• Anonym
    Äldre 30 Jul 16:39
    4184 visningar
    25 svar
    25
    4184

    Är det avtändande om killen säger åt dig att visa klittan?

    Blir du avtänd av att killen säger åt dig att visa klitoris?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det avtändande om killen säger åt dig att visa klittan?
  • lille Birger
    Äldre 30 Jul 20:33
    #11
    Kjellgren skrev 2012-07-30 20:28:29 följande:
    Han sliter förstås av dem med tänderna, fylld av djurisk lusta!
    Trodde, baserat på kommentarerna i denna tråden: www.familjeliv.se/Forum-9-191/m57385719.html , inte att kvinnor uppskattade det.
  • Queeni­e70
    Äldre 30 Jul 20:36
    #12
    Ernst Hugo skrev 2012-07-30 18:33:19 följande:
    Är man mentalt handikappad oavsett situation om man säger så? *nyfiken*



    Jag misstänker det stark ja. Om detta som här alltså sägs till en påklädd kvinna som en invit till sexuellt umgänge!
  • Ernst Hugo
    Äldre 30 Jul 20:41
    #13
    Queenie70 skrev 2012-07-30 20:36:17 följande:


    Jag misstänker det stark ja. Om detta som här alltså sägs till en påklädd kvinna som en invit till sexuellt umgänge!

    Nu skrev jag avsiktligt "oavsett situation" vilket innebär att det kanske sägs lite annorlunda när båda är nakna te.x.. För mig finns det tydligare tecken på mentala handikapp.
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • lille Birger
    Äldre 30 Jul 21:30
    #14
    Queenie70 skrev 2012-07-30 20:36:17 följande:
    Jag misstänker det stark ja. Om detta som här alltså sägs till en påklädd kvinna som en invit till sexuellt umgänge!
    Hmm ja på ett sätt känns det lite konstigt; typ som att tjejen bara ska dra ned gylfen och visa själva klitoris istället för att ta av sig på hela kroppen.
  • giftfr­i
    Äldre 30 Jul 21:52
    #15
    lille Birger skrev 2012-07-30 21:30:55 följande:
    Hmm ja på ett sätt känns det lite konstigt; typ som att tjejen bara ska dra ned gylfen och visa själva klitoris istället för att ta av sig på hela kroppen.
    Alla har vi våra hang ups Skrattande Är det eg nån skillnad på att vara fixerad vid klittan vs ett par bröst.., eller händer, fötter, häcken, högklackat elller vad et nu kan vara..  
    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • lille Birger
    Äldre 30 Jul 22:51
    #16
    giftfri skrev 2012-07-30 21:52:01 följande:
    Alla har vi våra hang ups Skrattande Är det eg nån skillnad på att vara fixerad vid klittan vs ett par bröst.., eller händer, fötter, häcken, högklackat elller vad et nu kan vara..  
    Det var precis min tanke när hon skrev att den som frågar efter klitorisvisning är mentalt handikappad. Det uttalandet tar ju inte alls hänsyn till att alla har sina preferenser.

    Dock kan ju den klitorisintresserade killen vara lite schysst och bara säga att han vill se henne naken, då får han ju se klitoriset på köpet.
  • Queeni­e70
    Äldre 30 Jul 23:14
    #17
    lille Birger skrev 2012-07-30 22:51:41 följande:
    Det var precis min tanke när hon skrev att den som frågar efter klitorisvisning är mentalt handikappad. Det uttalandet tar ju inte alls hänsyn till att alla har sina preferenser.

    Dock kan ju den klitorisintresserade killen vara lite schysst och bara säga att han vill se henne naken, då får han ju se klitoriset på köpet.



    Det är inte en eventuell hangup som renderar stämpeln som retarderad, utan själva approachen som ju måste tyda på nåt slags socialt handikapp !
  • lille Birger
    Äldre 31 Jul 01:24
    #18
    Queenie70 skrev 2012-07-30 23:14:18 följande:
    Det är inte en eventuell hangup som renderar stämpeln som retarderad, utan själva approachen som ju måste tyda på nåt slags socialt handikapp !
    Är det, som jag insinuerade i min förra kommentar, mer artigt att be om en helnaken kvinna än att fråga specifikt om klittan?
  • Queeni­e70
    Äldre 31 Jul 09:06
    #19
    lille Birger skrev 2012-07-31 01:24:31 följande:
    Är det, som jag insinuerade i min förra kommentar, mer artigt att be om en helnaken kvinna än att fråga specifikt om klittan?



    Man får väl liksom jobba sig fram stegvis!
  • lille Birger
    Äldre 31 Jul 10:30
    #20

    Kille kanske själv kan hjälp till genom att


    kavla upp kjolen dra av trosorna med munnen
  • Anonym (Laliq­ue)
    Äldre 31 Jul 10:33
    #21

    Haha, jag hade aldrig kunnat tända på en kille som säger "klitta" ens.

    Förknippas bara med målbrottshesa vrålapor från högstadiet och fotbollsfans på stan som låter WÖ-ÖÖ-ÖÖH!

    Men kan man inte stava till finess så får man väl göra så gott man begriper, antar jag.

  • giftfr­i
    Äldre 31 Jul 10:38
    #22

    Sex med finess är tråkigt, det ska vara hett, vått, å djuriskt ohämmat, finess kan få dom hållas med på film..


    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • FIame
    Äldre 31 Jul 10:41
    #23
    lille Birger skrev 2012-07-30 22:51:41 följande:
    Det var precis min tanke när hon skrev att den som frågar efter klitorisvisning är mentalt handikappad. Det uttalandet tar ju inte alls hänsyn till att alla har sina preferenser.

    Dock kan ju den klitorisintresserade killen vara lite schysst och bara säga att han vill se henne naken, då får han ju se klitoriset på köpet.
    Tänk om mannen inte vill se resten av tjej-kroppen då. Han vill bara se klitoris. Inget annat. Klitoris=bra, kanske relation är möjlig.
  • giftfr­i
    Äldre 31 Jul 10:44
    #24
    FIame skrev 2012-07-31 10:41:32 följande:
    Tänk om mannen inte vill se resten av tjej-kroppen då. Han vill bara se klitoris. Inget annat. Klitoris=bra, kanske relation är möjlig.
    Då får du känna dig utvald å vara stolt över att du förmodligen träffat en väldigt unik å ovanlig person Skrattande
    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • lille Birger
    Äldre 31 Jul 10:54
    #25
    FIame skrev 2012-07-31 10:41:32 följande:
    Tänk om mannen inte vill se resten av tjej-kroppen då. Han vill bara se klitoris. Inget annat. Klitoris=bra, kanske relation är möjlig.
    Nog tror jag att många killar är bra på att negligera just klitoriset, men jag tror även att de flesta kvinnor skulle känna sig kränkta av att killen inte vill se resten.
Svar på tråden Är det avtändande om killen säger åt dig att visa klittan?