• MammaTillEnStjärna

    Marsbebis 2013

    Hej,

    Här samlas vi från tråden www.familjeliv.se/Forum-2-113/m65586885.html men självklart är Du som ny välkommen också!

    Här delar vi med oss av vår underbara resa från plusset till beräknat förlossningsdatum (och kanske längre?).

    Startar även en ny BF-lista för oss som följs åt     
             

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-20 09:44
    BF-listan
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m65849625.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-31 08:17
    Bildtråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m65981602.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-05 13:03
    Presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m66526219.html

  • Svar på tråden Marsbebis 2013
  • leksakslådan

    Tänkte eg inte hoppa in Fb-gruppen. Men nu är det lite väl lite aktivitet här så jag har skickat en vänförfrågan till dig Angelica. Emma Gusavson hetr jag.

  • Natte90

    jag har följt er från start men inte vågat ge mig till känna men nu finns det ju inget att följa! :P vill någon lägga till mig också på fb ? :D nathalie anderberg i Helsingborg, tror inte det finns någon mer än mig.

    jag är gravid med mitt första barn, är 22 år och lever ihop med min sambo och vår hund. i december blir vi man och hustru, han gjorde världens sötaste frieri för några veckor sen. lever verkligen i en

    dröm känns det som. nästan så man börjar bli rädd att det är för bra för att vara sant .

  • Cantaton
    Natte90 skrev 2012-09-27 10:25:40 följande:
    jag har följt er från start men inte vågat ge mig till känna men nu finns det ju inget att följa! :P vill någon lägga till mig också på fb ? :D nathalie anderberg i Helsingborg, tror inte det finns någon mer än mig.

    jag är gravid med mitt första barn, är 22 år och lever ihop med min sambo och vår hund. i december blir vi man och hustru, han gjorde världens sötaste frieri för några veckor sen. lever verkligen i en
    dröm känns det som. nästan så man börjar bli rädd att det är för bra för att vara sant .
    Välkommen Och roligt med kommande bröllop!!
  • harkrank
    Cantaton skrev 2012-09-27 09:50:38 följande:
    Det finns rätt många med det namnet... Vem ska vi leta efter? :)
    Haha ja de är väldigt vanligt.. Vad var det du hette så kanske jag kan adda dig istället? annars har jag en bild där jag står med brun fleece och blå himmel bakom.. :)
  • Cantaton
    harkrank skrev 2012-09-27 11:31:11 följande:
    Haha ja de är väldigt vanligt.. Vad var det du hette så kanske jag kan adda dig istället? annars har jag en bild där jag står med brun fleece och blå himmel bakom.. :)
    från Gbg?
  • Ijustwannabegod
    Cantaton skrev 2012-09-27 10:01:00 följande:
    från Falkenberg?

    Nej, Varberg! :)
  • Laliii
    Natte90 skrev 2012-09-27 10:25:40 följande:
    jag har följt er från start men inte vågat ge mig till känna men nu finns det ju inget att följa! :P vill någon lägga till mig också på fb ? :D nathalie anderberg i Helsingborg, tror inte det finns någon mer än mig.

    jag är gravid med mitt första barn, är 22 år och lever ihop med min sambo och vår hund. i december blir vi man och hustru, han gjorde världens sötaste frieri för några veckor sen. lever verkligen i en
    dröm känns det som. nästan så man börjar bli rädd att det är för bra för att vara sant .

    Vad roligt :) Välkommen & grattis! Mysigt med bröllop, jag & maken gifte oss den 7/7 iår och den 6/7 fick reda på att vi oplanerat var gravida :)

    Kom gärna in i vår första barnet med BF mars 2013 tråd med: http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/marsmammor-123272/forum/m65709667.html 
    25 år, Stockholm, Gift, Första Barnet & BF 9/3-2013 - alisagonzalez.se
  • MammaTillEnStjärna

    Grejen med FL är ju att man kan vara anonym, det funkar ju inte på FB...

    Kan Ni i gruppen på FB gå in på varandras profiler och bilder?

Svar på tråden Marsbebis 2013