• Anonym
    Äldre 13 Jun 07:22
    1968456 visningar
    1505 svar
    +1
    1505
    1968456

    Min man är medlem på dejtingsidor, vi har bokat träff, han vet inte att det är jag !

    Godmorgon alla söta FLare :)

    För ett tag sen så hade min sambo glömt att stänga av datorn, även lämnat alla flikar uppe.
    Facebook, youtube och en dejtingsida.
    Blev lite nyfiken på dejtingsidan, men då jag inte vill snoka så kollade jag bara hans användarnamn, loggade ut alla hans flikar och registrerade mig på dejtingsidan.
    Sökte sen på hans användarnamn.

    Enligt hans profil så är han en trevlig och glad singelkille på 23 år som gillar bilar,teknik, musik och mysiga hemmakvällar ( vadå klyschigt ? )
    Han hade inga bilder på sig själv.
    Jag lade ner en hel halvtimme på att skriva ihop en fin presentation, en 21 årig sensuell kvinna med passion för god mat, vin, choklad och äventyrliga partynätter ( haha )

    På dejtingsidan så har man förresten en öppen gästbok som alla kan läsa vad han har fått där, många inlägg slutar med "puss och kram", speciellt en kvinna verkar han skriva mycket med.

    Men iallafall, jag skrev ett meddelande till honom, lite sådär alldagligt hur läget var, vad han gjorde idag osv.

    Min sambo svarade på det, mycket flörtiga meddelanden som innehöll ohälsosamt många ";)" och redan i första meddelandet skrev han Puss sötnos.
    Jag hade väldigt kul ett tag när vi satt i varsitt rum eller jag i soffan och han 3 meter bort med sin dator, han helt ovetandes om vem den sensuella kvinnan är.
    Efter några dagar så ville han träffas, för lyckligt nog så bodde vi i samma stad !

    Kan förresten visa några exempel på vad han skrivit till min hittepåkaraktär

    "Mmm du låter verkligen gosig, längtar tills jag får se dig och kanske hålla din hand"
    "Hur smakar dina läppar ? jag tror att dom smakar som en sommardag i Juli"
    ( ?? uh sliskigt )
    " Ska snart gå och lägga mig, så trist med en tom säng bara, kallt, en riktigt fin kvinna skulle värma upp , är du den kvinnan kanske ?" (Ja mer än du tror )
    " Lite trist att du inte vill visa en bild på dig själv,men spännande, jag vet att jag inte kommer att bli besviken " (Haha we will see)
    "Godnatt jag längtar efter dig, det är som att vi har träffats förut, ska bli så underbart att träffa dig"( oh ja gubben, det har vi allt)

    Självklart är jag besviken och arg , jag älskar honom, men jag vill sätta dit honom ordentligt för detta.
    Om han är berädd på att inse att han gör fel, och vill vara med mig så vill jag försöka, men den stora tilliten jag hade är nu inte lika stor.

    Vi har iallafall bokat träff, IKVÄLL, klockan 20.00 , på en kinarestaurang, dagen efter vi bokade dejten via våra chattmeddelanden så påpekade jag att jag idag ska hjälpa min väninna som flyttat att måla en vägg, så det lär inte bli misstänksamt.

    Men jag är nervös, för att träffa min egen sambo, vad ska jag säga liksom.
    Funderar på att gå fram till honom , räcka fram handen o göra en presentation med namnet jag använt på datesidan... förslag..någon ? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 23:26
    På sidan 95 finns en redovisning av dejten

    MODERATORKOMMENTAR 2014-11-07 08:48
    Hur gick dejten? Läs trådstartarens redovisning här: www.familjeliv.se/forum/thread/redir/message_page/65337235/65351706/1
    Hur gick det sen? Läs uppföljningstråden här: www.familjeliv.se/forum/thread/65821448-jag-som-bokade-dejt-med-min-sambo-och-hur-gick-det-sen

  • Svar på tråden Min man är medlem på dejtingsidor, vi har bokat träff, han vet inte att det är jag !
  • Äldre 13 Jun 22:57
  • Anonym (Man)
    Äldre 13 Jun 22:58
    Anonym skrev 2012-06-13 22:45:05 följande:
    Men det där är TS iallfall. Det är jag säker på.
  • Anonym
    Äldre 13 Jun 23:00
    Anonym skrev 2012-06-13 22:54:55 följande:
    Hur gick det? Hoppas han skäms!!
    Hade velat sett hans min när TS kom och undrar hur han mår nu....? efter dejten med "Isabelle".....
  • Anonym (Man)
    Äldre 13 Jun 23:00
    Anonym skrev 2012-06-13 22:45:05 följande:
    Men det där är TS iallfall. Det är jag säker på.
    Nej, tyvärr. När man trycker på visa endast på en anonym trådstartaren så får man se alla som skrivit anonymt utan att lägga till ett alias.

    På den ritkiga TS står det Trådstartaren inom parenets.
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 13 Jun 23:01
    +4

    Ja.. hur gick det hela då ..

