• Äldre 13 Jul 01:59
    22575 visningar
    172 svar
    172
    22575

    Har du en fetish? Tänder du extra på något?

    Tjena!

    Skriv gärna anonymt ifall du inte vill använda ditt riktiga nick!

    Alla har väl någonting man tycker om extra mycket? Vare sig det är något så enkelt som att partnern har städat eller att binda någon med läderremmar :D

    Är bara nyfiken på vad andra tycker är upphetsande, så:
    1. Vad tänder du på?
    2. Har du/kommer du att testa detta med någon?

    Vad tänder jag på:
    Det jag tänder på är hudkontakt (i studens hetta), alltså att känna sval/varm hud mot min.
    Detta har jag av någon anledning aldrig sagt till någon, jag vet inte om jag tycker att det är pinsamt (vilket det inte är) men jag tycker det är rät tläckert mer uniformer (inte vad som helst, men liksom auktoritäruniformer). Ser jag exempel på film och ser en man i ex. militär-/combatuniform så knäpper det till för mig. Även polis-/brandmansuniform är för mig rätt snyggt.
    Har jag/kommer jag att testa detta med någon:
    Absolut att jag kommer att testa med någon i framtiden, har ju rätt harmlösa saker jag tycker om :) Dock måste det vara med rätt person!

    Nyfiken!
    Nu ska vi inte döma varandra! 
  • Svar på tråden Har du en fetish? Tänder du extra på något?
  • Súdame­rika
    Äldre 13 Jul 02:03
    #1

    Du vet att det finns ca 100000 likadana trådar på FL? Som ett tips om du vill läsa fler menar jag, kör hårt.


    Förälskad och stolt fl-förlovad till J a d e d!
  • Anonym (RÅNAR­LUVA)
    Äldre 13 Jul 02:11
    #2
    1. Vad tänder du på?
    Jag har vanligtvis inga fetisher och vill helst inte bli förknippad med det ordet, men antar att jag har det.. 
    Jag har alltid fantiserat om att ha sex med män i uniformer, spelar ingen roll vad för uniform. Polis, marinsoldat, ordningsvakt, crossåkare osv. Men en speciell fantasi som jag haft riktigt länge och som måste gå i uppfyllelse någon gång under mitt liv är att ha sex med en man med rånarluva. Vill att han ska ha övertaget men samtidigt vara försiktig och romantisk, samtidigt som han är dominerande.

    2. Har du/kommer du att testa detta med någon?
    Jag kommer absolut testa detta med min pojkvän någon gång!

    (Lite kul att jag läste dina "önskemål" nu i efterhand och ser att våra är rätt lika, även jag som skrev i porrtråden. Ifall tjejer kikar på porr. Vi hade samma åsikter där gällande tjejernas stönande! Rätt kul att vi är lite lika.)

    Drömmer 
  • Äldre 13 Jul 12:04
    #3
    Súdamerika skrev 2012-07-13 02:03:41 följande:
    Du vet att det finns ca 100000 likadana trådar på FL? Som ett tips om du vill läsa fler menar jag, kör hårt.
    Jo jag vet, men jag ville gärna läsa någonting från början :) De flesta har flera sidor med inlägg. Velade lite innan jag skickade ut denna.
    Anonym (RÅNARLUVA) skrev 2012-07-13 02:11:17 följande:
    1. Vad tänder du på?
    Jag har vanligtvis inga fetisher och vill helst inte bli förknippad med det ordet, men antar att jag har det.. 
    Jag har alltid fantiserat om att ha sex med män i uniformer, spelar ingen roll vad för uniform. Polis, marinsoldat, ordningsvakt, crossåkare osv. Men en speciell fantasi som jag haft riktigt länge och som måste gå i uppfyllelse någon gång under mitt liv är att ha sex med en man med rånarluva. Vill att han ska ha övertaget men samtidigt vara försiktig och romantisk, samtidigt som han är dominerande.

    2. Har du/kommer du att testa detta med någon?
    Jag kommer absolut testa detta med min pojkvän någon gång!

    (Lite kul att jag läste dina "önskemål" nu i efterhand och ser att våra är rätt lika, även jag som skrev i porrtråden. Ifall tjejer kikar på porr. Vi hade samma åsikter där gällande tjejernas stönande! Rätt kul att vi är lite lika.)

    Drömmer 
    Haha, gud vad roligt :D Tror inte att jag har mött någon som tycker lika på den här punkten (eller som erkänner det). Håll i hatten, men jag vill inte heller riktigt förknippas med ordet "fetish" men det jag tänder på är ju lite av en fetish, haha.

