• Anonym (Kvinn­a)
    Äldre 12 Jul 11:48
    32803 visningar
    82 svar
    82
    32803

    Hur många orgasmer får ni under ett samlag?

    Som rubriken lyder.
    Jag har hunnit bli 40 och kan få upp till 10- 15 vaginala orgasmer. Samlag som minst varar i 30 min...  Efter samlaget fortsätter de en stund med små ryckningar oxå...
    Det har blivit snabbare att få en vaginal orgsam än för 5 år sedan.
    Är det något man kan ha byggt upp och tränat upp under åren? 
    Eller blir det så automatsikt ju äldre man blir? 

  • Svar på tråden Hur många orgasmer får ni under ett samlag?
  • Äldre 13 Jul 12:30
    #71
    Anonym (tanten) skrev 2012-07-13 10:58:52 följande:
    Jodå!
    Var påstod någon det?
    Je suis la salope d' Aynrand
  • Anonym (Kvinn­a) Trådstartaren
    Äldre 13 Jul 13:17
    #72
    glad i livet skrev 2012-07-13 10:43:59 följande:
    Jag kan få orgasm utan någon fysisk stimulans. Ex av att telefonen piper till (om jag först lärts upp att få orgasm av det...går att programmera sig till detta likt pavlovs hundar), eller av att andas, knipa, tänka. Viskar min älskade i mitt öra och ber mig komma så kan jag göra det på befallning om omständigheterna är de rätta.
    En kyss ger mig lätt orgasm, samma sak om jag får röra Hans kuk. Smeka mina bröst kan också ge mig orgasm. Det är skönt att kunna andas mig till orgasm ja.

    Sitter som sagt i hjärnan, och kräver en del ansträngning samt att koppla bort alla spärrar och bara vara i nuet.

    Porr ger mig inte den stimulansen. Behöver kontrollbiten för att det ska gå. Biten där jag lyder och visar hur duktig och väldresserad jag kan vara.         
    Jag tror dig! 

    De finns många varianter på sätt att få orgasm.
    Somliga har den kontrollen på sin kropp. Skrattande
  • Anonym (tante­n)
    Äldre 13 Jul 13:20
    #73
    Anton Chigurh skrev 2012-07-13 11:09:24 följande:
    Oavsett, så fick dom sin/sina orgasmer vid simulering av något slag, å fan inte under tiden dom handlade mjölk på Coop Forum. Eller ICA.

    En viss skillnad. Eller vad säger du. TANTEN ???

     
    Såja, såja, inte bli så upprörd! Simulering eller stimulering eller what ever så tycker JAG att det är åtminstone på gränsen till otäckt men det är ju vad JAG tycker, eller hur? Jag brukar bli nöjd och ganska slut efter 2-3 orgasmer så jag GISSAR att de som får 20-30 st efter varann inte får så särskilt starka men visst kan jag ha fel. Det har hänt förr
  • glad i livet
    Äldre 13 Jul 13:35
    #74
    Anonym (tanten) skrev 2012-07-13 13:20:01 följande:
    Såja, såja, inte bli så upprörd! Simulering eller stimulering eller what ever så tycker JAG att det är åtminstone på gränsen till otäckt men det är ju vad JAG tycker, eller hur? Jag brukar bli nöjd och ganska slut efter 2-3 orgasmer så jag GISSAR att de som får 20-30 st efter varann inte får så särskilt starka men visst kan jag ha fel. Det har hänt förr



    Jag kan ju bara prata för.mig själv och kan helt klart säga att när jag får tio och uppåt under en och samma session så varierar de i styrka. Många små, några mellan och sen brukar det avslutas med två tre rejäla som gör att jag däckar. De små är trevliga och sköna de med. Tjugo jättrstora på följd skulle nog få till följd att jag hamnade på mentalsjukhus. .

    Och som sagt vaginala, fontänorgasmer är vad jag föredrar. Och är kroppen slut är det ju bara att låta bli att få orgasm, svårare än så är det inte.
  • Äldre 13 Jul 15:40
    #75
    Anonym (tanten) skrev 2012-07-13 13:20:01 följande:
    Såja, såja, inte bli så upprörd! Simulering eller stimulering eller what ever så tycker JAG att det är åtminstone på gränsen till otäckt men det är ju vad JAG tycker, eller hur? Jag brukar bli nöjd och ganska slut efter 2-3 orgasmer så jag GISSAR att de som får 20-30 st efter varann inte får så särskilt starka

    men visst kan jag ha fel.

    Det har hänt förr
    Det var då själve fan va jag skall få skyll för att vara upprörd för jämnan, jag är hur jävla lugn som helst, det lovar jag dig, vore jag upprörd och skrev inlägg här på FL blev jag avstängd tre livstider, minst. Så du kan lägga ner ditt förbannade skitsnack om att jag är upprörd.

    Dessutom är det endast patetiska dönickar som anmärker på stavfel, syftningsfel och liknande, men det visste du säkert redan, Tanten...

    Och förresten...ja, du har fel. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (tante­n)
    Äldre 13 Jul 18:52
    #76
    Anton Chigurh skrev 2012-07-13 15:40:24 följande:
    Det var då själve fan va jag skall få skyll för att vara upprörd för jämnan, jag är hur jävla lugn som helst, det lovar jag dig, vore jag upprörd och skrev inlägg här på FL blev jag avstängd tre livstider, minst. Så du kan lägga ner ditt förbannade skitsnack om att jag är upprörd.

    Dessutom är det endast patetiska dönickar som anmärker på stavfel, syftningsfel och liknande, men det visste du säkert redan, Tanten...

    Och förresten...ja, du har fel. 
  • Anonym (hej)
    Äldre 13 Jul 19:25
    #77

    Svar på trådstartarens första inlägg:
    Håhå.. Dig skulle jag vilja ligga med :) 

  • Anonym (Kvinn­a) Trådstartaren
    Äldre 13 Jul 20:53
    #78
    Anonym (hej) skrev 2012-07-13 19:25:10 följande:
    Svar på trådstartarens första inlägg:
    Håhå.. Dig skulle jag vilja ligga med :) 
    Tyvärr det går inte.  Jag är upptagen! Glad
  • Eldvak­t
    Äldre 13 Jul 21:13
    #79

    Ibland 0, ibland 5. Helt beroende på vilken man som ligger i min säng och hur kåt jag är på honom.

  • Anonym (tante­n)
    Äldre 13 Jul 22:11
    #80
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-13 12:30:55 följande:
    Var påstod någon det?
    Haha, jodå var svaret på att jag läst vad du skrivit
  • Anonym (Dålig­a vibbar­)
    Äldre 13 Jul 22:18
    #81

    Noll. Har inte fått orgasm sen jag började med p-piller :( funderar på att testa rosenrot och se om det funkar.

  • Anonym
    Äldre 14 Jul 17:49
    #82

    Har aldrig fått orgasm av enbart penetrering utan måste smeka mig/bli smekt. Vore härligt att kunna få av enbart penetrering. Några tips?

Svar på tråden Hur många orgasmer får ni under ett samlag?