• Anonym
    Äldre 11 Jun 12:10
    14901 visningar
    138 svar
    138
    14901

    Män! kommer naturliga tuttar alltid på första plats?

    Vad säger ni?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män! kommer naturliga tuttar alltid på första plats?
  • Äldre 28 Jun 20:04

    mens sluta. När allt hänger på mig så spelar det väll ingen roll om brösten hänger heller? bekräftelsebehov har ALLA. Finns ingen som inte blir glad av en komplimang. För övrigt så är det den största myten att man skulle vara mindre vetande för man valt att göra ett par fejktuttar. Ne det är ni som låter mindre vetande!

  • Anonym (Man.)
    Äldre 28 Jun 20:04
    Anonym (siliconbruden) skrev 2012-06-28 19:55:40 följande:
    alla som tvättat håret med shampoo är väl onaturliga. eller borstar tänderna.
    Eller anväder hudcreme.
    Fast det är inte jämförbart. Dessutom (för min del) handlar det inte om huruvida det är onaturligt eller ej. Tycker bara det är avtändande. 
    Dessutom är det bra för kroppen med både hudcreme och att borsta tänderna - inte jämförbart.

    Förstår inte varför ni tar så illa upp? Att många vill ha naturliga tuttar, vare sig de är fula eller ej, är väl ingenting att bry sig om? Ni som gör dessa ingrepp påstår ju alltid att ni gör det för er själva och inte för att se snygga ut för andra Skrattande
  • Anonym (Alt 1)
    Äldre 28 Jun 20:04
    Anonym skrev 2012-06-28 19:59:10 följande:
    Inte träffat en enda silikonbrud som inte har självkänslaproblem eller ett enormt bekräftelsebehov.
    Den enda kvinna som jag känner som jag vet har silikoninlägg har ett enormt bekräftelsebehov. Hon inser det själv och går nu i terapi för att försöka få hjälp för det.
  • Anonym (Man.)
    Äldre 28 Jun 20:05
    Paulina11 skrev 2012-06-28 20:04:04 följande:
    mens sluta. När allt hänger på mig så spelar det väll ingen roll om brösten hänger heller? bekräftelsebehov har ALLA. Finns ingen som inte blir glad av en komplimang. För övrigt så är det den största myten att man skulle vara mindre vetande för man valt att göra ett par fejktuttar. Ne det är ni som låter mindre vetande!
    GIvetvis har alla lite bekräftelsebehov. Men när du måste ändra ditt utseende för sakens skull blir det annorlunda.
  • Anonym (Alt 1)
    Äldre 28 Jun 20:05
    Anonym (Man.) skrev 2012-06-28 20:04:08 följande:
     Ni som gör dessa ingrepp påstår ju alltid att ni gör det för er själva och inte för att se snygga ut för andra Skrattande
  • Anonym (Alt 1)
    Äldre 28 Jun 20:07

    Nä, nu lämnar jag er fejkförespråkare åt ert öde! Ajöss!

  • Anonym (Nöjd)
    Äldre 28 Jun 20:15

    Jag opererade in koksaltproteser när jag var 20 år. Idag är jag nästan 30 och det går inte en dag då jag ångrar mitt beslut. Jag är lång, relativt smal och såg ut som en planka i stort sett. Trots seriösa förhållanden och en bra uppväxt så var jag otroligt missnöjd med mig själv. Gick med hukande rygg, fyllnad i bh:n (som jag för övrigt inte behövde) och hade ALDRIG samlag med ljuset tänt eller utan bh på. Jag var innan operationen en AA och är idag en liten C. Jag har gått upp lite i vikt och mina bröst ser allt annat än onaturliga ut. Jag har ett litet ärr i vardera armhåla och mina bröst är lite fastare än naturliga, det är det enda som skulle kunna avslöja att de inte är äkta. På grund av detta så blev jag nöjdare med mig själv, gladare och fick mycket bättre självkänsla!

