• Anonym (uäk)

    Vad är det äckligaste din kropp drabbat dig med?

    För min del var det när jag hade magsjuka och jag spydde samtidigt som jag satt på toaletten.

    Det och när halsen liksom stöter upp sådanadär hemskt illaluktande små vita kulorna som kan komma emellanåt... UÄK!

    Så... vad har du drabbats av som du själv kan känna rejäl avsmak inför?

  • Svar på tråden Vad är det äckligaste din kropp drabbat dig med?
  • Anonym
    HannaS86 skrev 2012-06-17 23:13:14 följande:
    Ohja, det här har jag inte berättat för någon tidigare men jag var på semester i Berlin och insåg första dagen där att "vänta lite nu, jag har nog inte gjort nr 2 på 3 dagar, det är ju rätt länge". Det blev 4 dagar, 5, 6 och när det hade gått en vecka sedan jag bajsade var jag fortfarande kvar i Berlin men kände att jag var desperat, jag hade lite ont i magen och kände mig svullen. Kanske för mycket detaljer men jag märkte att bajset var precis vid öppningen men av nån anledning ville liksom inte ringmuskeln låta det komma ut. Jag var där med en kompis men jag kände inte att jag ville dela problemet med henne utan när jag skulle duscha tog jag ett lavemang. Å herregud, det som kom ut sen. Ja, ni kan nog tänka er utan att jag beskriver detaljer om mängd osv......
    Nej det kan jag inte. Detaljer min vän! Detaljer!
  • Anonym
    HannaS86 skrev 2012-06-17 23:13:14 följande:
    Ohja, det här har jag inte berättat för någon tidigare men jag var på semester i Berlin och insåg första dagen där att "vänta lite nu, jag har nog inte gjort nr 2 på 3 dagar, det är ju rätt länge". Det blev 4 dagar, 5, 6 och när det hade gått en vecka sedan jag bajsade var jag fortfarande kvar i Berlin men kände att jag var desperat, jag hade lite ont i magen och kände mig svullen. Kanske för mycket detaljer men jag märkte att bajset var precis vid öppningen men av nån anledning ville liksom inte ringmuskeln låta det komma ut. Jag var där med en kompis men jag kände inte att jag ville dela problemet med henne utan när jag skulle duscha tog jag ett lavemang. Å herregud, det som kom ut sen. Ja, ni kan nog tänka er utan att jag beskriver detaljer om mängd osv......
    Haha, jag var på en resa för många år sedan och bajsade inte på 10 dagar. Försökte på flygplatstoaletten, men kunde inte riktigt få ro då det var cm-stora glipor vid dörren. När jag väl kom hem, då sket jag - och herregud vad skönt det var
  • Envira
    Anonym (A) skrev 2012-06-17 23:03:50 följande:
    Springmask. En gång i månaden får jag det, hur mycket som helst. Har provat olika mediciner men inget verkar funka!
    Bit inte på naglarna , tvätta händerna regelbundet . springmask beror oftast på bristande handhygien, det är därför barn oftast får det. 
  • Vilda Tiger

    Superbia
    Alltså, sin stackare... Men du är en vältalig stackare: fy fan vad jag har garvat åt ditt inlägg!! Haha! Men igen- din stackare!

  • Anonym

    Jag har varit riktigt förstoppad en gång i mitt liv. Jag var på universitetet och kände hur det tryckte på. Gick på toa och där var det, det ville ut. Men det fick inte plats! Så jag fick hjälpa till. Kände mig så äcklig! Senare har jag fått reda på att det är vanligt inom äldrevården att man får "plocka" förstoppade äldre i rumpan. Jag grävde alltså fram småkula för småkula på den tjocke....men fick bara ut en bråkdel. Så jag cyklade hem med allt utputande i rumpan. Jag satt inte på sadeln under hela hemfärden kan jag säga! Och jag kände mig som ett freak!

    Usch. 

  • Körsbärspaj

    Det är nog när jag var smart nog att använda örhängen av okänd metall (har nickelallergi) en hel dag och kväll. Det ena hålet var ju lite rött när jag tog ur dem, men tänkte inte mer på det. Dagen därpå vaknade jag med en jättesvullen lymfkörtel precis under örat. Örat var rött och det var en stor knöl precis vid hålet. Stegade in i badrummet och vek upp örat för att se ordentligt. Splatt, så sprutade det ut en massa var. Kräks 


  • Superbia
    Vilda Tiger skrev 2012-06-17 23:17:52 följande:
    Superbia
    Alltså, sin stackare... Men du är en vältalig stackare: fy fan vad jag har garvat åt ditt inlägg!! Haha! Men igen- din stackare!
    Haha, det är ju tur att man kan roa någon med sitt äckel
    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Knut 110531 ♥ BF 120916
  • Lusing

    Åt popcorn en kväll och efter några timmar drabbades jag av kräksjukan. Spydde upp popcorn som rispade upp halsen ganska fint. Såg inte vackert ut. Detta var ca 1 år sedan, har inte ätit popcorn sen dess. Fyfan.

Svar på tråden Vad är det äckligaste din kropp drabbat dig med?