• Anonym (Smisk­)
    Äldre 6 Aug 03:48
    20887 visningar
    96 svar
    96
    20887

    Smisk

    Är jag ensam om att tända på att få smisk? Lite lagom men utan att få blåmärken.

  • Svar på tråden Smisk
  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 9 Sep 16:52
    #81

    Behöver inte spela något man är! Haha

  • Ugflic­kan
    Äldre 9 Sep 18:41
    #82

    Välkommna

    tpe.blogg.se 

  • Anonym (Busig­)
    Äldre 22 Jan 16:05
    #83
    Anonym (straffad) skrev 2012-09-07 20:31:00 följande:
    Min kille skulle handla och ordna maten idag. När han kom hem och hade packat upp o skulle skala potatis så ropade han på mig att jag skulle komma, för han hade något att visa mig. Trodde att nu blir det en rejäl smiskomgång för det har han förvarnat om igår, men det var att de hade haft ingefära på extrapris så han hade passat på att köpa en rejäl bit, bara för att ha lite på lager o tyckte att jag skulle prova det nu en stund före middagen, som lite uppvärmning inför kvällssmisket. Så han skalade en bit och skar till så den blev lite lagom spetsig men avrundad i toppen o så fick jag dra ned brallan så han kunde sätta in den i rumpan. O skulle ha den till middagen var klar sa han. Aldrig fått testa förut, men fan vad det svider med ingefära i rumpan. 

     
    Usch.....  fick som straff en gång med en annan kille ha ingerfära i slidan, och det var bara snack om några minuter, kommer inte ihåg exakt hur många. Men det sved så jag bara grät...  kommer aldrig gå med på det igen!!!
  • Äldre 22 Jan 16:08
    #84

    Smisk och sånt är trevligt.... med rätt person:-P


    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 22 Jan 17:52
    #85
    Anonym (Busig) skrev 2013-01-22 16:05:18 följande:
    Usch.....  fick som straff en gång med en annan kille ha ingerfära i slidan, och det var bara snack om några minuter, kommer inte ihåg exakt hur många. Men det sved så jag bara grät...  kommer aldrig gå med på det igen!!!
    Slidan kanske är känsligare jag vet inte. Jo nog sved det, rent infernaliskt. hade den väl i praktiken bara kanske 5-7 min, men det räckte mer än väl. Kan ju tillägga att smisket efter middagen sedan bet än värre än vanligt det med. 
     
  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 22 Jan 17:54
    #86

    Kan också tillägga att jag aldrig testat i slidan. Han får inte ge mig sådana straff, vi har begränsat det tillåtna till rumpan. 

  • Anonym (Busan­)
    Äldre 22 Jan 18:05
    #87

    Har aldrig provat ingefära.... dock har jag fått liniment och tigerbalsam på venusberget och i ljumskarna samt på e yttre blygdläpparna.... spännande......

  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 22 Jan 18:21
    #88
    Anonym (Busan) skrev 2013-01-22 18:05:04 följande:
    Har aldrig provat ingefära.... dock har jag fått liniment och tigerbalsam på venusberget och i ljumskarna samt på e yttre blygdläpparna.... spännande......
    Jo har också fått testa tigerbalsam, på rumpan då. Sedan om man kan kalla det spännande, är väl mer spännande innan när man undrar hur det skall kännas.
  • Anonym (Busan­)
    Äldre 22 Jan 18:23
    #89
    Anonym (straffad) skrev 2013-01-22 18:21:32 följande:
    Jo har också fått testa tigerbalsam, på rumpan då. Sedan om man kan kalla det spännande, är väl mer spännande innan när man undrar hur det skall kännas.

