• Anonym (MAN 43)
    Äldre 25 Jun 18:08
    40392 visningar
    65 svar
    65
    40392

    Omskuren eller inte

    Vad gillar ni kvinnor bäst  omskurna kukar eller med förhud? 
    Berätta vilka erfarenheter ni har. 

     

  • Svar på tråden Omskuren eller inte
  • Anonym (Rober­t)
    Äldre 27 Dec 16:58
    #51

    Farau skrev 2012-12-26 10:47:21 följande:
    Det var ett himla tjat om renlighet och stympning !! Jag är omskuren pga. Medicinska skäl, och känner mig varken stympad eller i mindre behov av tvål och vatten. Det jag kan tillägga i den frågan ts ställde är att de tjejer, kvinnor jag haft sex med har inte sagt något negativt om min hudlösa kuk, tvärt om. Snarare att en av dem lagt lite stort fokus på att jag är omskuren hon kallade den för 'sin porrfilmskuk' ;))
    Jag har ungefär samma erfarenhet; omskuren av medicinska skäl och behöver tvätta mig ungefär lika ofta som förut. Däremot verkar min hustru tro att den är renare nu (hon frågar mer sällan än tidigare om jag tvättat den...), förmodligen för att det inte längre finns några ställen där det kan samlas smuts.

    Tyvärr kommer jag snabbare nu än innan jag blev omskuren (och det är mer än fem år sedan nu), så det där med att man ska bli "mer uthållig" som omskuren är ingen garanti.

  • Anonym
    Äldre 27 Dec 23:33
    #52
    -1

    Omskuren är min favorit. jag har varit med både omskuren och icke . Det är  mycket renare och finare.

  • Äldre 27 Dec 23:48
    #53

    Jag har ungefär samma erfarenhet; omskuren av medicinska skäl och behöver tvätta mig ungefär lika ofta som förut. Däremot verkar min hustru tro att den är renare nu (hon frågar mer sällan än tidigare om jag tvättat den...), förmodligen för att det inte längre finns några ställen där det kan samlas smuts. Tyvärr kommer jag snabbare nu än innan jag blev omskuren (och det är mer än fem år sedan nu), så det där med att man ska bli "mer uthållig" som omskuren är ingen garanti. Kul med någon med liknande erfarenheter. Det där med uthålligare kan jag ej svara på då jag varit omskuren sedan 11 års ålder ;)

  • Äldre 29 Dec 04:15
    #54
    Farau skrev 2012-12-27 23:48:53 följande:
    Jag har ungefär samma erfarenhet; omskuren av medicinska skäl och behöver tvätta mig ungefär lika ofta som förut. Däremot verkar min hustru tro att den är renare nu (hon frågar mer sällan än tidigare om jag tvättat den...), förmodligen för att det inte längre finns några ställen där det kan samlas smuts. Tyvärr kommer jag snabbare nu än innan jag blev omskuren (och det är mer än fem år sedan nu), så det där med att man ska bli "mer uthållig" som omskuren är ingen garanti. Kul med någon med liknande erfarenheter. Det där med uthålligare kan jag ej svara på då jag varit omskuren sedan 11 års ålder ;)
    Varför kopierar du in annans text i ditt inlägg så det ser ut som att du skrivit den?
  • Äldre 29 Dec 12:06
    #55
    Tom Araya skrev 2012-12-29 04:15:10 följande:
    Varför kopierar du in annans text i ditt inlägg så det ser ut som att du skrivit den?

    Ett litet misstag Tom, skulle citera. Ursäkta mig.
  • Anonym
    Äldre 29 Dec 13:08
    #56

    Naturlig är bäst, kan verkligen inte förstå varför vissa människor känner ett visst behov att göra om människan. Skappade inte GUD människan av pratiska skäl? Skulle förhud vara opraktiskt så förnedrar du också din gud som redan har gjort människan perfekt. Av praktiska skäl.
    Idioti..