    Vi satt i bilen en bit bort från kinaresturangen en halvtimme innan dejten.
    cirka 19.45 så ser vi honom komma gåendes .. i jackan som han skrivit sig ha.

    Några minuter efter att han gått in så ringde jag honom, tänkte bara ringa för att lite diskret prata o fråga vad han gör, men det trycktes upptaget efter en signal,

    20:10 gick jag in på resturangen, han satt med ryggen mot mig, jag gick fram, strök hans rygg i farten "ursäkta att jag är sen, har du beställt något ? "
    Mitt i alla känslor nu så måste jag medge att hans min var priceless.. vet inte hur jag ska beskriva den,ihopdragna ögonbryn och munnen på gavel, stirrandes utan ett ord , såg verkligen tagen ut.
    Jag gav honom min illmariskaste blick och han fick fram - Du, Det var DU

    Jag kuttrade med lite tillgjord röst  - åh , det känns som att vi har träffats förut ( menat mot meddelandet han skrev "Godnatt jag längtar efter dig, det är som att vi har träffats förut, ska bli så underbart att träffa dig" )

    Jag beundrar mig själv för att jag hade sådan is i magen just då, eller gav det intrycket iallafall, var nervös och rädd för att skämma bort mig eller tappa kontrollen och inte börja skrika .

    Han sade ingenting! Så jag försökte få tag i en konversation :

    - Du har ingenting att berätta eller så tycker du ?
    - Vad vill du att jag ska berätta ?
    - Vad sysslar du med ? och hur många har du träffat såhär ?
    -
     *suck* följ med till bilen så kan vi prata ostört
    - Nej DU ska berätta NU, har du varit OTROGEN ? *höjd röst, bordsgrannarna kollade upp*
    - Men vadfan sluta nu *låg röst*
    - Berätta nu, annars höjer jag rösten ännu mer .

    Han suckade igen, drog fram sin arbetsmobil och knapprade, sen sköt han över den till mig.
    Jag tog upp den och läste en sms konversation, namnet var"Hasse" i telefonen, men det var alltså ett "kodnamn" ifall jag skulle råka se något, och många sms var raderade i konversationen.
    Men på det senaste så såg jag iallafall att han har en relation med tjejen (som jag inte vet namnet på men inte vill kalla Hasse) .
    Tjejen vet även om mig, och han har tänkt att dumpa mig.

    Jag frågade honom - När hade du tänkt dumpa mig ? Hur länge har ni träffats?
    Han svarade att han hade tänkt "släppa bomben" i helgen och att dom har träffats 2 månader.
    Jag frågade åter om han har varit otrogen med andra.
    Han har från dejtingsidan sen februari träffat 3 tjejer, 2 ons och denna tjej i smskonversationen.
    ( Men varför ville han träffa isabelle om han har en relation med en annan kvinna bakom min rygg, hur många ska han ha hade han tänkt ? )

    Jag trodde att jag skulle gå sönder, det gjorde så ont just då, det GÖR ont.

    Men jag behöll isen i magen, log mot honom och sa - Vet du, du har inga bomber att släppa längre, jag föreslår att du packar ihop dina grejer redan ikväll, allt som är kvar kastas ut i morgon, och säg inte att jag inte kan !

    Sen mina vänner, gjorde jag något jag aldrig trodde, på bordet stod en kanna vatten och en korg med bröd medans man väntar på maten, jag hällde ungefär lite mer än halva kannan över huvudet på honom och rusade ut.
    Han sade inget, ropade inget.

    Ute rann tårarna som jag hållt inne, jag grät som ett barn i bilen.
    Det blir bra jag vet, men det får ta sin tid.
    Nu har denna sagan fått sitt slut 

  • Anonym (Nyfik­en)
    Äldre 13 Jun 23:02
    +2
    Anonym skrev 2012-06-13 22:37:10 följande:
    kommer att uppdatera snart, ska ta min första macka som singel..

    Singelmackan måste vara uppäten nu?
  • Anonym
    Äldre 13 Jun 23:06

    Du är grym ts! Fan, vad bra! Åh vad han måste skämmas nu! Den jäveln!

  • Äldre 13 Jun 23:06

    nä fyy faan!

    styrkekramar o styrka att hitta prinsen!

  • Äldre 13 Jun 23:06

    Fy fan TS, vilken stark människa du är!! Jag är helt imponerad över hur du hanterade allt! Så fruktansvärt att behöva uppleva det där. Vilket svin! 
    Tänk vilken tur ändå, du fick avsluta det på dina termer och det kommer säkert göra det lättare att läka, tänk om du inte hade vetat något och plötsligt fått höra allt i helgen!

    Kram och lycka till nu!! Du är bäst!  

  • Äldre 13 Jun 23:07

    Fy fan vad bra gjort av dig och att du klarade av att ha sån is i magen!

Svar på tråden Min man är medlem på dejtingsidor, vi har bokat träff, han vet inte att det är jag !