    På rumpan känns det nog inte så mycket Känns mer på blygdläpparna
  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 22 Jan 18:27
    #90
    Anonym (Busan) skrev 2013-01-22 18:23:37 följande:

    På rumpan känns det nog inte så mycket Känns mer på blygdläpparna
    Gör det helt säkert. Men det känns rätt bra på rumpan också. Fick sedan pisk också när rumpan blivit "uppvärmd" som han kallade det, med rotting. Det kändes, det vill jag lova.
  • Anonym (Busan­)
    Äldre 22 Jan 18:38
    #91

    Rottingen har jag inte vågat mig på ännu... Heheh den är läskig:-P

  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 22 Jan 18:53
    #92
    Anonym (Busan) skrev 2013-01-22 18:38:02 följande:
    Rottingen har jag inte vågat mig på ännu... Heheh den är läskig:-P
    Mmm, det är ett av de värsta redskapen att bli straffad med, men jag får hård smisk och VILL ha hård smisk av min kille. Enda begränsningen han har är egentligen att ge mig straff på rumpan och att det inte får bli andra skador än blåmärken då. Sedan blir det ju lite hudflängt också, det kan man ju inte komma ifrån, lite röda ränder av rottingen, men det är vi överens om att det är ok, men han får inte slå så det börjar blöda.

     
  • Anonym
    Äldre 22 Jan 19:08
    #93

    Har just upptäckt att min tjej går igång ordentligt på lite smisk. Hade jag ingen aning om efter 15 år tillsammans. Att jag lyckats missa det för det är ju riktigt trevligt på rätt nivå. Hon lyser upp som en sol när jag förklarar att det är dags i kväll för att lägga upp rumpan i mitt knä. Kul att dominera henne också och man märker att hon gillar det. Jag är egentligen inte så dominant, men har fått skärpa till mig på den fronten. 

  • Anonym (Busan­)
    Äldre 22 Jan 19:13
    #94
    Anonym skrev 2013-01-22 19:08:08 följande:
    Har just upptäckt att min tjej går igång ordentligt på lite smisk. Hade jag ingen aning om efter 15 år tillsammans. Att jag lyckats missa det för det är ju riktigt trevligt på rätt nivå. Hon lyser upp som en sol när jag förklarar att det är dags i kväll för att lägga upp rumpan i mitt knä. Kul att dominera henne också och man märker att hon gillar det. Jag är egentligen inte så dominant, men har fått skärpa till mig på den fronten. 

    Alltid om man kan hitta lite nya saker för att krydda livet Tips gå med i Darkside så kan du få massor med tips Går att vara med som ett par också
  • Anonym (straf­fad)
    Äldre 22 Jan 19:15
    #95
    Anonym skrev 2013-01-22 19:08:08 följande:
    Har just upptäckt att min tjej går igång ordentligt på lite smisk. Hade jag ingen aning om efter 15 år tillsammans. Att jag lyckats missa det för det är ju riktigt trevligt på rätt nivå. Hon lyser upp som en sol när jag förklarar att det är dags i kväll för att lägga upp rumpan i mitt knä. Kul att dominera henne också och man märker att hon gillar det. Jag är egentligen inte så dominant, men har fått skärpa till mig på den fronten. 
    Så kul att höra när man kan upptäcka nya sätt att ha skönt tillsammans efter så många år. Lycka till, och var inte för snäll, hon har nog förtjänat lite smisk, egentligen... haha. Bara ni är överens om nivån.
  • Anonym
    Äldre 22 Jan 19:56
    #96

    Jag har nog alltid varit alldeles för mjäkig i sängen och har nog aldrig lyckats tillfredsställa henne egentligen. Har väl märkt att hon gillat lite hårdare tag, men inte såååå väldigt. Hon har väl inte heller varit så tydlig med att hon gillat det så mycket. Vi kör mjuksex också, men det är härligt att varva med hårda tag. Hon säger att hon får skönare orgasmer när hon är bunden eller när jag håller ett strypgrepp. Favoriten är när hon står på alla fyra och svankar allt vad hon orkar när jag håller ett kraftigt tag i håret. Gärna ordentliga smällar på skinkan med handflatan. Smisket är ett perfekt sätt att bygga upp rätt upphetsning, men jag skulle nog inte klara att smiska på henne för hårt. Vi får väl se vart gränsen går Härligt att det alltid finns mer att upptäcka tillsammans.

Svar på tråden Smisk