• Anonym (Kaffedraken)

    Tablett identifiering

    hittade en tablett i sambons toa ,liten rund vit tablett de står SL på ena sidan och 10 på andra sidan..kan inte hitta den på fass.
    vad kan de vara för nått? 

  • Svar på tråden Tablett identifiering
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (MISSTÄNKER) skrev 2012-07-31 20:26:05 följande:
    hittade en tablett i sambons toa ,liten rund vit tablett de står SL på ena sidan och 10 på andra sidan..kan inte hitta den på fass.

    vad kan de vara för nått? 



    Kan det inte vara stesolid 10 mg? Skulle kunna vara.... Bild borde finnas på fass
  • Anonym (Kaffedraken)

    har tittat på den i fass den ser inte ut så, smular lätt oxå alltså tabletten

  • Anonym (Kaffedraken)

    Nope. Jag hade fel... Men Fass har ju som sagt var tablettidentifieringsfunktion. Men den kan ju vara köpt utomlands. Vad misstänker du själv?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Smular lätt. Hm. Kanske någon form av munlöslig tablett? Finns ju en hel del sånna som inte är konstiga. Men 10 borde ju stå för någon form av styrka tänker jag.Fast det måste ju inte vara så... Bokstäverna måste inte ha med namnet att göra har jag kommit fram till efter att ha tittat på lite foton på Fass.

  • Anonym (Kaffedraken)

    den låg på golvet i toan, söker jag på nätet SL 10 Tablett så kommer de upp dbol..kan flera olika tabletter ha samma namn?

Svar på tråden Tablett identifiering