  • Äldre 29 Dec 21:33
    #57
    Farau skrev 2012-12-26 10:47:21 följande:
    Det var ett himla tjat om renlighet och stympning !! Jag är omskuren pga. Medicinska skäl, och känner mig varken stympad eller i mindre behov av tvål och vatten. Det jag kan tillägga i den frågan ts ställde är att de tjejer, kvinnor jag haft sex med har inte sagt något negativt om min hudlösa kuk, tvärt om. Snarare att en av dem lagt lite stort fokus på att jag är omskuren hon kallade den för 'sin porrfilmskuk' ;))

    Haha, grattis! Har också varit med om liknande.
  • steb
    Äldre 24 Aug 07:52
    #58

    Helt otroligt att föräldrar låter könsstympa sina barn år 2013 utan att de ens fått tycka till. Hur kan män som alltid varit omskurna berätta vad som gäller här, låter mer som att man då måste försvara sig eftersom det ändå är kört.. Och kvinnor sen då, ni som klagar på orena män, kika under en kjol så lär ni spy.

  • Äldre 24 Aug 12:11
    #59

    Hur många män här som har förhuden kvar skulle vilja ta bort den? Inte så många antar jag, det är ju lätt att lösa som vuxen.
    Hur många av de som blivit av med sin förhud som barn skulle vilja ta bort den om de hade fått behålla den? Förmodligen inte så många de heller. Jag antar att själva idén med att ta bort den i barnstadiet är för att barnet inte kan protestera? Själv har jag förhuden kvar och tycker det är manlig könsstympning att skära bort den på barn. (troligen i ett naivt försök att hindra barnen från att onanera) 

  • Smarti­e
    Äldre 24 Aug 13:10
    #60

    Jag har aldrig haft sex med en omskuren man, så jag har inget att jämföra med. Har dock inget emot förhud, förstår inte dem som har så stora problem med det? Men självklart skulle jag aldrig rata en man för att han var omskuren. Däremot är jag emot omskärelse om det inte är av medicinska skäl och skulle aldrig göra det på mina egna barn.

  • Anonym (Olika­)
    Äldre 24 Aug 18:17
    #61

    Har varit med båda. Med omskurna visste jag inte hur jag skulle runka, var rädd för att ta i för hårt när det inte fanns någon förhud att dra i och att suga var också en ovanlig känsla .... som att suga på en klubba. Inget negativt alls men det är olika. 

     

  • Äldre 26 Aug 17:15
    #62

    Att snacka om hygien i sammanhanget är ju befängt. Har man dålig hygien så hjälper det inte att vara omskuren.

  • Äldre 27 Aug 05:24
    #63
    Radames skrev 2013-08-26 17:15:48 följande:
    Att snacka om hygien i sammanhanget är ju befängt. Har man dålig hygien så hjälper det inte att vara omskuren.
  • Anonym (utan tvekan­)
    Äldre 27 Aug 08:38
    #64
    Anonym (MAN 43) skrev 2012-06-25 18:08:44 följande:
    Vad gillar ni kvinnor bäst  omskurna kukar eller med förhud? 
    Berätta vilka erfarenheter ni har. 

     
    omskuren helt klart, allt annat känns ofräscht !
  • Äldre 24 Jan 01:31
    #65

    wow vad folk är okunniga... ska göra er en tjänst att själva läsa på. För det första vad folk gör med sina kroppar är upp till dem själva kan jag tycka... Sen vad den ena personen väljer för sig själv kan inte skada de andra. Om ni vill veta varför människor ens började skära bort förhuden så har det religös bakgrund ända bak till 600 bc. 

    Stäng tråd snälla, orkar inte tänka tanken att småbarn har åtkomst till sån här smörja! Dom tror detta är sunda åsikter av äldre människor från samhället, medans det är en enda stor cirkus...

Svar på tråden Omskuren eller inte