    Tycker av någon anledning att dessa "dominerande" uniformer är hett, men även som du skrev crossåkare eller så :D
  • Anna Paulit­a
    Äldre 18 Aug 17:10
    #5

    Fetish är kanske att ta i, men jag går i gång ordentligt på män som är långa.


  • Äldre 18 Aug 17:28
    #6
    Cale skrev 2012-07-13 01:59:13 följande:
    Tjena!

    Skriv gärna anonymt ifall du inte vill använda ditt riktiga nick!

    Alla har väl någonting man tycker om extra mycket? Vare sig det är något så enkelt som att partnern har städat eller att binda någon med läderremmar :D

    Är bara nyfiken på vad andra tycker är upphetsande, så:
    1. Vad tänder du på?
    2. Har du/kommer du att testa detta med någon?

    1. Jag tänder på väldigt många olika saker. Av de sakerna som är lite mer udda: läder/skinndetaljer (typ handskar, halsband, inte hela dräkter), välklädda herrar i kostym, bondage, pet play, bli biten och bitas.
    2. Alla ovanstående saker har jag testat. Det finns saker jag skulle vilja testa jag inte har skrivit om, men det fantasier jag tror är vanligare (flera partners osv).
  • Äldre 18 Aug 22:27
    #7

    Jag tänder på att visa upp mina bröst eller mitt underliv. Har därför en blogg där den som vill kan titta och läsa.

  • Anonym
    Äldre 18 Aug 23:48
    #8
    Anonym skrev 2012-08-18 16:45:28 följande:
    Hej,

    Såg en webbsida som är ny som verkar mer seriös än flera "porriga" fetish forum..
    kanske värd att testa :)
    www.fetishforum.se

    Där kan man nog både skriva och diskutera spännande fetisher..ÄNTLIGEN säger jag bara 
    Jag tror det är svårt att samla alla på ett ställe för det finns så många olika. Oftast blir det nog så istället att BDSM "dominerar" och tar över hela siten
  • Anonym (EnPer­son)
    Äldre 19 Aug 15:08
    #9
    Anonym skrev 2012-08-18 23:48:34 följande:
    Jag tror det är svårt att samla alla på ett ställe för det finns så många olika. Oftast blir det nog så istället att BDSM "dominerar" och tar över hela siten
    Jag trodde jag var den enda som märkt av det... och tyckt att det var trist, antagligen därför att jag inte är särskilt intresserad av just mainstream BDSM (bondage och brutalt sex, med väldigt likriktade roller), och blir rätt trött på hypen (vilken ofta verkar dra till sig nya personer, för att det är så "coolt och alternativt". yeah.)


    _

    1. Vad tänder du på?

    Crossdressing (av alla kön, bör tilläggas), blyghet, "public affections" (dvs, grovt uttryckt så gillar jag att ta på min partner bland folk, inte så att folk direkt märker det, utan mer för att det finns en risk där), jag gillar även att behandla min partner som en trofé, ett slags ägandeskap samtidigt som det på många nivåer handlar om tillbedjan, en önskan om att få partnern att känna sig vacker och speciell. Tycker om att ha koppel på min partner (vilket då INTE har att göra med bondage, utan är symboliskt). Socialt dominant, antar jag.

    Den sociala biten är alltså viktigast för mig. Att bygga upp stämningen länge i förväg. Själva sexet ser jag hellre som omväxlande, på sätt och vis föredrar jag att inleda akten som dominant, tills min partners lust rinner över och rollerna byts.

    2. Har du/kommer du att testa detta med någon?
    Det hoppas jag verkligen. Någon gång, med någon som skulle uppskatta det lika mycket som jag. Det är faktiskt något jag längtar efter väldigt mycket.

    Jag försökte lägga in lite sådant i mitt förra nära förhållande (just nu i ett distansförhållande) men min partner... tenderade att prata nedlåtande om de här sortens relationer INNAN hon visste vad jag gillade, så jag vågade inte riktigt ta upp det.
  • EvilEy­e
    Äldre 19 Aug 15:52
    #10

    Unga, undergivna tjejer.


    Twisted mind.. beware.
  • Anonym
    Äldre 19 Aug 16:32
    #11

    lång vackra tjejer med snygg fötter (OBS ej små=)  =). Jag är la inte direkt ensam om det?=) 

Svar på tråden Har du en fetish? Tänder du extra på något?