• MammaTillEnStjärna

    Marsbebis 2013

    Hej,

    Här samlas vi från tråden www.familjeliv.se/Forum-2-113/m65586885.html men självklart är Du som ny välkommen också!

    Här delar vi med oss av vår underbara resa från plusset till beräknat förlossningsdatum (och kanske längre?).

    Startar även en ny BF-lista för oss som följs åt     
             

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-20 09:44
    BF-listan
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m65849625.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-31 08:17
    Bildtråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m65981602.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-05 13:03
    Presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m66526219.html

  • Svar på tråden Marsbebis 2013
  • Delfinis

    här har illamåendet släppt...hoppas det inte är ett dåligt tecken...??
    mått bra de 2 senaste dagarna och är inte lika trött...

  • Hokuspokusan

    För mig brukar det vara borta 1-4 dagar och kommer tillbaka. Blir glad varje gång det kommer tillbaka :D 
    Vissa dagar mår man bättre än andra :) Så länge du inte blöder eller får väldigt ont skulle jag inte oroa mig :) 

  • Delfinis
    Hokuspokusan skrev 2012-08-06 14:39:35 följande:
    För mig brukar det vara borta 1-4 dagar och kommer tillbaka. Blir glad varje gång det kommer tillbaka :D 
    Vissa dagar mår man bättre än andra :) Så länge du inte blöder eller får väldigt ont skulle jag inte oroa mig :) 
    ok..tänk att man kan sakna illamåendet;)kankse skall njuta...
    har haft lite ont men man skall väll ha riktigt ont om det skall var något va?
    ingen tecken på blödning finns  som tur är..
  • Cantaton
    ankiden skrev 2012-08-06 14:20:25 följande:
    Varit på inskrinving hos Bm idag, bebisen är beräknad till den 8 mars ist för 12:e=) Men allt kan ju ändras på UL vecka 13=) Längtar tils vi får höra bebisens hjärtljud o se den lilla filuren=)
    Skrattande
    Mysigt! Min mamma sa att jag var beräknad 8 mars Enligt BM är vår lill* beräknad till 9:e.
    ensam111 skrev 2012-08-06 14:30:36 följande:
    Jag hoppar in här:)
    Väntar andra barnet och är beräknad till den 3mars.
    Grattis och välkommen!
    Delfinis skrev 2012-08-06 14:34:36 följande:
    här har illamåendet släppt...hoppas det inte är ett dåligt tecken...??
    mått bra de 2 senaste dagarna och är inte lika trött...
    Jag har också haft en del lättsammare dagar illamåendemässigt - i vecka 9. Jag bara tackade och tog emot

     
  • Hoomlan

    Hemma! Lycka, är beräknad till den 14:e mars istället för den 11:e nu! Åååh är i v. 8+4. :) Svärfar vet nu med han sa bara "nu igen?" haha! Kommer en bild på bild tråden, det är ingen bra bild, men det är en bild på min bebis Åååh så glad jag är för att ha fått sett pyret! :D 


    hoomlan.vimedbarn.se/ - Mama till Neo ♥
  • MS87

    Grattis hoomlan!! Gjorde de ett ul utanpå magen? Längtar till ul på onsdag - hoppas bara de kan se nåt, kommer vara i vecka 7+3 då..

  • Hoomlan
    MS87 skrev 2012-08-06 15:15:58 följande:
    Grattis hoomlan!! Gjorde de ett ul utanpå magen? Längtar till ul på onsdag - hoppas bara de kan se nåt, kommer vara i vecka 7+3 då..
    ja det gjorde dom, eftersom dom trodde jag var i vecka 12-14 någonstans haha! :) Glad att jag slapp vaginalt, usch hatar den känslan när dom kör upp den där staven! 
    hoomlan.vimedbarn.se/ - Mama till Neo ♥
  • Cantaton
    Hoomlan skrev 2012-08-06 14:56:41 följande:
    Hemma! Lycka, är beräknad till den 14:e mars istället för den 11:e nu! Åååh är i v. 8+4. :) Svärfar vet nu med han sa bara "nu igen?" haha! Kommer en bild på bild tråden, det är ingen bra bild, men det är en bild på min bebis Åååh så glad jag är för att ha fått sett pyret! :D 
    Oooh, vad mysigt!

     
Svar på tråden Marsbebis 2013