skon klämmer. Att börja leka gud med sig själv är inte ok i min sinnesvärld.
Svar på tråden Män! kommer naturliga tuttar alltid på första plats?