• Anonym (frihe­t)
    Äldre 25 Aug 10:15
    14303 visningar
    65 svar
    65
    14303

    Nakenbad

    Har du någon gång varit på ett nakenbad och badat naken med andra "okända"

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-25 10:18
    Tjej alternativet "Nej" skall vara:
    Nej, Men skulle kunna tänka mig att gå på ett nakenbad

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-25 10:19
    Skriv gärna en kommentar om varför du röstat som du gjorde.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Nakenbad
  • Äldre 25 Aug 10:21
    #1
    Anonym (frihet) skrev 2012-08-25 10:15:04 följande:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-25 10:19
    Skriv gärna en kommentar om varför du röstat som du gjorde.
    Någon gång om året försöker jag få med det.
    Det är så fritt och härligt att se alla nakna människor och att dom också ser mig. 
  • Anonym
    Äldre 25 Aug 10:35
    #2

    Jag har nakenbadat med människor jag träffade för första gången ca 15 minuter innan, men jag har aldrig gått på ett kvalificerat NAKENBAD. Och kommer nog aldrig göra det heller.

    Har badat naken med vänner eller okända några gånger i mitt liv. Är tjej.

  • Äldre 25 Aug 11:24
    #3

    En gång när jag var liten var vi på ett nakenbad. Men det var av misstag. Mamma hittade en jättefin strand som var helt tom av någon konstig anledning. Vi förstod det sen när folk klädde av sig. Vi gick efter en kvart. 


    En dag i sänder.
  • Anonym (Nääej­)
    Äldre 25 Aug 22:14
    #4

    Visst skulle det väl vara lite spännande att gå på nakenbad och studera lite naket folk, hehe. Men BARA om jag får ha kläderna på mig (och gömma mig bakom ett träd). Skulle aldrig fixa att vara naken bland folk. Klara knappt av att vara naken på egen hand. Är bara näck i duschen, och det är ingen höjdare kan jag säga. (är tjej)

  • Anonym (frihe­t) Trådstartaren
    Äldre 10 Sep 11:52
    #5
    Anonym skrev 2012-08-25 10:35:07 följande:
    Jag har nakenbadat med människor jag träffade för första gången ca 15 minuter innan, men jag har aldrig gått på ett kvalificerat NAKENBAD. Och kommer nog aldrig göra det heller.

    Har badat naken med vänner eller okända några gånger i mitt liv. Är tjej.
    Efter 15 minuter..
    Aha Det var typ efter krogen eller så då? 
    Det har ju hänt några gånger... :)
     
  • Äldre 10 Sep 11:59
    #6
    Lufsan skrev 2012-08-25 11:24:17 följande:
    En gång när jag var liten var vi på ett nakenbad. Men det var av misstag. Mamma hittade en jättefin strand som var helt tom av någon konstig anledning. Vi förstod det sen när folk klädde av sig. Vi gick efter en kvart. 
    Jag och min tjej gick fel en gång och hamnade på ett nakenbad för damer och herrar -blandat. 
    Vi tänkte...  Äh vi näckar vi med!
    Det var lite lustigt första 10 minuterna. Sedan var det mer än ok. 

    Att näcka bland folk var liksom lite utanför våra vanliga rutiner. Och eftersom man gillar sin trygghet blir det ju lite läskigt i början. 
    Men å andra sidan är nya utmaningar alltid kul. Dessutom flyttade vi fram våra trygghetströsklar rätt fort. Så på bara en liten stund kändes det som sagt mer än ok :)

     
  • Anonym (Närsy­nt)
    Äldre 10 Sep 12:44
    #7

    Det finns en tendens att smutsa ner nakenheten som något fult och oanständigt. PÅ gymmet ser jag ibland killar som går med kalsongerna på från omklädningsrummet till duschen. Ja, det kan vara 3 meter. Andra virar handduken omkring sig.
    Jag tycker att DET är ett ABNORMT beteende, inte att vara naket det är fullkomligt naturligt i omklädningsrum, dusch och bastun. Jag, nu sitter en del med badbyxor på sig i bastun.
    Det verkar vara ett otyg som kommit in i landet via kulturberikarna från södra breddgrader.  

  • Äldre 10 Sep 18:38
    #8
    Anonym (Närsynt) skrev 2012-09-10 12:44:04 följande:
    Det finns en tendens att smutsa ner nakenheten som något fult och oanständigt. PÅ gymmet ser jag ibland killar som går med kalsongerna på från omklädningsrummet till duschen. Ja, det kan vara 3 meter. Andra virar handduken omkring sig.
    Jag tycker att DET är ett ABNORMT beteende, inte att vara naket det är fullkomligt naturligt i omklädningsrum, dusch och bastun. Jag, nu sitter en del med badbyxor på sig i bastun.
    Det verkar vara ett otyg som kommit in i landet via kulturberikarna från södra breddgrader.  
    Det där med att badbrallor i bastun har ökat har du rätt i.
    Fast jag har ingen aning om det har ökat iom en ökad invandring. Det får i alla fall jag låta var osagt. 
    Däremot har det absolut ökat och det är konstigt.

    När man bastar är man ju naken.
    Basta! 
  • sextio­talist
    Äldre 10 Sep 18:45
    #9

    Jag har aldrig förstått detta med nakenbad, visst har jag badat naken någon gång, men inget som jag velat upprepa, förutom detta ogillar jag att vara naken öht, inte ens när jag är helt ensam är jag naken, jag är obekväm med att vara naken.

  • Ermene­gildo
    Äldre 10 Sep 18:51
    #10

    Nej fy fan. De flesta människor är hiskeligt fula redan med kläder på. Och på nakenbad är väl koncentrationen solariegubbar med blonderad hockeyfrilla och ring i bröstvårtan extra hög?


    I'm that star up in the sky I'm that mountain peak up high Hey I made it I'm the worlds greatest
Svar på tråden Nakenbad