• Anonym (Smisk­)
    Äldre 6 Aug 03:48
    20882 visningar
    96 svar
    96
    20882

    Smisk

    Är jag ensam om att tända på att få smisk? Lite lagom men utan att få blåmärken.

  • Svar på tråden Smisk
  • Äldre 6 Aug 07:25
    #1

    Lite lagom smisk medan du har lite lagom sex? Intressant koncept.


    Färdig med dig? Jag kommer aldrig att bli färdig med dig.
  • Anonym (Smisk­) Trådstartaren
    Äldre 6 Aug 07:35
    #2

    Lagom sex? Med lagom smisk menar jag inga blå hand avtryck och inte kunna sitta ner. Vad som är lagom beror väl på vad man tycker om därför formulerade jag det så.

  • Äldre 6 Aug 08:17
    #3
    Anonym (Smisk) skrev 2012-08-06 07:35:14 följande:
    Lagom sex? Med lagom smisk menar jag inga blå hand avtryck och inte kunna sitta ner. Vad som är lagom beror väl på vad man tycker om därför formulerade jag det så.
    Just det.
    Färdig med dig? Jag kommer aldrig att bli färdig med dig.
  • Anonym (smisk­ate)
    Äldre 6 Aug 09:09
    #4

    till TS hade gärna gett dig lite smisk.

  • glad i livet
    Äldre 6 Aug 09:50
    #5

    MIn tanke är att ju mer smisk man får desto mer vill man ha.. ja, till sin egen gräns då.

  • Äldre 6 Aug 11:25
    #6

    Tror jag kanske tänder på smisk men vet inte. Jag gillar att få en dask på rumpan, vilket min kille gjort några gånger. Jag tror dock han tänder på smisk  med något redskap eller i alla fall vill prova det, då han drar lite "gliringar" om det. Alltid spännande att ha nya saker sparade att prova och se fram emot.

    I annat fall tänder jag på ganska hårt sex med styptag, bli hållen i håret etc. Och min tanke är att smisk blir samma känsla.

  • Micke1­968
    Äldre 6 Aug 11:28
    #7

    Såg en kvinna på prideparade, dansade i bar överkropp, läder å blottade skinkor som hade blåmärken efter rejält med smisk såg det ut som .-)

  • Äldre 6 Aug 12:46
    #8

    Tänder på att få smisk kombinerat med njutning men inte som bestraffning och inte hårdhänt.


    Naughty by nature
  • glad i livet
    Äldre 6 Aug 14:39
    #9
    Agridulce skrev 2012-08-06 12:46:46 följande:
    Tänder på att få smisk kombinerat med njutning men inte som bestraffning och inte hårdhänt.



    Håller med om att smisket ska vara en belöning. Till för njutning.
  • Äldre 6 Aug 16:52
    #10

    Du är verkligen inte ensam om det jag tycker det är extremt upphetsande att ge smisk.

Svar på tråden Smisk