• Äldre 14 Jul 20:40
    43895 visningar
    1082 svar
    1082
    43895

    Vi som plussade i juli-12!

    Hej, tänkte att här kan alla vi som plussat i juli samlas för att prata om allt som man vill prata om. Ja, självklart är även andra välkomna i tråden!

    För mig är det första barnet, men vore trevligt om alla oavsett hur många barn man har är med och delar med sig av sina funderingar, erfarenheter, tankar mm.

  • Svar på tråden Vi som plussade i juli-12!
  • 91jen
    Äldre 14 Jul 21:48
    #1

    Sparar! har plussat svagt i onsdags och torsdags, ska kolla imorgon bitti igen!

  • Äldre 14 Jul 22:02
    #2

    Plussade 2:a juli med första barnet och håller alla tummar och tår för att den lille vill stanna kvar där inne :)!

  • Äldre 14 Jul 22:48
    #3

    Hihi, vad roligt att vi redan är tre stycken!

    Hoppas du får ett starkare imorgon 91jen!

    Sen hoppas vi på att alla små vill stanna kvar tills det är dags!

  • Äldre 15 Jul 09:07
    #4

    Hej på er tjejer! Hoppar in här jag med. Barn nr 5 ska vi ha. Undrar hur reaktionerna blir. Fast dom flesta har frågat i snart 6 månader när nästa kommer )

  • Äldre 15 Jul 09:15
    #5

    Jag tror att jag plussade nu imorse!!! Kan inte tro att det är sant!! Hoppas det inte är spökstreck! Svagt är det. Testlagrets tester med.. så liite skraj är jag att det inte är på riktigt.. Obestämd


    vittsomsocker.blogspot.com - 4 barns mamman med 5 barn
  • 91jen
    Äldre 15 Jul 09:21
    #6

    Jag testade med testlagrets. Fick starkare positivt i onsdags och torsdags än idag! Förstår inte. Jag avvaktar i den här tråden ett par dagar till!

  • Äldre 15 Jul 09:42
    #7

    Jag har ett digitalt hemma men jag vill inte riktigt använda den...ifall det inte stämmer.

  • satirn­ine
    Äldre 15 Jul 10:53
    #8

    Hej!
    Nu kommer jag också, så roligt att jag fick bli en del av den tråden jag suktat efter.
    Har precis testat mig och jag är gravid! Helt otroligt eftersom det är första försöket, har inte ens fått första mensen efter pillerstopp. Skrattande 
    Känner mig så skakig och nervös. Mår ännu mer illa nu än innan.
    Ska åka och köpa små strumpor och slå in i ett paket och ge till sambon när han kommer hem från jobbet.

    Någon som kan räkna ut när jag har BF?

    Tog sista pillret 22 juni.
    Hade starkast på ÄL stickan 4 juli.
    Sex 2,3 och 5 juli.
    BIM 16 juli. 

    Gravid 


    ♥ Första försöket efter pillerstopp ♥ ÄL 4 juli ♥ BIM 18 juli ♥
  • Äldre 15 Jul 10:56
    #9

    Hej!

    Jag hoppar in här också. :)

    Har sedan tidigare en flicka född i feb -10 och är beräknad till den 19 mars.

    Från det att jag slutade med ppiller tog det sex veckor! Snabbt för oss.

    Denna gången av grav ska jag njuuuuuuta och inte oroa mig.

    Kram

  • Äldre 15 Jul 11:21
    #10
    satirnine skrev 2012-07-15 10:53:20 följande:
    Hej!
    Nu kommer jag också, så roligt att jag fick bli en del av den tråden jag suktat efter.
    Har precis testat mig och jag är gravid! Helt otroligt eftersom det är första försöket, har inte ens fått första mensen efter pillerstopp. Skrattande 
    Känner mig så skakig och nervös. Mår ännu mer illa nu än innan.
    Ska åka och köpa små strumpor och slå in i ett paket och ge till sambon när han kommer hem från jobbet.

    Någon som kan räkna ut när jag har BF?

    Tog sista pillret 22 juni.
    Hade starkast på ÄL stickan 4 juli.
    Sex 2,3 och 5 juli.
    BIM 16 juli. 

    Gravid 
    Samma här, hann heller aldrig få någon mens, enligt barnmorskan jag pratade med så trodde hon jag blivit gravid 2-3 dagar efter jag slutat med pillerna... snabba ryck här :)! Hoppas den lilla/lille vill stanna där inne :D!!
Svar på tråden Vi som plussade i juli-12!