    Ville bara utrycka min åsikt.. Skulle någon tycka att mitt beslut var "fel" så får ni väl tycka det... :)

  • Äldre 28 Jun 20:16

    Jag gjorde mina siliconbröst för mig själv först och främst. Jag var 18 år då jag födde min dotter, jag ammade henne och fick urammade hängpåsar, hur det känns för en tjej i min ålder är inge kul. Jag hade fortfarande inte dåligt självförtroende med mina hängbröst men kände att jag skulle vilja förändra brösten till något som JAG tyckte var vackert. Så först och främst gjorde jag dom för mig, om män eller kvinnor finner mig attraktiv med dom så blir jag givetvis glad. Tycker någon tvärtom så förstår jag det. Men att dömma en person för att man valt att ändra något på sin kropp tycker jag låter helt galet.

  • Anonym
    Äldre 18 Jul 10:47

    Självfallet tycker alla män det är trevligare med silikonbröst, vad är egentligen frågeställningen?
    Ungefär som att fråga om alla män runkar.

    De som nekar får antagligen aldrig uppleva det och därför tvingat sig själva att inte gilla runkning eller silikonbröst.

     

  • EvilEy­e
    Äldre 18 Jul 11:06

    Ass man.


    You're nothing to me.
  • Äldre 18 Jul 11:29

    Xy: du måste skämta. Jag kollade igenom de 30 första sidorna och minst 75 % av tjejerna hade uppenbara silikonbröst.

  • Anonym (Silli­car)
    Äldre 18 Jul 12:00

    Jag har fixat  mina bröst efter att ha ammat länge mina 3 barn. När man är 32 vill man fortfarande se bra ut, och jag brydde mig inte om hur mina bröst såg ut innan jag var klar med barnen. Ammningen gick före allt annat, tex utseende på mina bröst. Men sen fanns det igen anledning att inte fixa till det jag hade innan. Jag gjorde inte värsta bomber, utan lite större än jag hade innan (väger lite mer nu oxå ju), bröst som passar mig perfekt, lika mjuka som "riktiga" bröst, ser jätte fina ut och JAG är nöjd.

  • Äldre 18 Jul 12:26

    Föredrar alltid silikon framför äkta varan

  • Äldre 20 Jul 15:22

    Skulle inte ens vilja vara tillsammans med någon som har silicon eller annat var som helst i kroppen.

  • eastbo­rn
    Äldre 20 Jul 15:32

    Naturliga all the way!

    Klarar inte av silikon, får helt avsmak.

    Hellre hängiga, stora bröstvårtor, små bröstvårtor, olika storlek ja allt! Före silikon :)

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 20 Jul 18:05

    Hoppsan! Naturligt VS silikon: enormt STOR skillnad! Större än förväntat.

  • Anonym (nat here)
    Äldre 20 Jul 18:23

    Som man som sett och känt på en hel del bröst kan jag säga att det är uppenbart när någon har sillisar. Förstår att många som har det vill att det inte är så och intalar er att det inte syns, men det gör det och framför allt känns det. Jag föredrar absolut naturliga, även om sillisar rent utseendemässigt kan se bättre ut. Eller framför allt föredrar jag tjejer som inte har sillisar. De är vanligast tryggare i sig själva och inte lika uppmärksamhetssökande. Dessutom gillar jag känslan av naturliga bröst och sättet de rör sig. Sen kan jag förstå att vissa som har taxöron hängandes till knäna opererar sig, även om det aldrig kommer bli samma sak som ett par naturliga som är någorlunda fasta. I slutändan bryr de flesta av oss män inte så mycket så länge vi får leka med dem!

  • Anonym (Alt 1)
    Äldre 20 Jul 19:04
    Anonym (nat here) skrev 2012-07-20 18:23:58 följande:
     Förstår att många som har det vill att det inte är så och intalar er att det inte syns, men det gör det och framför allt känns det.
    Word!
Svar på tråden Män! kommer naturliga tuttar alltid på första plats?