• Anonym (MAN 43)

    Omskuren eller inte

    Vad gillar ni kvinnor bäst  omskurna kukar eller med förhud? 
    Berätta vilka erfarenheter ni har. 

     

  • Svar på tråden Omskuren eller inte
  • Anonym

    Måste säga att jag aldrig har haft sex med en kille som varit omskuren, så jag har ingen erfarenhet. Har inte alls någon uppfattning om hur vanligt det är att vara omskuren i Sverige, men jag tror inte att någon jag känner ens är det.

  • äsch

    Min pojkvän är dock omskuren, men han är ju ganska mycket mer än bara en kuk.

  • IsDimma

    Jag gillar förhuden. Den ser sexigare ut och kuken blir trevligare att leka med. Tycker om killar med mycket förbud dessutom.


    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • whybother

    Kan enbart tänka mig etniskt svenska/nordiska män, och de har ju av tradition förhud. Så svaret blir att jag föredrar det.

  • fredde696

    Jag  är etnisk svensk och omskuren sedan jag var barn, har bara hört positivt om det. Snyggt, fräscht etc

  • ztyle

    Utan förhud, inget snack om saken. Så fräscht. En riktigt stor blattekuk, precis som min man har.( utan förhud) ::)

  • lavos

    Vilken sjuk tråd. Detta är ju på gränsten till våldsporr. Den är anmäld!

  • kire
    lavos skrev 2012-06-25 20:38:32 följande:
    Vilken sjuk tråd. Detta är ju på gränsten till våldsporr. Den är anmäld!
    På vilket sätt relaterar ämnet förhud eller inte till våldsporr? Personligen tycker jag det är helsjukt att p.g.a. rituella skäl karva bort delar av en penis på ett barn men, vad har det med våldsporr att göra?
Svar på tråden Omskuren eller inte